Kirish va chiqish
Pochta qutisiga brauzerdan kirish
Pochta qutingizga Internetga ulangan har qanday qurilmadan kirishingiz mumkin. Buning uchun brauzerning manzil satrida mail.yandex.uz deb yozing, Yandex login va administrator tomonidan berilgan parol, va Kirish tugmasini bosing. Agar doimiy va bir martalik parollar kombinatsiyasidan foydalansangiz, kirish uchun Yandex Key ilovasida yaratilgan bir martalik parol kerak bo‘ladi. Batafsil axborot olish uchun Yandexga kirish bo‘limiga qarang.
Maslahat
Agar telefon raqami orqali kirishni sozlagan bo‘lsangiz, uni o‘chirishni tavsiya qilamiz. Batafsil
Bir nechta maslahatlar
Pochtaga tezkor kirishni sozlang
Pochta qutisiga tezkor kirish uchun Pochta sahifasini belgilang yoki uni brauzeringizda mahkamlang.
Parolsiz kirishdan foydalaning
Pochtaga QR-kod yordamida kirish qulay — buning uchun Yandex ilovasi yoki Yandex Key ilovasi kerak bo‘ladi. Ko‘rsatma
Begona qurilmalarda inkognito rejimini yoqing
Agar siz boshqa birovning qurilmasidan Internetga kirgan bo‘lsangiz va brauzer loginingiz va parolingizni eslab qolishini xohlamasangiz, brauzerda inkognito rejimidan foydalaning.
Keyin brauzerning manzil satrida mail.yandex.uz deb yozing, Yandex login va parolingizni kiriting va Kirish tugmasini bosing.
Ilovalarga kirish
Agar Yandex pochta qutisini tanlashingiz kerak bo‘lsa, shunchaki Yandex bandini tanlang, login va parolni kiriting va Kirish tugmasini bosing.
Boshqa xizmat pochta qutisini qo‘shish uchun quyidagi ko‘rsatmalardan birini ishlating:
- Pochta xizmatlari roʻyxatida keragini tanlang.
- Bu xizmatdagi login va parolingizni kiriting.
- Yandexga qutingizga kirishga ruxsat bering. Bu xatlarni Yandex Pochta ilovasi yordamida yuborish uchun kerak. Yandex sizning xabaringizsiz quti bilan hech qanday harakat qilmaydi.
- Kirish tugmasini bosing.
Mobil ilovada Gmail pochtasini ishlatish uchun xatlar yig‘uvchisini ko‘rsatmalar bo‘yicha ulang.
- Pochta xizmatlari roʻyxatidan Yandexni tanlang.
- Qutingizdagi login va parolingizni kiriting. Login sifatida pochta qutingizning toʻliq manzilini koʻrsatishingiz lozim (masalan
login@qip.ru). - Kirish tugmasini bosing.
- Pochta xizmatlari roʻyxatida Boshqa pochtani tanlang.
- Login katagida pochta manzilingizni toʻliq kiriting (masalan,
cheshire.cat@forestmail.com). - Keyingisi tugmasini bosing.
- Pochta qutingiz parolini kiriting.
- Kirish tugmasini bosing.
IMAP va SMTP sozlamalarini aniqlash imkoni boʻlmadi
Pochta manzili va parolni xatosiz kiritganingizni tekshiring. Agar hammasi bexato, lekin xabar qaytarilsa, demak, ilova pochta qutingizga avtomatik ravishda ulanishni sozlay olmayapti.
Ulanishni qo‘lda sozlashga urinib ko‘ring, buning uchun serverlar manzillarini, shifrlash protokollarini va avtorizatsiya portlarini pochtangizga xizmat ko‘rsatuvchi xizmat administratoridan aniqlang. Agar xizmat parollardan tashqi ilovalar uchun foydalansa, parolni oldindan yaratish va sozlamalarda undan foydalanish kerak.
Qo‘lda sozlash tugmasini bosing va sozlamalar parametrlarini belgilang, masalan:
Kiruvchi pochta serveri (IMAP)
-
- IMAP serveri —
imap.example.com(yokiimap.ya.ru, agar siz Rossiya tashqarisidan ulansangiz); - Port —
993 - SSL shifrlash – parametrni yoqing
- IMAP serveri —
Chiquvchi pochta serveri (SMTP)
-
- SMTP serveri —
smtp.example.com - Port —
465 - SSL shifrlash – parametrni yoqing
- SMTP serveri —
Pochta qutisidan chiqish
Ekranning yuqori o‘ng burchagidagi hisob menyusini oching va Yandex xizmatlaridan chiqish tugmasini bosing.
Agar pochtadan boshqa qurilmada chiqishni unutgan bo‘lsangiz, Yandex IDni oching va Kirish va qurilmalar bo‘limida Barcha qurilmalardan chiqish havolasini bosing.
Diqqat
Yandex xizmatlariga keyingi kirish uchun har bir qurilmada login va parolni qayta kiritishingiz kerak bo‘ladi.
