Spam bu sizning manzilingizga kelishi mumkin bo‘lgan keraksiz xatlar yoki tarqatmalar. Ular reklama takliflari, «baxt xatlari», kompyuter viruslari bo‘lishi yoki fishingga urinish bo‘lishi mumkin. Manzillar bazasini yaratish uchun spamchilar maxsus, lug‘at yordamida manzillarni tanlaydigan yoki foydalanuvchilar tomonidan ommaviy saytlarda e‘lon qilingan manzillarni jamlaydigan dasturlardan foydalanadilar.
Keraksiz tarqatmalarni ishonchli xabarlardan ajrata olish kerak. Foydalanuvchi odatda adolatli tarqatmalarni olishga o‘zining aniq roziligini beradi. Bunday tarqatmalarga obunani bekor qilishingiz mumkin.
Spamni aniqlash uchun Yandex Pochta foydalanuvchilarning spamga shikoyatlari asosida o‘qitiladigan “Spamooborona” xizmatidan foydalanadi. U spam belgilari bo‘lgan shubhali xabarlarni Spam jildiga joylashtiradi.
Diqqat
Spam jildidagi xatlar 10 kundan keyin avtomatik tarzda o‘chirib tashlanadi. O‘chirilgan xatlarni tiklash imkoni boʻlmaydi.
Yandex Pochta nafaqat kiruvchi, balki chiquvchi yozishmalarni ham filtrlaydi. Har bir xat viruslarga tekshiriladi. Agar xat maktubida virus aniqlansa, u pochta serveri tomonidan rad qilinadi, yuboruvchiga esa hisobot yuboriladi.
Sharh
Xatlarni filtrlash avtomatik ravishda ishlaydi va uni oʻchirib boʻlmaydi.
Spamga aloqador muammolar
Ushbu batafsil qo‘llanma sizga spam muammolarini hal qilishga yordam beradi. Ishni boshlashdan oldin tavsiyalarni bajarish uchun Yandex.Pochtani yangi varaqda oching.
Muammoni tanlang:
Kompyuterdagi brauzerda pochta
Pochtaning mobil sayti
Ilova
Agar Kiruvchi jildiga spam xatini olganman deb hisoblayotgan bo‘lsangiz, kerakli xatni belgilang va Bu spam! tugmasini bosing — xat Spam jildiga ko‘chiriladi, kerakli axborotlar esa Spamdan himoyaga yuboriladi.
Spamdan himoya avtomatik ravishda shunga o‘xshash xatlarni Spam jildiga yuborishni boshlashi uchun bir xil turdagi keraksiz xatlar haqida bir nechta shikoyat kerak bo‘ladi. Bu spam! tugmasi bilan spam deb hisoblagan barcha xatlarni belgilang, shunda ular Kiruvchilar jildi o‘rniga Spam jildiga kelishni boshlaydi.
Maslahat
Keraksiz xatlarni Spamga bittalab yuboring — bitta yuboruvchidan kelgan, bir vaqtning o‘zida Spam jildiga ko‘chirilgan barcha xatlar bitta shikoyat deb hisoblanadi.
Agar xabar Spam jildiga xato sababli tushib qolsa, Spam emas! tugmasini bosing — yangi tarqatma xatlari Kiruvchi jildiga keladi.
Spamdan himoya alohida pochta qutisiga tegishli bo‘lgan ham umumiy, ham «shaxsiy» filtrlash qoidalarini hisobga oladi. Agar siz tarqatma xatlarini nomaqbul deb hisoblasangiz, boshqa pochta qutisining foydalanuvchisi — foydali deb hisoblasa, sizning pochta qutingizda ular Spam jildiga, boshqa foydalanuvchi qutisida esa, Kiruvchi qutisiga tushadi.
Agar Kiruvchi jildiga spam deb hisoblagan xat kelsa, iltimos, bizga xabar bering:
Kerakli xatni oching.
