Pochtani yuklash va tasvirlash xatolari
Ayrim hollarda Pochta bilan ishlashda tugmalar ishlamay qoladi, biriktirmalar biriktirilmaydi yoki brauzer xato haqida xabar beradi.
Muammoni tanlang:
Xabar hisoblagichi nima uchun xato ishlaydi va buni qanday tuzatish kerak:
Brauzer sahifani xato ko‘rsatyapti
-
Trafik sarfini kamaytirish uchun brauzer tashrif buyurilgan sahifalarning nusxalarini keshda saqlaydi. Sahifalarni qayta ko‘rib chiqayotganingizda brauzer ularning ma’lumotlarini xotiradan yuklay oladi. Masalan, brauzer kiruvchi xatlar sahifasini xotiradan yuklasa, siz yangi xatlar uchun hisoblagichning ahamiyatsiz qiymatini ko‘rasiz.
Internetdan majburan yuklab olish uchun sahifani yangilang. Muammo bartaraf etilmasa, brauzer keshini tozalang va barcha cookie fayllarni o‘chirib tashlang.
Kengaytma Yandex Pochtani bloklamoqda
- Brauzerdagi qo‘shimchalar va kengaytmalar sababli pochta xato ishlashi mumkin. Buni tekshirish uchun ularni vaqtinchalik faolsizlatiring. Agar Pochta reklama bloklovchisi yoki antivirus kengaytmasi sababli xato ishlayotgan bo‘lsa, Pochta sahifasini ushbu kengaytma istisnolariga kiriting.
Nima uchun sahifa elementlari ko‘rsatilmaydi va buni qanday tuzatish kerak:
Brauzer sahifani xato ko‘rsatyapti
-
Trafik sarfini kamaytirish uchun brauzer tashrif buyurilgan sahifalarning nusxalarini keshda saqlaydi. Sahifalarni qayta ko‘rib chiqayotganingizda brauzer ularning ma’lumotlarini xotiradan yuklay oladi. Masalan, brauzer kiruvchi xatlar sahifasini xotiradan yuklasa, siz yangi xatlar uchun hisoblagichning ahamiyatsiz qiymatini ko‘rasiz.
Internetdan majburan yuklab olish uchun sahifani yangilang. Muammo bartaraf etilmasa, brauzer keshini tozalang va barcha cookie fayllarni o‘chirib tashlang.
Kengaytma Yandex Pochtani bloklamoqda
- Brauzerdagi qo‘shimchalar va kengaytmalar sababli pochta xato ishlashi mumkin. Buni tekshirish uchun ularni vaqtinchalik faolsizlatiring. Agar Pochta reklama bloklovchisi yoki antivirus kengaytmasi sababli xato ishlayotgan bo‘lsa, Pochta sahifasini ushbu kengaytma istisnolariga kiriting.
Siz eski brauzerdan foydalanmoqdasiz
- Eskirgan brauzerda sahifalarni tez va qulay ravishda yuklash uchun foydalaniladigan texnologiyalar ishlamasligi mumkin. Brauzeringizni oxirgi versiyaga brauzeringizni oxirgi versiyaga yangilang.
Internet tezligi pasayib ketdi
- Brauzerda Pochtadan boshqa barcha yorliqlarni yoping. Internetdan foydalanadigan ilovalarni o‘chirib, sahifani qaytadan yuklang.
Nima uchun Pochta to‘liq versiyasi mavjud emas va buni qanday tuzatish mumkin:
Siz eskirgan brauzerdan foydalanmoqdasiz
- Eskirgan brauzerda sahifalarni tez va qulay ravishda yuklash uchun foydalaniladigan texnologiyalar ishlamasligi mumkin. Brauzeringizni oxirgi versiyaga brauzeringizni oxirgi versiyaga yangilang.
Internet Explorer 8 va undan yuqori versiyada moslik rejimi xato tanlangan
-
Agar siz Internet Explorer 8 va undan keyingi versiyalarda eskiroq versiya bilan moslik rejimidan foydalansangiz, bu xatolarga olib kelishi mumkin.
