Xavfsizlik sertifikatidagi xatolar
Xavfsizlik sertifikati xatosi yuz berganda ushbu xabarni ko‘rasiz:
- «Ulanishingiz xavfsiz emas».
- «Sayt kompyuteringiz xavfsizligiga tahdid soladi».
- «Sertifikat xato».
- «Xavfsizlik sertifikati xato».
- «Bu ulanish ishonchsiz».
Ishonchsiz ulanishdagi xatolar yoki xato xavfsizlik sertifikati brauzer va kompyuter sozlamalari o‘rtasidagi ziddiyat tufayli yuzaga kelishi mumkin. Shuningdek, xatolar antivirusning ishlashi natijasida paydo bo‘lishi mumkin. Sertifikat xatosining sababini tushunish uchun xabar oxirida uning kodini toping.
Xato kodi |
Yechim |
|
Brauzerning manzil satriga to‘g‘ri manzil kiritilganligini tekshiring — |
|
Kompyuterda sana va vaqt to‘g‘ri o‘rnatilganligiga ishonch hosil qiling. Agar ular to‘g‘ri sozlanmagan bo‘lsa, tizim xatolik bilan sertifikatning muddati tugaganini yoki hali kelmaganini aniqlaydi. |
|
Antivirusingiz sozlamalarida HTTPS ulanishlarini tekshirish o‘chirilganiga ishonch hosil qiling. Buni Kasperskiy Internet Security va ESET NOD32 Smart Securityda qanday qilish haqida axborot olish uchun jadval ostiga qarang. |
Kasperskiy Internet Securityda HTTPS ulanishini tekshirishni faolsizlantirish
- Antivirus oynasini oching va pastki chap burchakdagi
tugmasini bosing.
- Qo‘shimcha sahifasiga o‘ting va Tarmoq bandini tanlang.
- Xavfsiz ulanishlarni tekshirish blokida Himoyalangan ulanishlarni tekshirmaslik qiymatini belgilang va tanlovingizni tasdiqlang.
ESET NOD32 Smart Securityda HTTPS ulanishni tekshirishni faolsizlantirish
- Antivirus oynasini oching, Sozlash sahifasiga o‘ting va Qo‘shimcha sozlamalar havolasini bosing.
- Blokda Internet va elektron pochta → SSL/TLS SSL/TLS protokolini filtrlashni yoqishni o‘chiring.
- Blokda Internet va elektron pochta → Internetga kirishni himoyalash → Veb-protokollar → HTTPS skanerlash modulini sozlash bo‘limida HTTPS protokolini tekshirishni yoqishni o‘chiring.
- O‘zgarishlarni saqlash uchun OK tugmasini bosing.