Ekranning o‘ng qismidagi belgisini bosing.
Bu spam! tugmasini bosing.
Shu tariqa qutingiz uchun Spamdan himoya filtrlarining ishiga tuzatish kiritasiz. Ayrim hollarda buning uchun bir xil turdagi keraksiz xatlar haqida bir nechta shikoyat kerak bo‘ladi. Yandex Pochta spamiga qarshi kurash haqida batafsil ma’lumotni Yandex Pochta Yordamida bilib olishingiz mumkin: Yandex Pochta ma’lumotnomasi.
Bir nechta xatlarni spam sifatida belgilash uchun quyidagi amallarni bajaring:
Xatlarni tanlang. Xatni tanlash uchun xat satridagi yuboruvchining surati ustiga bosing.
Ekranning pastki qismida belgisini bosing.
Agar Kiruvchi jildiga spam deb hisoblagan xat kelsa, iltimos, bizga xabar bering:
Xatni oching.
Yana tugmasini bosing.
Bu spam! tugmasini bosing.
Shu tariqa qutingiz uchun Spamdan himoya filtrlarining ishiga tuzatish kiritasiz. Ayrim hollarda buning uchun bir xil turdagi keraksiz xatlar haqida bir nechta shikoyat kerak bo‘ladi. Yandex Pochta spamiga qarshi kurash haqida batafsil ma’lumotni Yandex Pochta Yordamida bilib olishingiz mumkin: Yandex Pochta ma’lumotnomasi.
Bir nechta xatni quyidagi usulda spam deb belgilash mumkin:
Kerakli xatlarni tanlang. Xatni tanlash uchun xat satridagi yuboruvchining surati ustiga bosing.
Androidda ekranning yuqori qismidagi belgini bosing. iOSda ekranning pastki qismidagi belgini bosing.
Agar siz kompaniyalar, xizmatlar va ijtimoiy tarmoqlar nomidan xatlar qabul qilsangiz va ushbu xatlarda sizdan havolaga kirish so‘ralsa, unda bu fishing xatlaridir. Fishing — bu internet-firibgarlik bo‘lib, uning maqsadi sizning sirli ma’lumotlaringizni qo‘lga kiritishdir.
Firibgarlik haqida batafsil
Firibgarlar siz foydalanadigan kompaniya va xizmatlar: ijtimoiy tarmoqlar, pochta xizmatlari, davlat idoralari yoki to‘lov tizimlari nomidan soxta xatlarni yuborishadi. Bunday harflarning ko‘rinishi va matni birinchi qarashda hech qanday shubha tug‘dirmaydi. Ularda yuboruvchi manzili haqiqiy manzilga o‘xshaydi. Firibgarlar siz ularni yaxshilab o‘rganib chiqmaysiz deb umid qilib, fishing xatlarini go‘yoki rasmiy qilib yashiradilar.
Maktublarda aytiladiki, ba’zi muhim sabablarga ko‘ra siz xatda ko‘rsatilgan havolani bosishingiz va u yerga maxfiy ma’lumotlarni kiritishingiz kerak (hisob qaydnomasi parollari, kredit karta raqami yoki PIN-kod va boshqalar). Xatdagi havola soxta saytga olib keladi. Odatda, bunday saytlar haqiqiylarning saytlarning aniq nusxasidir. Shuning uchun agar sizdan bunday saytga shaxsiy ma’lumotlarni kiritish so‘ralsa, buni ikkilanmasdan qilishingiz mumkin. Firibgarlar kerakli ma’lumotlarni olishadi va undan spam yuborish, ijtimoiy tarmoqdagi hisobni o‘g‘irlash yoki bank hisob raqamidagi pullarni olish uchun foydalanishlari mumkin.
Diqqat
Yandex hech qachon siz havoladan o‘tishingizni va shaxsiy ma’lumotlaringizni taqdim etishingizni so‘rab xat yubormaydi.
