Xatlarni qabul qilish va o‘qish

Xatni ochish uchun uning mavzusi va mazmuni yozilgan qatorni bosing. Muhim xatlarni ochmasdan o‘qish uchun YaGPT bilan Neyrofiltr yordam beradi.

Xatlarda standart amallar bilan birgalikda (javob berish, qayta yuborish, o‘chirish, spam deb belgilash va boshqalar), siz xatni tarjima qilishingiz, uning xususiyatlarini ko‘rishingiz yoki ushbu xabar uchun ishlov berish qoidasini yaratishingiz mumkin.

Muhim xatlarning qisqacha mazmunini o‘qish

Eng muhim xatlar har doim ko‘rinib turishi uchun sozlamalarda YaGPT bilan Neurofilterdan muhim xatlarning qisqacha mazmunini ko‘rsatish variantini yoqing. Neyrotarmoq oxirgi 7 kun ichida kelgan xatlar orasidan tanlaydi va ularning qisqacha mazmunini beradi.

Neyrofiltr bilan ishlash vazifalar ro‘yxati bilan ishlashga o‘xshaydi. Agar xat bilan ishni tugatgan bo‘lsangiz va uni ko‘rinib turadiga holda saqlash kerak bo‘lmasa,  tugmasini bosing.. Xat Neyrofiltrda ko‘rinmay qoladi.

Sharh

7 Kundan keyin xatlar Neyrofiltrdan har qanday holatda yo‘qoladi — u to‘lib ketmasligi uchun.

Agar Neyrofiltr muhim xatni qayta aytmagan bo‘lsa, sichqoncha ko‘rsatkichini ustiga olib boring va  belgisini bosing: bir necha soniyadan keyin filtrda qisqa qayta aytish paydo bo‘ladi.

Men yulduzcha belgisini ko‘rmayapman

Sozlamalarda “Asosiy” jildida ko‘rish kerak bo‘lgan xatlarni ko‘rsatish va ularni xatlar ro‘yxatida yulduzcha bilan belgilash opsiyasini yoqing.

Muhim bo‘lmagan xatlarni tanlovdan olib tashlash uchun  tugmasini bosing.. Neyrofiltr kelajakda sizning tavsiyalaringizni hisobga oladi.

Agar Neyrofiltrdan foydalanishni xohlamasangiz, uni sozlamalarda o‘chiring.

Menda Neyrofiltr ko‘rinmayapti

Neyrofiltr — bu Yandex 360 Premium imkoniyatlaridan biridir. Agar hali ulanmamagan bo‘lsangiz, Premiumni ulang. Agar Premium allaqachon mavjud bo‘lsa, YaGPT bilan Neyrofiltrdan muhim xatlarning mazmunini ko‘rsatish opsiyasini sozlamalarda yoqing.

Neyrofiltr biznes uchun Yandex 360 tashkilotlari xodimlarining pochta qutilarida mavjud emas.

Yozishmalarni ko‘rish

Yozishmadagi avvalgi xatni ko‘rish uchun ushbu xatdagi Iqtiboslarni ko‘rsatish havolasini bosing. Oldingi xatni to‘liq hajmda ochish uchun Iqtibosni to‘liq ko‘rsatish havolasini bosing. Ushbu satrdagi barcha xatlarni ko‘rish uchun xat ostidagi Barcha yozishmalarni ko‘rsatish havolasini bosing.

Tez javob berish yoki xatni qayta uzatish

Siz xatni o‘qish sahifasidan darhol xat muallifiga yoki yozishmalarning barcha ishtirokchilariga javob yozishingiz mumkin.

Agar siz faqat ayrim suhbatdoshlar bilan javob bermoqchi bo‘lsangiz, Javob berish ni bosing, keyin belgisini bosing, to‘liq javob shakliga o‘tish uchun va ortiqcha qabul qiluvchilarni o‘chiring.

