Hisobimga buzib kirilgan degan gumondaman

Agar Yandex xizmatlarining ishlashida biror shubhali narsani sezgan bo‘lsangiz (masalan, tanishlaringiz siz yubormagan xatlarni olsa yoki faollik tarixida siz bajarmagan amallar paydo bo‘lsa), unda hisobingizga buzib kirilgan bo‘lishi mumkin.

Kompyuteringizni viruslardan himoya qiling

Hisobingiz buzilgan degan gumonda bo‘lsangiz, avvalo kompyuteringizni antivirus dasturi bilan tekshiring, masalan, bepul Doctor Webning CureIt! dasturi yoki Kaspersky Laboratoryning Virus Removal Tool dasturidan foydalaning.

Kelajakda viruslardan himoyalanish uchun antivirus va brandmauer oʻrnating, agar u hali sizda boʻlmasa (unda bizning roʻyxatimizdagi bepul antivirusni tanlashingiz mumkin). Doimiy ravishda kompyuteringizni viruslarga qarshi tekshiring va antivirus bazalarini yangilashni unutmang.

Kirish sozlamalarini tekshiring va parolni o‘zgartiring

Sizning nomingizdan Yandex hisobingizga buzib kirish imkoniga ega bo‘lgan shaxs parolni o‘zgartirsangiz ham kirishni tiklash vositalarini ulashi mumkin. Buni oldini olish uchun quyidagi ko‘rsatmalarga rioya qiling.

Agar hisobingizga kira olmasangiz

Kirishni tiklang. Agar buni mustaqil amalga oshirish imkoni bo‘lmasa, yordam xizmati uchun anketani to‘ldiring.

Agar hisobingizga kira olsangiz

Buzib kiruvchi shaxs hisobingizga kirish imkoniyatiga ega emasligiga ishonch hosil qiling va parolni o‘zgartiring:

  1. Telefonlar sahifasida faqat raqamlaringiz ko‘rsatilgani va himoyalangan raqamni o‘zgartirish yoki o‘chirish ishga tushirilmaganiga ishonch hosil qiling.

    Agar hali telefon raqamingizni hisobga biriktirmagan bo‘lsangiz, buni amalga oshiring. Faol telefon raqami pochta manzili yoki nazorat savoliga qaraganda hisobni ishonchliroq himoya qiladi.

  2. Email manzillari sahifasidan notanish manzillarni olib tashlang.

    Yandex domenlaridagi loginingiz bor barcha manzillar sizga tegishli ekanini unutmang, masalan, <sizning login>@yandex.com, <sizning login>@yandex.kz yoki <sizning login>@ya.ru. Bular pochta qutingizning aliasalari sanaladi va ularni o‘chirish imkonsiz.

1.Agar Yandexga tashqi xizmat hisobi orqali kirsangiz, bu hisob buzib kirilmaganini tekshiring – uning yordamida gʻaraz niyatli shaxs Yandexdagi maʼlumotlaringizga kirishga ruxsat olishi mumkin.

  1. Parolingizni bilib olishi mumkin bo‘lgan insonlarga kirishni cheklash uchun hisobingiz parolini o‘zgartiring.
  2. Agar Android yoki iOS qurilmadan foydalansangiz, u holda Yandex ID hisobini himoya qilishning eng yaxshi usuli bo‘lgan bir martalik parolni bilan kirishni sozlang.

Pochta va Diskni tekshiring

Agar hisob buzilgan bo‘lsa, undan hech qanday zarar tarqamayotganiga ishonch hosil qiling.

Pochta

Tashriflar jurnalini ko‘zdan kechiring. Agar Pochta buzilgan bo‘lsa (begona shaxs kirgan):

  1. O‘chirilganlar jildiga kiring va zarur bo‘lsa xatlarni tiklang.
  2. Xatlarni qayta ishlash qoidalarini tekshiring va shubhali qoidalarni olib tashlang.

Disk

Voqealar tarixini tekshiring. Agar Disk buzilgan bo‘lsa, Chiqindonga kiring va lozim bo‘lsa o‘chirilgan fayllarni tiklang.

Sharh

Xatlar yoki fayllarni o‘chirish har doim ham buzib kirishga bog‘liq bo‘lmaydi. Buning ehtimoliy sabablari haqida Pochta va Diskning Yordam qismida batafsil bilib oling.

Hisobingizni qanday qilib buzishgani va undan himoyalanish usullari haqida batafsil axborotni Hisobingiz himoyasi bo‘limida o‘qing.

Yordam xizmatiga yozish