Xat haqiqiy emas, balki fishing ekanini qanday aniqlash mumkin
Havolalar manzillarini tekshiring. Buni amalga oshirish uchun sichqoncha kursorini havolaning ustiga keltiring, lekin bosmang — manzil ekranning chap pastki burchagida paydo bo‘ladi.
Yandex manzili quyidagi ko‘rinishda bo‘ladi https://yandex.uz/bo‘lim yoki https://xizmat.yandex.uz/bo‘lim. Yandex.uz dan keyin albatta / belgisi bo‘lishi kerak, nuqta emas. Agar siz boshqa manzilni, yozuvlarni yoki ma’nosiz belgilar to‘plamini ko‘rsangiz, havolani bosmang.
Agar siz baribir havolaga bosgan bo‘lsangiz, manzil satrida sayt manzilini tekshiring.
Firibgarlar qurboni bo‘lmaslik uchun nima qilish kerak
Kelayotgan barcha xatlarni diqqat bilan ko‘rib chiqing va havolalarning manzillarini tekshiring.
Hech qachon ishonchingiz komil bo‘lmagan xaridlar yoki to‘lovlar uchun pul to‘lamang, shubhali raqamlarga SMS yubormang va Yandex parolingizni hech kimga bermang.
Yandex Pochta barcha fishing xatlarini maxsus ogohlantirish bilan belgilaydi.
Agar siz shu kabi ogohlantirish bilan belgilanmagan fishing yoki shubhali xat topsangiz, bizga uning xususiyatlarini biriktirib, Qayta aloqa shakli orqali xabar bering.
Agar siz allaqachon firibgarlar qurboniga aylangan bo‘lsangiz, nima qilish kerak
Agar sizning hisob raqamingizdan pul noqonuniy yechib olingan bo‘lsa, politsiya bo‘limiga murojaat qiling.
Agar siz fishing havolasiga o‘tgan bo‘lsangiz, kompyuteringizni bepul antivirus dasturlari yordamida viruslarga tekshiring: Dr.Web dasturidan CureIt! va “Kasperskiy laboratoriyasi”dan Virus Removal Tool.
Agar siz parolni soxta sahifaga kiritgan bo‘lsangiz, uni Yandex IDda o‘zgartiring, telefon raqamini hisobga ulang, shuningdek, xavfsizlik savolini va unga javobni o‘zgartiring. Eng yaxshisi buni viruslarni tekshirishdan keyin amalga oshiring. Agar hisobingizga kirish huquqini yo‘qotsangiz, kirish huquqini tiklash ko‘rsatmalaridan foydalaning.
Fishing xati ogohlantirish bilan belgilanmagan bo‘lsa, nima qilish kerak
Agar siz maxsus ogohlantirish bilan belgilanmagan fishing yoki shubhali xat topsangiz bizga uning xususiyatlarini biriktirib, Qayta aloqa shakli orqali xabar bering.
Agar Xatni yuborish mumkin emas, chunki u spamga o‘xshayapti xabarini (“Spam limit exceeded” yoki “Message rejected under suspicion of SPAM”) yoki nazorat raqamlarini kiritish talabini olsangiz, bunga quyidagilar sabab bo‘lishi mumkin:
Bir xil turdagi yoki andoza xatlar tarqatilmoqda
Sizning qutingizdan bir xil turdagi yoki andoza xatlar, shuningdek, tijorat yoki reklama takliflarini o‘z ichiga olgan xatlar yuborilmoqda. Yandex Pochtada bunday xatlarni yuborish taqiqlanadi — bizning xizmatimiz insonlar o‘rtasidagi jonli muloqot uchun mo‘ljallangan.
Maslahat
Agar sheriklar yoki mijozlaringizga xatlarni ommaviy ravishda yubormoqchi bo‘lsangiz, buning uchun faqat maxsus yuborish xizmatlaridan foydalaning. Mosini Yandex qidiruvida topish mumkin.