Xatni yuborish uchun sahifaning yuqorisida Yuborish havolasini bosing.

Xatni keyinga qoldirish

Agar xatni olgan boʻlsangiz, ammo u bilan hozirning oʻzida tanishish yoki javob berish imkoningiz boʻlmasa, uni qulayroq vaqtga qoldiring. Buning uchun o‘qish oynasida yuqoridagi panelda Keyinroq eslatish tugmasini bosing.

Kechiktirilgan o‘qishni sozlash uchun:

Yuqoridagi panelda Keyinroq eslatish tugmasini bosing va xatga qaytish vaqtini tanlang.

Xatni belgilang, yuboruvchining ismi chap tomonida belgi qo‘ying. Yuqoridagi panelda Keyinroq eslatish tugmasini bosing va xatga qaytish vaqtini tanlang.

Belgilangan muddatga qadar xat alohida jildda saqlanadi.

Xatni kechiktirgan vaqt kelishi bilan, u asl jildga qaytadi va ro‘yxatning boshiga mahkamlanadi. Qatorning oʻng tomonida eslatma vaqti bilan qoldirilgan xat belgisi paydo boʻladi.

Agar xatni muddatidan ertaroq oʻqisangiz, eslatmani oʻchirib qoʻyishingiz mumkin. Buning uchun o‘qish oynasida xatning sarlavhasi ostida yoki yuqoridagi panelda Eslatmani o‘chirish tugmasini bosing. Xat asl jildga qaytadi.

Yuboruvchi rasmini faolsizlantirish

Yuboruvchi rasmi jo‘natuvchining pochta sozlamalarida ko‘rsatilgan ma’lumotlardan yoki ijtimoiy tarmoqdagi profilidan yuklab olinadi. Agar siz rasmlar ko‘rinishini faolsizlantirmoqchi bo‘lsangiz:

  1. O‘ng yuqori burchakda Barcha sozlamalar belgisini bosing.
  2. Interfeys bandini tanlang.
  3. Yuboruvchilarning portretlarini ko‘rsatish xususiyatini o‘chiring.
  4. O‘zgarishlarni saqlash tugmasini bosing.

Biriktirmalarni ko‘rish

Ayrim biriktirmalarni qo‘shimcha dasturlarni o‘rnatmasdan, Pochtaning veb-interfeysida ochishingiz mumkin. Fayllarning quyidagi formatlaridan foydalanish mumkin:

  • hujjatlar — DOC/ DOCX, XLS/ XLSX, PPT/ PPTX, ODT, ODS, ODP, CSV, RTF, TXT, PDF;
  • tasvirlar — JPG, PNG, GIF, BMP, TIFF, EPS, PSD, CDR, AI;
  • arxivlar — ZIP, RAR, TAR.

Agar xatda biriktirma bo‘lsa, xatlar ro‘yxatida u miniatyura yoki belgisi shaklida ko‘rsatiladi.

Biriktirma rasmchasini o‘chirish uchun:

  1. O‘ng yuqori burchakda Barcha sozlamalar belgisini bosing.
  2. Interfeys bandini tanlang.
  3. Xatlar ro‘yxatida biriktirmani ko‘rsatish xususiyatini o‘chiring.

Siz ilovani ko‘rishingiz, Diskka saqlashingiz yoki xat sahifasidan biriktirmani yuklab olishingiz mumkin:

Hujjat va arxivlarni ko‘rib chiqish

Hujjat yoki arxivni ko‘rib chiqish uchun kerakli faylni tanlang va Ko‘rib chiqish tugmasini bosing. Fayl yangi oynada ochiladi.

Tasvirni ko‘rib chiqish

Biriktirmadagi rasmlar rasmcha ko‘rinishida aks ettiriladi. Tasvirni ko‘rib chiqish rejimida ochish uchun rasmcha ustiga sichqonchaning o‘ng tugmasi bilan bosing.

