Yandex 360 Premium haqida savol-javoblar

Aksiya qancha davom etadi va qaysi tariflar ishtirok etadi?

Aksiya 2024-yil 5-avgustdan 2024-yil 19-avgustgacha davom etadi. Unda yillik 200 GB va 1 TB tariflar ishtirok etadi. Siz Pochta yoki Disk mobil ilovalarida tarifga 50% chegirma bilan ulanishingiz mumkin.

Menda allaqachon Disk Pro yoki boshqa Yandex 360 tarifi ulangan. Eski tarifimga nima bo‘ladi?
  • Disk Pro va Yandex 360 tarifi bir vaqtda amal qiladi va Disk hajmi qo‘shiladi.
  • Agar sizda Oila tarifi bo‘lsa, shaxsiy tarifga Pochta yoki Disk mobil ilovalari orqali ulanishingiz mumkin. Oila va shaxsiy tariflar amal qilayotgan paytda Disk hajmi qo‘shiladi.
  • Agar sizda Yandex 360 biznes uchun tashkilot egasi yoki xodimi hisobingiz bo‘lsa, aksiya tarifini ulay olmaysiz.
Menda allaqachon Yandex 360 tarifi bor. Yana birini ulashim mumkinmi?

Yo‘q, Yandex 360 tarifi faqat bitta bo‘lishi mumkin. Agar sizga Diskda ko‘proq joy kerak bo‘lsa, Yandex 360 Tariflari sahifasida tarifingizni oshirishingiz mumkin. Yangi tarif eski tarif o‘rniga ulanadi. Eski tarif bo‘yicha foydalanilmagan kunlar uchun pul qoldig‘i yangi tarif kunlari uchun to‘lovga hisoblanadi.

Shuningdek, siz butun oila uchun tarif sotib olishingiz mumkin. Shartlar bilan Yandex 360 Tariflar sahifasida tanishishingiz mumkin.

Menda allaqachon Yandex 360 tarifi bor. Buni aksiya turiga o‘zgartira olamanmi?

Yo‘q, aksiya faqat yangi tariflar uchun amal qiladi. Siz eski tarifning avtomatik yangilanishini o‘chirib qo‘yishingiz, to‘langan davr tugashini kutishingiz va agar aksiya hali tugamagan bo‘lsa, yangi tarifni chegirma bilan rasmiylashtirishingiz mumkin.

Menda hamkorlar sahifasidan Yandex 360 promokodi bor. Uni qo‘llab, yanada katta chegirma olishim mumkinmi?

Hamkor promokodini qo‘llash mumkin emas. Aksiya chegirmalari boshqa chegirmalar va promokodlar bilan birlashtirilmaydi.

Menda Yandex 360 yillik tariflari uchun talabalar chegirmasi bor. Undan foydalanishim mumkinmi?

Siz faqat bitta taklifdan foydalanishingiz mumkin: talabalar uchun chegirma yoki joriy aksiya.

Men Yandex 360 tarifini xato sababli uladim. Uni o‘chirib, pulni qaytarib olishim mumkinmi?

Ha, to‘lovdan keyin besh kun ichida qaytarish uchun ariza berishingiz mumkin.

Agar siz Yandex 360 tarifini veb-versiyada, Disk yoki Pochta ilovalarida Android qurilmangizda ulagan bo‘lsangiz, sahifaning pastki qismidagi shakl orqali yordam xizmatiga yozing. Xabarda login va tarifni ko‘rsating.

Bank kartasi bilan toʻlashda xatolik chiqmoqda

To‘lovni amalga oshirishda xatolik yuz berganda bo‘limida tavsiflangan usullardan birini sinab ko‘ring.

Xorijiy bank kartasi bilan toʻlay olmayapman

Chet el bank kartasi bilan rubl yoki dollarda to‘lovni Yandex 360 Tariflar sahifasida amalga oshirishingiz mumkin.

Menda Premium ulangan, lekin pul uzaytirish sanasida yechilmadi

Ehtimol, kartadagi pul yetarli boʻlmagan, yoki bank biror sababga koʻra toʻlovni rad etgan. Siz Yandex ID hisobingizga kerakli mablag‘ bor kartani ulashingiz mumkin va to‘lov bir sutka davomida avtomatik ravishda yechib olinadi.

Agar 15 kun ichida tizim hisobingizga bog‘langan birorta bank kartasidan to‘lovni yecha olmasa, tarif o‘chiriladi.

Bu yerda mening savolimga javob yoʻq

Siz Yandex 360 Premium haqida ma’lumot bo‘limida savolingizga javob qidirishingiz yoki yordam xizmatiga murojaat qilishingiz mumkin.

Yordam xizmatiga yozish