Muammolarni hal qilish
- Men noto‘g‘ri sotib olingan Yandex 360 Premium uchun pulni qaytarishni xohlayman
- Toʻlov uchun kartani oʻzgartirmoqchiman
- Mening kartamdan pul yechib olinmoqda, lekin hisobni bilmayman
- Yandex 360 Premium sotib olindi, lekin noto‘g‘ri hisobga
- To‘lovda xato yuz berdi
- Yandex 360 Premium to‘lovdan keyin ulanmadi
- Xato bilan o‘chirilgan Yandex 360 Premiumni qayta tiklamoqchiman
Men noto‘g‘ri sotib olingan Yandex 360 Premium uchun pulni qaytarishni xohlayman
Agar siz Premiumni xato sababli ulagan bo‘lsangiz, to‘lovdan keyin besh kun ichida qaytarish uchun ariza berishingiz mumkin. Buning uchun sahifaning pastki qismidagi shakl orqali yordam xizmatiga yozing. “Tariflar va to‘lovlar bo‘yicha savollar” mavzusini tanlang. Xabarda tarifni ko‘rsating — uni Yandex 360 Tariflar sahifasida bilib olishingiz mumkin.
Diqqat qiling: Yandex tarifning afzalliklaridan foydalangan bo‘lsangiz, masalan, Diskka 1 GB dan katta fayllarni yuklagan bo‘lsangiz yoki xavfsiz jamoat havolalarini yaratgan bo‘lsangiz, pulni qaytarishni rad etishi mumkin.Yandex 360 Premium nimalarni o‘z ichiga oladi
To‘lovdan keyin besh kun o‘tgach, Premium uchun mablag‘ni qaytarib bo‘lmaydi, lekin avtomatik yangilanishdan voz kechish mumkin — Premium to‘langan davr oxirigacha faol bo‘ladi, so‘ngra butunlay o‘chiriladi.
Toʻlov uchun kartani oʻzgartirmoqchiman
Agar ilgari bitta bank kartasi bilan obuna uchun toʻlagan boʻlsangiz va endi boshqa kartadan pul yechilishini xohlasangiz, faol boʻlmagan kartani yechib oling va Yandex hisob sozlamalarida yangi kartani ulang.
Mening kartamdan pul yechib olinmoqda, lekin hisobni bilmayman
Agar kartangizdan pul yechib olinayotgan boʻlsa, lekin hisobni bilmasangiz, sahifaning pastki qismidagi shakl orqali yordam xizmatiga yozing. Xatda kartangiz niqobini (birinchi 6 va oxirgi 4 raqam), summa va hisobdan yechilgan sanani kiriting, shuningdek, darhol qaytarib olish kerakligini yozing.
Yandex 360 Premium sotib olindi, lekin noto‘g‘ri hisobga
Agar siz Yandex 360 Premiumni noto‘g‘ri hisobgaga sotib olgan bo‘lsangiz, sotib olingan kundan boshlab besh kun ichida qaytarish uchun ariza bering, so‘ngra kerakli hisobga Yandex 360 Premiumni sotib oling. Qaytarish uchun ariza berish uchun sahifaning pastki qismidagi shakl orqali yordam xizmatiga yozing. Xabarda login va tarifni ko‘rsating.
To‘lovda xato yuz berdi
Bu nima uchun sodir bo‘lishi mumkin
- bank tomonida hozirda kartalar bilan ishlashda muammolar mavjud;
- qurilmada tarmoqqa ulanish yo‘q;
- foydalanilgan kartada hisobni toʻlash uchun yetarli pul mavjud emas;
- Ushbu karta haqiqiy emas yoki uning amal qilish muddati tugagan;
- kartadagi toʻlovlar limitdan oshib ketdi;
- bank Internet orqali toʻlovlarni amalga oshirishni taqiqlagan;
- ilovalar do‘koni xaridlarga cheklovlar qo‘ygan.
Nima qilishim kerak
Premiumni boshqa usulda to‘lashga harakat qiling. Buni qanday qilish kerakligi, uni qayerda ulaganingizga bog‘liq:
Kompyuterda brauzer orqali
Sizga Yandex ID ma’lumot maslahatlari yordam berishi mumkin. Agar to‘lov uchun boshqa kartangiz bo‘lmasa, bizga yozing.
Telefon orqali
Ilovada to‘lov ilovalar do‘koni tomonidan qo‘yilgan cheklovlar tufayli ishlamasligi mumkin. Yandex 360 veb-interfeysida tarifni ulang, yangilang va to‘lang. Siz ikki variantdan birini tanlashingiz mumkin:
- to‘langan davr tugashidan bir necha kun oldin Yandex 360 veb-interfeysida yangi tarifni tanlang va to‘lang;
- hozir Yandex 360 veb-interfeysida pulli tarifni qayta ulang, so‘ngra mobil ilovada joriy tarifni bekor qiling.
Sharh
Eski va yangi obunalar davomida Diskda ko‘proq joy bo‘ladi — saqlash hajmi qo‘shiladi.
Agar to‘lash hali ham imkonsiz bo‘lsa, Yandex ID ma’lumot ko‘rsatmalarga muvofiq kartani qo‘shing. Agar to‘lov uchun boshqa kartangiz bo‘lmasa, bizga yozing.
Yandex 360 Premium to‘lovdan keyin ulanmadi
To‘lov paytida aynan Premiumni ulashni xohlagan Yandex ID bilan avtorizatsiya qilinganligingizga ishonch hosil qiling. Pochta qutilarini tekshiring: obuna toʻlangan hisobda Yandex Pochtadan sotib olish cheki keladi. Agar chek topilmasa yoki xatolik sabab boshqa hisob uchun obunaga pul toʻlab yuborgan boʻlsangiz, sahifaning pastki qismidagi shakl orqali yordam xizmatiga yozing.
Xato bilan o‘chirilgan Yandex 360 Premiumni qayta tiklamoqchiman
Agar to‘langan davr hali tugamagan bo‘lsa, Premiumni o‘chirilgandan keyin qayta tiklashingiz mumkin.
- Yandex 360 Tariflari sahifasiga kiring.
- Kerakli tarif qarshisida Qayta tiklash tugmasini bosing.
Qayta tiklangandan so‘ng, Premium yana avtomatik ravishda uzaytiriladi.