Kunlik xat yuborish chekloviga erishildi
Sizning pochta qutingizdan har kuni ko‘plab xatlar yuborilmoqda — bu bizning xavfsizlik tizimimiz tomonidan spam sifatida qabul qilinadi. Xatlar sizning ishtirokingiz bilan ham, sizning xabaringizsiz ham yuborilishi mumkin.
Buning oldini olish uchun Yandex Pochtada kunlik xatlarni yuborish uchun texnik cheklovlar o‘rnatilgan. Ushbu cheklovlarni aylanib o‘ta olmaysiz yoki o‘zgartira olmaysiz.
Pochta cheklovlari
Oluvchilar soni
Cheklov
Kuniga barcha xatlarda jami
500
Sayt orqali yuborilgan bitta xatda
50
Pochta dasturi yoki SMTP protokoli orqali yuborilgan bitta xatda
35
Diqqat
Agar Spamdan himoya andozasi shunga o‘xshash xabarlarni, spamlarni, reklamalarni yoki tijorat takliflarini ommaviy tarqatilishiga shubha qilsa, cheklovlar kamaytirilishi mumkin.
Sizning hisobingiz shubhali ko‘rindi
Bizning xavfsizlik tizimimiz sizning hisobingizni shubhali deb topdi. Aksar hollarda bu himoyalangan telefon raqamining pochta qutingizga ulanmagani yoki Yandex IDda soxta ism va familiya kiritilgani sababli yuz beradi. Bu maʼlumotlarni tekshiring va agar kerak boʻlsa, ularni yangilang.
Agar raqam ulangan hamda ism va familiya toʻgʻri koʻrsatilgan boʻlsa, ulangan raqamni tasdiqlashga harakat qiling – buning uchun Telefon raqamini tasdiqlash sahifasiga oʻting. Agar quti Biznes uchun Yandex 360 tashkilotida yaratilgan boʻlsa, tashkilot egasidan oʻz hisobi uchun ham xuddi shunday qilishni soʻrang.
Sizning manzilingizdan amalga oshirilgan tarqatish haqida shikoyatlar oldik
Foydalanuvchilardan sizning spam tarqatmalaringiz haqida bir nechta shikoyatlar oldik.
Agar bu sodir bo‘lsa, pochta qutingizdan xabarlarni yuborish bloklanadi. Faqat xatlarni yuborish bloklanadi — siz Pochtaga kirib, xatlarni qabul qilishingiz mumkin. Agar siz ushbu vaqt ichida xatni yuborishga urinmasangiz, 24 soatdan keyin qulflash avtomatik ravishda tugaydi, aks holda qulf yana 24 soatga cho‘ziladi.
Qulf yechilishini kutayotganda kelajakda muammolarni oldini olish uchun quyidagi tavsiyalarga amal qiling:
Kompyuteringizni bepul antivirus dasturlari yordamida viruslarga tekshiring: CureIt! Dr.Web ilovasidan va “Kasperskiy Laboratoriyasi” brendidan Virus Removal Tool. Shundan keyin parolni o‘zgartiring.
Oluvchilarning manzillari sizda to‘g‘ri yozilganiga va eskirmaganiga ishonch hosil qiling.
Sizning barcha xatlaringizni oluvchilar ularni o‘z ixtiyori bilan olishga rozilik bildirganiga ishonch hosil qiling.
Agar Spam jildiga ko‘p spam xatlari kelsa — demak, Spamdan himoya ishlamoqda. Agar xatlar haqiqatan ham shubhali bo‘lsa, ularni ushbu jildda qoldiring — 10 kundan keyin ular avtomatik ravishda o‘chiriladi. Agar ushbu xatlar orasida zarurlari bo‘lsa, ularni tiklang.
Agar siz xabarlarni qabul qilgandan keyin darhol Spam jildidan avtomatik ravishda o‘chirmoqchi bo‘lsangiz, xatlarni qayta ishlash qoidasini sozlang:
Tatbiq etish ro‘yxatidan barcha xatlar, shu jumladan spam uchun qiymatini tanlang.