Ko‘rish rejimidan chiqish uchun o‘ng yuqori burchakda belgisini yoki Esc tugmasini bosing.

Zanjirdagi xatlarni koʻrish

Mavzular asosida guruhlashni yoqing, va xatlar zanjirga birlashtiriladi. Xat satrini bosib zanjirdagi har qanday xatni ko‘rishingiz mumkin. Tafsilotlar uchun Xatlarni mavzusiga qarab guruhlash boʻlimida tanishing.

Xatlarni qabul qilish va ko‘rishga aloqador muammolar

Ushbu qo‘llanma xatlarni qabul qilish va ko‘rishga aloqador muammolarni hal qilishga yordam beradi. Ishni boshlashdan oldin tavsiyalarni bajarish uchun Yandex.Pochtani yangi varaqda oching.

Muammoni tanlang:

Kimlarning xatlari kelmayotganiga oydinlik kiriting?

Yandex IDda ishonchli shaxsiy ma’lumotlaringiz ko‘rsatilganini tekshiring va hisobingizga telefon raqamini ulang. Ehtimol, bizning xavfsizlik tizimimiz sizning hisobingizni shubhali deb topdi va pochta qutisini blokladi. Aksar hollarda, bu telefon raqamining pochta qutisiga ulanmagani yoki Yandex IDda soxta ism va familiya kiritilgani sababli yuz beradi. Blokni ochishga odatda bir necha soat vaqt ketadi.

Blokdan chiqarilishini kutayotganingizda yuboruvchining pochta manzili qora ro‘yxatga kiritilmaganini tekshiring. Agar pochta manzili qora ro‘yxatda bo‘lsa, uni u yerdan o‘chiring.

Kutish vaqti tugaganidan keyin yuboruvchidan manzilingizni to‘g‘ri yozganini so‘rang. Keyin yuboruvchidan xatni yana so‘rang.

Kiruvchi qutisida baribir yangi xatlar yo‘q

Xatni pochta qutingizning barcha jildlarida qidirib ko‘ring.

Xatlarni qayta ishlash qoidalarida bunday xatlarni o‘chirib tashlaydigan qoidalar mavjud emasligiga ishonch hosil qiling. Agar bunday qoida mavjud bo‘lsa, uni o‘chiring.

Xatni ajrating va Spam emas! tugmasini bosing — xat Kiruvchi jildiga ko‘chiriladi. Keyin xatlarni qayta ishlash qoidalarini oching va yuboruvchining pochta manzilini oq ro‘yxatga kiriting. Oq ro‘yxatda ko‘rsatilgan manzillardan kelgan barcha xabarlar Spam jildiga tushmaydi.

Xatlarni qayta ishlash qoidalarida bunday xatlarni ushbu jildga ko‘chiradigan qoida mavjud emasligiga ishonch hosil qiling. Agar bunday qoida mavjud bo‘lsa, uni o‘chiring.

Xat yuboruvchi yoki oluvchining pochta serverlaridagi texnik muammolar, aloqa kanallaridagi bandlik va hokazolar tufayli yetkazilmasligi mumkin. Bu holda yuboruvchi “Mailer-Daemon” xizmatidan avtomatik ravishda yetkazib berilmaganlik haqida hisobot oladi. Hisobotda xat qabul qiluvchiga yetib bormaganining sababi koʻrsatilgan.

Yuboruvchidan bunday hisobotni olganini aniqlashtiring va u mustaqil ravishda xati yetib bormaganining sababini aniqlashi uchun unga Yandexda xatni yetkazmaslik hisobotini ulashing.

Agar hisobot kelmasa, xat yuboruvchi pochta xizmatining aybi bilan yetkazilmagan boʻlishi mumkin. Bunday holda, sababni aniqlash uchun ushbu xizmatning texnik yordamiga murojaat qilishingiz kerak.

