Hisobga kirish, chiqish va unga oid amallar
Diskka kirish
Dastur o‘rnatilgach, Yandex Disk sizdan Yandex hisobingizning login va parolini kiritishingizni so‘raydi. Agar Yandexda hali ro‘yxatdan o‘tmagan bo‘lsangiz, Ro‘yxatdan o‘tish havolasiga o‘ting. Agar siz kirish uchun doimiy va bir martalik parollar kombinatsiyasidan foydalansangiz yoki ilgari foydalangan bo‘lsangiz, Yandex Disk dasturida avtorizatsiya qilish uchun “Yandex Key” mobil ilovasi tomonidan yaratilgan bir martalik parol kerak bo‘ladi.
Avtorizatsiya qilinmagan bo‘lsa, Windows bildirishnomalar maydonida
belgisi chiqadi.
Diskni ochish uchun bildirishnomalar maydonidagi dastur belgisini bosing. Shuningdek, dasturga ish stolidagi Disk yorliqlari yoki Boshlash menyusi orqali ham kirishingiz mumkin. Agar o‘rnatilgandan so‘ng darhol avtorizatsiya qilinmagan bo‘lsangiz, dastur birinchi marta kirishda login va parolni kiritishni taklif qiladi.
Diskka kira olmayapman
O‘zingiz duch kelgan muammoni tanlang:
Dastur ochilmayapti
Agar Yandex Disk bildirishnomalar maydonidagi yorliq yoki dastur belgisini bosganingizda ochilmay qolsa, uni qayta o‘rnatishga harakat qiling:
- Ilovani qayta o‘rnating.
- Hisobingizga kiring. Agar kompyuteringizda Diskning eski fayllari qolgan bo‘lsa, ular avtomatik ravishda server bilan sinxronlanadi.
Login, email, parol yoki nazorat savoliga javobni eslay olmayapman
Login va parolni eslayman, lekin kira olmayapman
Dasturning oxirgi versiyasini o‘rnating. Yandex hisobingiz parolini to‘g‘ri kiritganingizga ishonch hosil qiling. Agar siz kirish uchun doimiy va bir martalik parollar kombinatsiyasidan foydalansangiz yoki ilgari foydalangan bo‘lsangiz, Yandex Disk dasturida avtorizatsiya qilish uchun “Yandex Key” mobil ilovasi tomonidan yaratilgan bir martalik parol kerak bo‘ladi.
Agar xatolik haqida xabar kelib chiqsa:
Xatolik yuz berdi. Internet aloqasini tekshiring
- Dastur server bilan bog‘lana olmadi. Internet aloqasini tekshiring, antivirus va xavfsizlik devori funksiyalarini faolsizlantirishga urining. Proksi serverdan foydalanayotgan bo‘lsangiz, uni o‘chirib qo‘ying.
Ulanish xatosi. Antivirus va boshqa dastur sozlamalarini tekshiring
-
-
Internetga ulanishni tekshiring.
-
Kompyuterdagi sana va vaqt haqiqiy vaqt bilan mos kelishi kerak.
-
Dastur foydalanadigan portlar ochiq bo‘lishi kerak. Quyidagi portlar provayder, antivirus yoki xavfsizlik devori tomonidan bloklanmaganini tekshiring:
443, 5222. -
Antivirus sozlamalarida sertifikatlarni tekshirish funksiyasini faolsizlantiring.
Kasperskiy laboratoriyasi mahsulotlari uchun himoyalangan ulanish tekshiruvini faolsizlantiring: Sozlamalar → Qo‘shimchalar → Tarmoq. Himoyalangan ulanishlarni doim tekshirish bandini faolsizlantiring.
ESET mahsulotlari uchun HTTPS protokolini tekshirish funksiyasini faolsizlantiring: Kompyuterni skanerlash sahifasida sozlamalarni oching. Skanerlashni sozlash → Internet va email → Internetga ulanish va fishingdan himoyalash → Skanerlash modulini sozlash → HTTP, HTTPS. HTTPS protokolini tekshirmaslik bandini yoqing.
-
Hisoblarni boshqarish
Disk dasturida siz bir vaqtning o‘zida ikkita hisobdan foydalanib ishlashingiz mumkin. Sinxronlash va fayllarni avtomatik saqlash fayllari ikkala hisob uchun parallel ravishda bajariladi.
Hisob qo‘shish
-
Yuqori o‘ng burchakda portretingizni bosing.
-
Hisob kiritish tugmasini bosing.
-
Login va parolni kiriting. Agar siz kirish uchun doimiy va bir martalik parollar kombinatsiyasidan foydalansangiz yoki ilgari foydalangan bo‘lsangiz, Yandex Disk dasturida avtorizatsiya qilish uchun “Yandex Key” mobil ilovasi tomonidan yaratilgan bir martalik parol kerak bo‘ladi.
-
Va Chiqish tugmasini bosing.
Sharh
Dasturga ikkitadan ortiq hisob qo‘shib bo‘lmaydi. Lekin siz bitta ulangan hisobdan chiqish va yangisini qo‘shishingiz mumkin.
Hisoblar orasida almashish
-
Yuqori o‘ng burchakda portretingizni bosing.
-
O‘tmoqchi bo‘lgan hisobingizni tanlang.
Hisobdan chiqish
-
Joriy hisob bo‘lmasa, chiqmoqchi bo‘lgan hisobingizga almashtiring.
-
Yuqori o‘ng burchakda portretingizni bosing.
-
tugmasini bosing.
Diskdan uzoq vaqt foydalanilmasa nima bo‘ladi?
Agar ikki yildan ortiq vaqt davomida Disk xizmatiga kirilmasa va undan foydalanilmasa, u bloklanishi va ma’lumotlar o‘chirib tashlanishi mumkin.
Bloklanish haqida ogohlantirish xati
Kutilayotgan bloklanish haqida oldindan ogohlantiramiz. Xatni olganingizdan keyin 7 kun ichida qulfni o‘zingiz bekor qilishingiz mumkin. Buning uchun shunchaki Disk xizmatiga kirishingiz kifoya.
Diskni bloklash
Agar ogohlantirish olinganidan keyin 7 kun ichida blokdan chiqarilmasa, Disk bloklanadi. Shundan so‘ng sizda cheklovni olib tashlash uchun 3 oy vaqt bor. Disk qulfini ochishga ulgurishingiz uchun ma’lumotlar o‘chirib tashlanishi haqida muntazam ravishda eslatib turamiz.
Cheklovni olib tashlash va to‘liq Disk ruxsatini qaytarish uchun:
- Yordam xizmatiga yozing. Xatda bloklangan hisob loginini ko‘rsating.
- Javob xatini kuting – biz Diskni ochib beramiz.
Diqqat
Agar Disk qulfdan chiqarilmasa, 3 oydan keyin undagi barcha fayllar butunlay o‘chirib tashlanadi.