Pochta qutisini vaqtincha faolsizlantirish
-
Qutilardan birini vaqtincha faolsizlantirishingiz mumkin. Buning uchun:
- Ekranni chapdan torting.
- Sozlamalar (jildlar va teglar roʻyxati ostida) tugmasini bosing.
- Faolsizlantirmoqchi boʻlgan hisobingizni tanlang.
- Shu pochtadan foydalanish variantini faolsizlantiring.
Hisobdan chiqish
-
Hisobdan chiqishingiz mumkin. Buning uchun:
- Ekranni chapdan torting.
- Chiqish (jildlar va teglar roʻyxati ostida) tugmasini bosing.
Pochta qutisini ilovadan olib tashlash
-
Pochta qutisini ilovadan butunlay olib tashlash uchun:
- Smartfon sozlamalarini oching.
- Hisoblar va arxivlash blokida Hisoblar bandini tanlang.
- Oʻchirmoqchi boʻlgan hisobingizni bosing.
- Hisobni oʻchirish belgisini bosing va oʻchirishni tasdiqlang.
1-usul
-
- Ekranni chapdan torting.
- Kerakli hisob suratini bosib turing.
- Hisobdan chiqishni tasdiqlang.
2-usul
-
- Ekranni chapdan torting.
- Chiqish tugmasini bosing.
- Hisobdan chiqishni tasdiqlang.
Pochtaga kira olmayapman
Siz duch kelgan muammoni tanlang:
Kirish imkoniyatini qanday qayta tiklash haqida Yandex ID Yordam sahifasida tanishing.
Sizga Yandex ID Yordam maslahatlari yordam berishi mumkin.
Sizga Yandex ID Yordam maslahatlari yordam berishi mumkin.
Ayrim hollarda Pochta bilan ishlaganda, sahifa yuklanmaydi va siz xato haqidagi xabarlarni ko‘rasiz:
-
«Xato yuz berdi».
-
«Brauzer sahifasini yangilang yoki bir necha daqiqadan keyin qayta urining».
-
«Biroz kuting...».
-
«Sahifa yuklanishi ko‘p vaqt talab etadi».
-
«Sahifani yangilang yoki Pochtaning yengil versiyasidan foydalaning».
Aksar hollarda bu quyidagi sabablarga binoan yuzaga keladi:
Kengaytma Yandex Pochtani bloklamoqda
- Brauzerdagi qo‘shimchalar va kengaytmalar sababli pochta xato ishlashi mumkin. Buni tekshirish uchun ularni vaqtinchalik faolsizlatiring. Agar Pochta reklama bloklovchisi yoki antivirus kengaytmasi sababli xato ishlayotgan bo‘lsa, Pochta sahifasini ushbu kengaytma istisnolariga kiriting.
Siz eski brauzerdan foydalanmoqdasiz
- Eskirgan brauzerda sahifalarni tez va qulay ravishda yuklash uchun foydalaniladigan texnologiyalar ishlamasligi mumkin. Brauzeringizni oxirgi versiyaga brauzeringizni oxirgi versiyaga yangilang.
Internet tezligi pasayib ketdi
- Brauzerda Pochtadan boshqa barcha yorliqlarni yoping. Internetdan foydalanadigan ilovalarni o‘chirib, sahifani qaytadan yuklang.
Tarmoqqa ulanishda muammo yuz berdi
- Buni tekshirish uchun mobil internet orqali Pochtaga kiring. Hech qanday xato bo‘lmasa, provayderingizning yordam xizmatiga murojaat qiling. Agar siz ish pochtasidan foydalansangiz, muammo haqida tizim administratoriga xabar bering.
Internet Explorer 8 va undan yuqori versiyada moslik rejimi xato tanlangan
-
Agar siz Internet Explorer 8 va undan keyingi versiyalarda eskiroq versiya bilan moslik rejimidan foydalansangiz, bu xatolarga olib kelishi mumkin.
Brauzer rejimi va Hujjatlar rejimi parametrlarini brauzeringiz versiyasiga muvofiq o‘rnating.
-
F12 tugmasini bosing yoki menyudan Ishlab chiqaruvchi vositalari bandini tanlang.
-
belgisini bosing va brauzeringiz versiyasiga tegishli qiymatni tanlang.Sharh
Agar siz Internet Explorer 11 va yuqoriroq versiyadan foydalanayotgan bo‘lsangiz, Edge qiymatini tanlang.
-
Internetga kirish bor yoki yoʻqligini tekshiring (Internet aloqasisiz Yandex Pochta ilovasi ochilmaydi):
- Mobil internetga ulanganmisiz?
- Mobil telefoningiz hisobida pul bormi?
- Wi-Fi kabi boshqa internet aloqasidan foydalanishingiz mumkinmi?
Sizga Yandex ID Yordam maslahatlari yordam berishi mumkin.