Izlash
Marshrutlar
Yandex Maps · Istanbul · Baza, dam olish uyi

Kulindag Chalet

Reyting 4,1
87 ta baho
Bungacha yopiq: 09:30
+90 850 302 02 99
Telefon raqamini ko‘rsatish
İstanbul, Beykoz, Mahmutşevketpaşa Mah., Kibrit Çk. Sok., 6
Saqlash

Rasm yoki video qoʻshish

Baza, dam olish uyi Kulindag Chalet, Istanbul, foto
Baza, dam olish uyi Kulindag Chalet, Istanbul, foto
Yana 21 ta
Sharh
Fotosurat
31
Fikr-mulohazalar
15
O‘ziga xos jihatlari

Manzil

İstanbul, Beykoz, Mahmutşevketpaşa Mah., Kibrit Çk. Sok., 6
Marshrut

Kontaktlar

+90 850 302 02 99
Telefon raqamini ko‘rsatish
www.kulindag.com

Ish soatlari

Bungacha yopiq: 09:30
Jadval

Borish usuli

Ayvalıdere
650 m
Ayvalıdere
Avtomobillar turar joylarini ko‘rsatish

O‘ziga xos jihatlari

Tashkilot haqida batafsil ma’lumot
Siz shu tashkilotning egasimisiz?

Yaqin-atrofdagi o‘xshash joylar

Kuşevi Restaurant
Restoran
Reyting 4,3
Kemankeş Restoran
Restoran
Reyting 4,0
The Legendary Burrito and Pancake House
Restoran
Reyting 4,9
Wooden Table Beykoz
Qahvaxona
Hozircha baho yo‘q
Ayazma Restaurant
Restoran
Reyting 4,4
Aydogan Et Mangal
Restoran
Reyting 4,4
Layla Country Garden
Banket zali
Reyting 2,2
Hilal Village Breakfast & Steak House Village Butcher
Restoran
Reyting 4,3
Beykoz Et Mangal
Restoran
Reyting 3,9
Yoros Cafe & Restaurant
Restoran
Reyting 3,8
Reyting 4,1
87 ta baho
Bu joyga baho bering

15 ta fikr-mulohaza

Relevantlik bo‘yicha
Orkun K
4-darajadagi shahar bilimdoni
19-aprel
İşletmeciler iyi insanlar, mekan çok güzel istanbulda yaşayıp doğaya kaçabilmek çok güzel. Tavsiye ederim. Pazartesi kapalılarmış ama diğer günler sabah kahvaltıları mükemmel…
A
Azer K
4-darajadagi shahar bilimdoni
28 -yanvar 2025
3 kişi gittik yanımızdaki arkadaş ilaç kullanıyor sağlık problemi var diyet de yapmak zorunda olduğu için sadece omlet söyleyecek kendine biz de kalan 2 kişi serpme kahvaltı istedik. Diğer arkadaş iğnesine de gösterdi mecbur yani duruma hayır 3 kişiyseniz 3 kişilik kahvaltı söyleyin diye tutturdu . Ya hu uiyemiyecepim ben sadece ekmeksiz omlet yiyebiliyorum isterseniz ayrı masaya geçeyim diyor yok yani asla kabul yok. O kadar da yol gitmişiz ki yani kaç kere gittim kaç kişiye önerdim böyle bir şey yapılır mı yani ayıp. En son serpme kahvaltı söylemedik sinirden arkadaş iğnesini yapacak diye de kalkıp başka yere de gidemedik saati geçecek siye mecburen kaldık böyle ayıp görmedim ben hiç bir mekanda. Sanırım insan saygısını kaybettiler diyecek başka bir şey yok
Ahmet Öz
3-darajadagi shahar bilimdoni
3-yanvar
Berbat desem hafif kalır gibime geliyor.kahvaltı yapmaya gittik kız arkadaşımla menemen yemek istedik saat 3 ü bekleyin misafirler yesin sonra vericez dediler yahu insanlar serpme veya acık bufeden komple faydalanmak zorunda mı Bizim canımız menemen çekti ama yedirmediler..civarda başka yer var mı dedik işlerine gelmediği için yok dediler Böyle kepazelik rezillik yok gitmeyin hoşgeldiniz derken samimi değillerdi esnaf gibi midem bulandı yazarken
Xato haqida xabar berish
Yordam
Xizmatlar
Marshrutlar
Tirbandliklar
Yandex Map Editor
Metro sxemasi
Xarita yaratish
API xarita
Shaxsiy
Xatcho'plar va mening transportim
Fikr-mulohazalarim
Mening xaritalarim
Sozlamalar
Biznes uchun
Shaxsiy kabinet
O‘z tashkilotiga qo‘shish
Xizmat haqida
Foydalanuvchi kelishuvi
Yandex Maps — qayerda ovqatlanish, qayerga tashrif buyurish, nima bilan shug‘ullanishni tanlang.
© 2001–2026 «Yandex» MChJ
Ma’lumotlar manbalari