Izlash
Marshrutlar
Yandex Maps · Mehmonxona

Efe Termal Otel & SPA

Reyting 3,2
18 ta baho
Kun-u tun
+90 506 043 55 43
Telefon raqamini ko‘rsatish
Kütahya, Kütahya Merkez , Yoncalı Mah.
Saqlash

Rasm yoki video qoʻshish

Mehmonxona Efe Termal Otel & SPA, , foto
Mehmonxona Efe Termal Otel & SPA, , foto
Yana 30 ta
Sharh
Fotosurat
40
Fikr-mulohazalar
11
O‘ziga xos jihatlari

Manzil

Kütahya, Kütahya Merkez , Yoncalı Mah.
Marshrut

Kontaktlar

+90 506 043 55 43
Telefon raqamini ko‘rsatish
efetermal.com

Ish soatlari

Kun-u tun
Jadval

Borish usuli

Avtomobillar turar joylarini ko‘rsatish

O‘ziga xos jihatlari

Avtoturargoh
Trenajor zali
Kimyoviy tozalash
Halol
Chekmaydiganlar uchun xonalar
Xonalarga xizmat koʻrsatish
Kir yuvish xonasi
Lift
Kelish/ketishni tezkor roʻyxatga olish
Yulduzlar soni:3
Parking type:roofed
To'lov usuli:cashless payment
Qirish vaqti:14:00
Tashkilot haqida batafsil ma’lumot
Siz shu tashkilotning egasimisiz?
Reyting 3,2
18 ta baho
Bu joyga baho bering

11 ta fikr-mulohaza

Relevantlik bo‘yicha
Mesut Erbay
8-darajadagi shahar bilimdoni
6-yanvar
Gerçekten nasıl başlayacağımı nereden başlayacağımı bilmiyorum.Bir çok otele gittim ve çıkış yaparken yaşadığın güzel anların burukluğu oluyor çıkarken ama buradan çıkarken hiç bir şekilde bu his oluşmadı.Muhtemelen otel sahibi yine ''sizi art niyetli yorumunuzdan dolayı kınıyoruz '' yazacak ama, yazsın önemli değil.Zaten olumsuz geri bildirim verenlere bu şekilde cevap vermeleri bile ne kadar amatör yönetilen bir otel olduğunu gösteriyor.Otelde tek olumlu şey güleryüzleri ile elinden gelenin en iyisini (otelin bu kadar kötü yönetilmesine rağmen) yapmaları.Otel personeline teşekkür ediyorum. yani reklamlarda instagram sayfalarında güncel olarak otelin taa açılış zamanındaki görseller yayımlanmakta.Yani otel ne zaman açılmış bilmiyorum ama açılmış ve öyle kalmış üzerine sürdürülebilirlik ve gelişim adına tek bir çivi çakılmamış.Banyo muslukları paslı ,klozetler eski , havuzda eski görselde muhteşem bir ışıklandırma var ancak şuan ben giriş yaptığımda 1 tane yanıyordu son gün oda söndü yani havuz görsellerde olduğu gibbi mas mavi ışıklar içinde değil karanlık korku filmi gibi.YHavuza iniş trabzanalrı kopuk sallanıyor.Görevliye söyledik yaptı ancak söylememize gerek yok kontrol mekanizması olmalı.Havuzun içi görebildiğim kadarı ile tortu dolu en son kim bilir ne zaman temzilik yapıldı belli değilYemekhanede açık büfe alanında kablolar örümcek ağı gibi çoluk çocuk düşme riski var .yemeklere gelince sabah kahvaltıs çok çok basit.2 çeşit peynir var muhtemelen bim .a101 in en ucuz peyniri.Akşam yemekleri hergün tavuk yada bol pirinçli az kıymalı köfte.Tatlılar her akşam aynı tatlı muhtemelen marketlerde satılan pişirilmiş tatlılar şerbetlenip servis ediliyor onlarında ucuzu seçilmiş.Kütahya çini merkezi olmasına rağmen odadaki havuz göründğüğü gibi çini değil çini süsü verilmiş muşamba kaplama.Gece sürekli bir gürültü üst restaurant katında düzenleme yaparken aşağıda müşteri varmı yokmu bilinçsizce sandalyeler çekiliyor yere sürterek.Sosyal alan diye bir yer var tam felaket.Bir gün önce bırakılan bardaklar çöpler ertesi sabah kahvalsına geldiğimizdede buradaydı.Yerler çöp içinde.Yani yoruma istediğiniz kadar sizi kınıyoruz yazın benim ispatlı fotoğraflarım var.Umarım kendinizi geliştirirsiniz.Bir daha gelirmiyim asla ve asla.Zaten tek sefer gelir gelen hiç kimse 2. ye gelmez buraya.Kimseye gidin gitmey,n diyemem ancak yorumlarımı ve eklediğim fotoğraflara bakabilir kararınızı ondan sonra verebilirsiniz.2-5 ocak 2026 tecrübemdir.
Hakan Öner
3-darajadagi shahar bilimdoni
29 -oktabr 2025
Personel güler yüzlü muhittin bey ne söylerseniz anında yardımcı oluyor yemekler gayet güzel kahvaltı iyi fiyata göre gayet başarlı
1
İbrahim Ünal
2-darajadagi shahar bilimdoni
30-yanvar
İlk defa geldik buraya. Her sene başka yere giderim, bu sene de buraya geldik.Geldiğimiz gibi pişman olup hemen paramı iade istedim lakin vermediler. Olumsuz yönlerini şöyle yazayım. 1) Ben kadın erkek havuzları ayrı diye geldim. 3 kuruş fazla para alacağım diye bulmuşlar yabancı kadınları, erkekler havuzunda köpük yaptırıyorlar. Tam 3 tane ayrı arkadaş tek tek şikayet ettik, yapacak bir şey yok dediler. Muhafazakar aileler kesinlikle gelmesin. Acizane tavsiyem, bu işin sonu kötüye gider ve şirketinizin bereketi kaçar. Batar gidersiniz. 2) Tam 5 kere resepsiyona indim bir tane havlu getirmediler. En sonunda bağırınca zorla getirdiler. 3) Öğlen yemeği 3 ile 4 arası. 3 buçukta gittim yemek kalmamış. Akşam yemeğine gittim bir tane kaşık yok. Hatta oradaki çalışan bayana dedim ki koca tatil yerinde bir tane kaşık yok mu dedim boynunu büktüler.
Xato haqida xabar berish
Yordam
Xizmatlar
Marshrutlar
Tirbandliklar
Yandex Map Editor
Metro sxemasi
Xarita yaratish
API xarita
Shaxsiy
Xatcho'plar va mening transportim
Fikr-mulohazalarim
Mening xaritalarim
Sozlamalar
Biznes uchun
Shaxsiy kabinet
O‘z tashkilotiga qo‘shish
Xizmat haqida
Foydalanuvchi kelishuvi
Yandex Maps — qayerda ovqatlanish, qayerga tashrif buyurish, nima bilan shug‘ullanishni tanlang.
© 2001–2026 «Yandex» MChJ
Ma’lumotlar manbalari