Yandex IDda ishonchli shaxsiy ma’lumotlaringiz ko‘rsatilganini tekshiring va hisobingizga telefon raqamini ulang. Ehtimol, bizning xavfsizlik tizimimiz sizning hisobingizni shubhali deb topdi va pochta qutisini blokladi. Aksar hollarda, bu telefon raqamining pochta qutisiga ulanmagani yoki Yandex IDda soxta ism va familiya kiritilgani sababli yuz beradi. Blokni ochishga odatda bir necha soat vaqt ketadi.

Blokdan chiqarilishini kutayotganingizda sayt pochta manzili qora ro‘yxatga kiritilmaganini tekshiring. Agar pochta manzili qora ro‘yxatda bo‘lsa, uni u yerdan o‘chiring va saytdan yana bir xat so‘rang.

Kutish vaqti tugaganidan keyin xat kelishi kerak bo‘lgan saytdagi manzilni to‘g‘ri kiritganingizni tekshiring. Keyin saytning yordam xizmati bilan bog‘laning va xatni qayta so‘rang.

Kiruvchi qutisida baribir yangi xatlar yo‘q

Xatni pochta qutingizning barcha jildlarida qidirib ko‘ring.

Xatlar quyidagi sabablarga ko‘ra o‘chirilishi yoki ko‘chirilishi mumkin:

Xatlarni o‘chiradigan yoki siljitadigan qoida sozlangan

Xatlar bilan ishlash qoidalarida kiruvchi xabarlarni o‘chirish yoki boshqa jildlarga ko‘chirishga sozlangan qoidalar yo‘qligiga ishonch hosil qiling. Agar ular mavjud bo‘lsa, ularni bir muncha vaqt faolsizlantirishga harakat qiling va xatlar Kiruvchi xabarlar jildiga kelishini tekshiring.

Agar bunday qoida mavjud bo‘lsa va siz uni yaratmaganingizni eslasangiz, unda qoida avtomatik ravishda yaratilgan. Bu, agar xatni boshqa jildga ko‘chirsangiz va undan keyin “Bunday xatlar jildga ko‘chirilsinmi?” xabariga “Ha” deb javob bersangiz sodir bo‘ladi.

Yuboruvchi o‘chirilgan tarqatmalar ro‘yxatiga kiritilgan

O‘chirilganlar jildiga tarqatmalardan xatlar tushadi, ular tarqatmalarni boshqarish orqali o‘chirilgan. Sozlamalarda Xabarnomalarni boshqarish bo‘limni tanlang, O‘chirilganlar yorlig‘iga o‘ting va kerakli yuboruvchi bor-yo‘qligini tekshiring. Yuboruvchidan xatlar yana Kiruvchilar qutisiga kelishi uchun tarqatmani belgilang va Bu yuboruvchidan xatlar olish tugmasini bosing.

Xatni ajrating va Spam emas! tugmasini bosing — xat Kiruvchi jildiga ko‘chiriladi. Keyin xatlarni qayta ishlash qoidalarini oching va sayt pochta manzilini oq ro‘yxatga kiriting. Oq ro‘yxatda ko‘rsatilgan manzillardan kelgan barcha xabarlar Spam jildiga tushmaydi.

Reklama tarqatmalari va ijtimoiy tarmoqlardan kelgan bildirishnomalar odatiy ravishda maxsus tizim jildlariga tushishi mumkin. Shu bilan birga, xatlar hech qayerda takrorlanmaydi. Bu variantni Yandex Pochta sozlamalarida faolsizlantirishingiz mumkin.

Xatlarni qayta ishlash qoidalarida bunday xatlarni ushbu jildga ko‘chiradigan qoida mavjud emasligiga ishonch hosil qiling. Agar bunday qoida mavjud bo‘lsa, uni o‘chiring.