Agar bo‘limida quyidagi shartni ko‘rsating: “Kimdan <domen_nomi>” qiymatini o‘z ichiga oladi.
Amalni bajarish qismida Olib tashlash bandini tanlang.
Qoida yaratish bandini bosing.
Agar sizga spam xatini olganingiz yoki o‘z manzilingizdan spam olganingiz haqida xabar berilgan bo‘lsa, buning sabablari quyidagicha bo‘lishi mumkin:
Kompyuterning zararli dastur tomonidan zararlanishi
Agar kompyuter virus bilan zararlangan bo‘lsa, sizning Yandex Pochta hisob qaydnomangiz buzib kirilgan bo‘lishi mumkin. Kompyuteringizni bepul antivirus dasturlari yordamida viruslarga tekshiring: CureIt! Dr.Web ilovasidan va “Kasperskiy Laboratoriyasi” brendidan Virus Removal Tool. Shundan keyin parolni o‘zgartiring.
Spufing (pochta sarlavhalarini qalbakilashtirish)
Ushbu xabar Yuborilgan jildida yo‘qligini tekshiring. Agar xat u yerda bo‘lmasa, demak kimdir sizning manzilingiz qayta manzil sifatida ko‘rsatilgan tarqatmani amalga oshirdi.
Bundan tashqari, siz «Mailer-Daemon» xizmatidan siz hech narsa yubormagan manzilga xatning yetkazib berilmagani haqida avtomatik hisobot olishingiz mumkin.
Bu odatda spufing tufayli yuzaga keladi. Spufing — bu Internet-firibgarlikning bir turi, uning maqsadi nomaqbul reklama (spam) ko‘rinishida axborot tarqatishdir. Spamcnilar xatlarning xususiyatlarida (masalan, Kimdan va Reply-To) soxta manzillarni kiritishadi. Biroq, ular sizning pochta qutingizga kirish huquqiga ega emaslar, ammo yuboruvchining haqiqiy manzili o‘rniga sizning manzilingiz ishlatiladi.
Agar siz shunga o‘xshash xabar olgan bo‘lsangiz, uni belgilang va xatni spamni filtrlash qoidalariga kiritish uchun Bu spam! tugmasini bosing.
Agar siz pochta qutingizdan sizdan boshqa hech kim xatlar yubormaganiga ishonch hosil qilmoqchi bo‘lsangiz, tashrif jurnalini tekshiring.
Ushbu xatlarning Kimga maydonchasida qaysi manzil ko‘rsatilganini aniqlashitiring?
Agar sizning manzilingiz chiziqcha bilan yozilgan bo‘lsa, ammo unga nuqtali manzildan xatlar kelsa yoki aksi bo‘lsa, ular birovning emas, balki sizning xatlaringizdir.
Yandex Pochta nuqta va chiziqcha bilan yozilgan manzillarni teng ahamiyatli deb hisoblaydi. Bular aliaslar — bir xil quti manzili sinonimlari. Ular har doim bitta manzilga tegishli. Ya’ni, agar siz `my-address@yandex.uz, manzilini ro‘yxatdan o‘tkazgan bo‘lsangiz, siz my.address@yandex.uz, manziliga xatlarni yuborishingiz va olishingiz mumkin. Boshqa hech kim bu ikkita manzilni ishlata olmaydi.
Agar sizning manzilingiz kichik harf bilan yozilgan bo‘lsa, ammo unga katta harfli manzildan xatlar kelsa yoki aksi bo‘lsa, ular birovning emas, balki sizning xatlaringizdir.
Yandex Pochta kichik va katta harflar bilan yozilgan manzillarni teng ahamiyatli deb hisoblaydi. Bular aliaslar — bir xil quti manzili sinonimlari. Ular har doim bitta manzilga tegishli. Ya’ni, agar siz `my-address@yandex.uz manzilini ro‘yxatdan o‘tkazgan bo‘lsangiz, siz My-Address@yandex.uz manziliga xatlar yuborishingiz va qabul qilishingiz mumkin. Boshqa hech kim bu ikkita manzilni ishlata olmaydi.