Brauzer rejimi va Hujjatlar rejimi parametrlarini brauzeringiz versiyasiga muvofiq o‘rnating.
- F12 tugmasini bosing yoki menyudan Ishlab chiqaruvchi vositalari bandini tanlang.
belgisini bosing va brauzeringiz versiyasiga tegishli qiymatni tanlang.
Sharh
Agar siz Internet Explorer 11 va yuqoriroq versiyadan foydalanayotgan bo‘lsangiz, Edge qiymatini tanlang.
Kengaytma Yandex Pochtani bloklamoqda
- Brauzerdagi qo‘shimchalar va kengaytmalar sababli pochta xato ishlashi mumkin. Buni tekshirish uchun ularni vaqtinchalik faolsizlatiring. Agar Pochta reklama bloklovchisi yoki antivirus kengaytmasi sababli xato ishlayotgan bo‘lsa, Pochta sahifasini ushbu kengaytma istisnolariga kiriting.
Ierogliflar yoki tushunarsiz belgilar sahifaning xato kodlanishi tufayli paydo bo‘ladi. Kodlash virus yoki zararli dastur tomonidan o‘zgartirilishi mumkin.
Kompyuteringizni bepul antivirus dasturlari yordamida viruslarga tekshiring: CureIt! Dr.Web ilovasidan va “Kasperskiy Laboratoriyasi” brendidan Virus Removal Tool.
Nima uchun xat noto‘g‘ri ko‘rsatilmoqda va buni qanday tuzatish mumkin:
Kengaytmalar Yandex Pochtani bloklaydi
- Brauzerdagi qo‘shimchalar va kengaytmalar sababli pochta xato ishlashi mumkin. Buni tekshirish uchun ularni vaqtinchalik faolsizlatiring. Agar Pochta reklama bloklovchisi yoki antivirus kengaytmasi sababli xato ishlayotgan bo‘lsa, Pochta sahifasini ushbu kengaytma istisnolariga kiriting.
Internet tezligi pasayib ketdi
- Brauzerda Pochtadan boshqa barcha yorliqlarni yoping. Internetdan foydalanadigan ilovalarni o‘chirib, sahifani qaytadan yuklang.
Tarmoqqa ulanishda muammo yuz berdi
- Buni tekshirish uchun mobil internet orqali Pochtaga kiring. Hech qanday xato bo‘lmasa, provayderingizning yordam xizmatiga murojaat qiling. Agar siz ish pochtasidan foydalansangiz, muammo haqida tizim administratoriga xabar bering.
Agar sahifa yuklanmasa yoki yuklanishi uchun juda ko‘p vaqt talab etilsa, siz quyidagi xabarlarni ko‘rasiz:
-
«Xato yuz berdi».
-
«Brauzer sahifasini yangilang yoki bir necha daqiqadan keyin qayta urining».
-
«Biroz kuting...».
-
«Sahifa yuklanishi ko‘p vaqt talab etadi».
-
«Sahifani yangilang yoki Pochtaning yengil versiyasidan foydalaning».
Nima uchun sahifa yuklanmayapti va buni qanday tuzatish kerak:
Kengaytma Yandex Pochtani bloklamoqda
- Brauzerdagi qo‘shimchalar va kengaytmalar sababli pochta xato ishlashi mumkin. Buni tekshirish uchun ularni vaqtinchalik faolsizlatiring. Agar Pochta reklama bloklovchisi yoki antivirus kengaytmasi sababli xato ishlayotgan bo‘lsa, Pochta sahifasini ushbu kengaytma istisnolariga kiriting.
Siz eski brauzerdan foydalanmoqdasiz
- Eskirgan brauzerda sahifalarni tez va qulay ravishda yuklash uchun foydalaniladigan texnologiyalar ishlamasligi mumkin. Brauzeringizni oxirgi versiyaga brauzeringizni oxirgi versiyaga yangilang.
Men hamma narsani ko‘rsatmaga muvofiq qilyapman, ammo muammo takrorlanyapti
Agar yuqoridagi tavsiyalar yordam bermagan bo‘lsa, ehtimol muammolar quyidagi sabablarga ko‘ra paydo bo‘lgan:
Internet tezligi pasayib ketdi
- Brauzerda Pochtadan boshqa barcha yorliqlarni yoping. Internetdan foydalanadigan ilovalarni o‘chirib, sahifani qaytadan yuklang.