Agar sizga notanish manzildan xatlar kelsa, sabablari quyidagicha bo‘lishi mumkin:
Agar siz notanish yuboruvchidan xat olgan bo‘lsangiz, ehtimol, yuboruvchi oluvchining manzilini ko‘rsatishda xato qilgan bo‘lishi mumkin. Siz xato haqida yuboruvchiga xabar berishingiz yoki bunday xatni e’tiborsiz qoldirishingiz mumkin.
Saytdan ro‘yxatdan o‘tayotganda manzilingizni kontakt sifatida ko‘rsatgan
Ayrim saytlarda siz elektron pochtani tasdiqlamasdan ro‘yxatdan o‘tishingiz mumkin, shuning uchun odamlar ro‘yxatdan o‘tish paytida boshqa birovning elektron pochta manzilini ko‘rsatishi mumkin. Ushbu odam sizning manzilingizni saytda ko‘rsatganiga qaramay, u sizning pochta qutingizdan foydalana olmaydi. Agar siz ushbu saytdan xat olishni istamasangiz:
Bu xatlarning yuboruvchisi manzilini qora ro‘yxatga kiriting.
Sayt administratsiyasi bilan bog‘laning va sizning manzilingiz saytda xato ko‘rsatilganini xabar qiling.
Agar siz tanish yuboruvchidan siznikiga emas, balki boshqa birovning manziliga yuborilgan xat olgan bo‘lsangiz, ehtimol sizning manzilingiz Yashirin nusxa maydonchasida ko‘rsatilgan. Bunday xatlar aynan siz uchun bo‘lishi mumkin. Boshqa aloqa kanali orqali yuboruvchiga murojaat qiling va ushbu xatning to‘g‘riligini tekshiring.
Ayrim hollarda boshqa pochta qutisida sizning manzilingizga uzatish sozlangan bo‘lsa, bu sodir bo‘lishi mumkin. Agar uzatishni siz o‘rnatmagan bo‘lsangiz, xatlarni pochta qutisi joylashgan xizmat administratsiyasiga murojaat qiling va uning xususiyatlariga ega xat nusxasini ilova qiling.
Agar siz notanish yuboruvchidan birovning manziliga yuborilgan xat olgan bo‘lsangiz, ehtimol sizning manzilingiz Yashirin nusxa maydonchasida ko‘rsatilgan bo‘lishi mumkin. Bunday xatlar spam bo‘lishi mumkin.
Ayrim hollarda boshqa pochta qutisida sizning manzilingizga uzatish sozlangan bo‘lsa, bu sodir bo‘lishi mumkin. Agar uzatishni siz o‘rnatmagan bo‘lsangiz, xatlarni pochta qutisi joylashgan xizmat administratsiyasiga murojaat qiling va uning xususiyatlariga ega xat nusxasini ilova qiling.
Agar «Message rejected under suspicion of SPAM» xabari paydo bo‘lsa, xatingiz Yandex.Pochta tomonidan spam deb topilgan. Muammoni hal qilish uchun Yandex Pochta oching va sinov sifatida bironta xat yuboring. Shu tarzda siz tizimga xatlarni robot yubormayotganini isbotlaysiz.
Kompyuteringizni bepul antivirus dasturlari yordamida viruslarga tekshiring: CureIt! Dr.Web ilovasidan va “Kasperskiy Laboratoriyasi” brendidan Virus Removal Tool.
Agar kerakli xabar xato tufayli Spam jildiga tushgan bo‘lsa, uni belgilang va Spam emas! tugmasini bosing — xat Kiruvchi jildiga tushadi. Biroz vaqt o‘tgach, ushbu manzildan kelgan barcha xatlar yana Kiruvchi jildiga kela boshlaydi.
Xatlarni qayta ishlash qoidalarida bunday xatlarni Spam jildiga ko‘chiradigan qoida yo‘qligiga ishonch hosil qiling. Agar bunday qoida mavjud bo‘lsa, uni o‘chiring.
Spam emas! tugmasi ishlamayapti
Shuningdek, xatlar Spam jildiga agar siz Yandex.Pochta bilan ishlash uchun pochta dasturidan foydalansangiz (masalan, kompyuter uchun Microsoft Outlook, The Bat!, Thunderbird yoki smartfon va planshet uchun Mail.Ru, Gmail, Mailbox) tushishi mumkin. Ayrim pochta dasturlarida xabarlarni mustaqil ravishda Spam jildiga uzata oladigan anti-spam filtrlar mavjud.
Agar Bu spam emas! tugmasi Yandex Pochta saytida ishlamasa, uni pochta dasturida yoki ilovada bosing (turli pochta dasturlarida bu tugma turlicha nomlanadi). Shuningdek, xatlar avtomatik ravishda Spam jildiga tushmasligi uchun pochta dasturingiz sozlamalarida xatlarda spamni tekshirishni faolsizlantiring.
Agar dastur xatlarda spamni tekshirmasa, Yandexdagi pochta qutingiz parolini o‘zgartiring. Agar siz avval dasturni sozlagan bo‘lsangiz va hozir undan foydalanmayotgan bo‘lsangiz, lekin dastur ishlashni davom ettirsa va xabarlarni Spam jildiga ko‘chirsa, parolni o‘zgartirish yordam beradi.
Agar xat Spam jildiga xato bilan tushgan boʻlsa:
Kerakli xatni oching.
Ekranning o‘ng qismidagi belgisini bosing.
Spam emas! tugmasini bosing
Ushbu yuboruvchidan kelgan barcha xatlar yana Kiruvchi jildiga tusha boshlaydi.
Bir nechta xatlarni Spam jildidan tiklash uchun:
Xatlarni tanlang. Xatni tanlash uchun xat satridagi yuboruvchining surati ustiga bosing.
Ekranning pastki qismida belgisini bosing.
Agar xat Spam jildiga xato bilan tushgan boʻlsa:
Kerakli xatni oching.
Yana tugmasini bosing.
Spam emas tugmasini bosing.
Ushbu yuboruvchidan kelgan barcha xatlar yana Kiruvchi jildiga tusha boshlaydi.
Spam jildidan bir nechta xatni quyida usulda tiklash mumkin:
Kerakli xatlarni tanlang. Xatni tanlash uchun xat satridagi yuboruvchining surati ustiga bosing.
belgisini bosing.
Agar siz mavzuli sayt yoki xizmatdagi yangiliklar tarqatmasiga obuna bo‘lgan bo‘lsangiz va undan xat olishni istamasangiz, bevosita pochta qutisidan obunani bekor qilishingiz mumkin. Buning uchun tarqatmaning biror xatini oching va Obunani bekor qilish tugmasini bosing:
Tugmani bosganingizdan keyin tanlangan xabar Chiqitdon jildiga tushadi. Ushbu tarqatma endi sizning pochta qutingizga kelmaydi.
Diqqat
Agar obunani bekor qilish jarayoni ishlamagan bo‘lsa (masalan, xat obunani bekor qilish uchun xato havolani ko‘rsatgan bo‘lsa yoki so‘rov sayt yoki xizmat tomonidan xato qayta ishlangan bo‘lsa), tarqatma avvalgidek sizning qutingizga keladi, ammo xatlar Spam jildiga tushadi.
Agar xatda Obunani bekor qilish tugmasi bo‘lmasa, yuboruvchining manzilini qora ro‘yxatga kiriting yoki ushbu yuboruvchining xatlarini o‘chirib tashlayotgan xatni qayta ishlash qoidasini sozlang.