Tarmoqqa ulanishda muammo yuz berdi
- Buni tekshirish uchun mobil internet orqali Pochtaga kiring. Hech qanday xato bo‘lmasa, provayderingizning yordam xizmatiga murojaat qiling. Agar siz ish pochtasidan foydalansangiz, muammo haqida tizim administratoriga xabar bering.
Internet Explorer 8 va undan yuqori versiyada moslik rejimi xato tanlangan
-
Agar siz Internet Explorer 8 va undan keyingi versiyalarda eskiroq versiya bilan moslik rejimidan foydalansangiz, bu xatolarga olib kelishi mumkin.
Brauzer rejimi va Hujjatlar rejimi parametrlarini brauzeringiz versiyasiga muvofiq o‘rnating.
- F12 tugmasini bosing yoki menyudan Ishlab chiqaruvchi vositalari bandini tanlang.
belgisini bosing va brauzeringiz versiyasiga tegishli qiymatni tanlang.
Sharh
Agar siz Internet Explorer 11 va yuqoriroq versiyadan foydalanayotgan bo‘lsangiz, Edge qiymatini tanlang.
Xavfsizlik sertifikati xatosi xabari quyidagi jumladan boshlanadi:
- «Ulanishingiz xavfsiz emas».
- «Sayt kompyuteringiz xavfsizligiga tahdid soladi».
- «Sertifikat xato».
- «Xavfsizlik sertifikati xato».
- «Bu ulanish ishonchsiz».
Xavfsizlik sertifikatidagi xatolar nima uchun paydo bo‘ladi va ularni qanday tuzatish kerak:
Ishonchsiz ulanishdagi xatolar yoki xato xavfsizlik sertifikati brauzer va kompyuter sozlamalari o‘rtasidagi ziddiyat tufayli yuzaga kelishi mumkin. Shuningdek, xatolar antivirusning ishlashi natijasida paydo bo‘lishi mumkin. Sertifikat xatosining sababini tushunish uchun xabar oxirida uning kodini toping.
Xato kodi |
Yechim |
|
Brauzerning manzil satriga to‘g‘ri manzil kiritilganligini tekshiring — |
|
Kompyuterda sana va vaqt to‘g‘ri o‘rnatilganligiga ishonch hosil qiling. Agar ular to‘g‘ri sozlanmagan bo‘lsa, tizim xatolik bilan sertifikatning muddati tugaganini yoki hali kelmaganini aniqlaydi. |
|
Antivirusingiz sozlamalarida HTTPS ulanishlarini tekshirish o‘chirilganiga ishonch hosil qiling. Buni Kasperskiy Internet Security va ESET NOD32 Smart Securityda qanday qilish haqida axborot olish uchun jadval ostiga qarang. |
Kasperskiy Internet Securityda HTTPS ulanishini tekshirishni faolsizlantirish
- Antivirus oynasini oching va pastki chap burchakdagi
tugmasini bosing.
- Qo‘shimcha sahifasiga o‘ting va Tarmoq bandini tanlang.
- Xavfsiz ulanishlarni tekshirish blokida Himoyalangan ulanishlarni tekshirmaslik qiymatini belgilang va tanlovingizni tasdiqlang.
ESET NOD32 Smart Securityda HTTPS ulanishni tekshirishni faolsizlantirish
- Antivirus oynasini oching, Sozlash sahifasiga o‘ting va Qo‘shimcha sozlamalar havolasini bosing.
- Blokda Internet va elektron pochta → SSL/TLS SSL/TLS protokolini filtrlashni yoqishni o‘chiring.
- Blokda Internet va elektron pochta → Internetga kirishni himoyalash → Veb-protokollar → HTTPS skanerlash modulini sozlash bo‘limida HTTPS protokolini tekshirishni yoqishni o‘chiring.
- O‘zgarishlarni saqlash uchun OK tugmasini bosing.