Xatlar quyidagi sabablarga koʻra yetib bormasligi mumkin:

Pochta qutingiz toʻlgan

Yandex Pochtada roʻyxatdan oʻtish paytida sizga xatlarni saqlash uchun 10 GB joy beriladi. Pochta qutisi toʻlgani sari unda 200 MBdan kamroq joy qolsa, mavjud hajm avtomatik ravishda 1 GBga oshadi, bunda faqat Pochta veb-interfeysiga muntazam kirish talab etiladi. Agar bunday qilinmasa, quti toʻlib ketishi mumkin va yangi xatlar qabul qilinmaydi. Muammoni hal qilish uchun brauzerda Yandex Pochtaning toʻliq variantini oching va hisobingizga kiring.

Yangi tarqatmalarni tasdiqlash yoqilgan

Yangi tarqatmalarni tasdiqlash agar siz qabul qilishga maxsus ruxsat bermagan boʻlsangiz, tarqatmalarni bloklaydi. Sozlamalarda Tarqatmalarni boshqarish boʻlimini tanlang, Yangi varagʻiga kiring va u yerda kerakli tarqatma mavjudligini tekshiring. Agar boʻlmasa, Oʻchirilgan varagʻini tekshiring: tarqatma avvalroq u yerga tushgan boʻlishi mumkin.

Yuboruvchida texnik muammolar

Maktub kelishi kerak bo‘lgan sayt administratsiyasiga murojaat qiling. Xat saytning pochta serverlaridagi texnik muammolar, aloqa kanallaridagi ortiqcha yuklanish va hokazo tufayli yetkazilmagan boʻlishi mumkin.

Agar siz boshqa pochta qutingizdan xatlarni olmayotgan bo‘lsangiz — Jamlovchi xatlarni jamlamayapti sahifasidagi tavsiyalarga amal qiling.

Agar sizga xat yuborilgan bo‘lsa va u yetib kelmagan bo‘lsa, yuboruvchi «Mailer-Daemon» xizmatidan yetkazib berilmaganlik haqida hisobot oladi.

Avtomatik hisobotda yetkazib bermaslik sababi ko‘rsatiladi. Uni qanday topish va shifrdan chiqarish mumkin:

  1. Diagnostic Code so‘z birikmasini toping. Uning o‘ng tomonida ingliz tilidagi xato kodi ko‘rsatiladi.

  2. Ushbu xato kodini pastdagi jadvaldan toping.

    Maslahat

    Jadvalda tez qidirish uchun Windowsda Ctrl+F va macOSda Cmd+F tugmalar birikmasidan foydalaning.

Xato kodi

Sabab va yechim

Bad recipient address syntax

Bad address mailbox syntax

No correct recipients

No such user

Recipient address rejected: need fully-qualified address

Xat mavjud bo‘lmagan manzilga yuborilgan.

Oluvchining manzilida ortiqcha tinish belgilari, bo‘shliq va qo‘shtirnoqlar yo‘qligiga ishonch hosil qiling. Manzilni oluvchidan aniqlashtiring va xatni qayta yuboring.

Message rejected under suspicion of SPAM

Client host [IP_host] blocked using
spamsource.mail.yandex.net; see...

Blocked by spam statistics — see...

Xat spamga o‘xshayapti.

Agar sizning pochta qutingizdan faqat spam kelgan bo‘lsa, Yandex pochta serveri undan xatlarni qabul qilishni 24 soat davomida bloklaydi.

Sharh

Agar saytingiz foydalanuvchilari yoki obunachilariga qonuniy xabarnomalarni yuborsangiz, Yandexning “to‘g‘ri” tarqatmalarga talablarini tekshiring.

Policy rejection on the target address

Xatingiz oluvchisining hisobi Foydalanuvchi kelishuvi shartlari buzilishi sababli bloklangan.

Oluvchi bilan boshqa usul orqa bog‘lanishga va xato haqida xabar berishga harakat qiling.

Agar siz xat yuborilgan manzil egasi bo‘lsangiz, blokni mustaqil ravishda olib tashlashingiz mumkin. Shaxsiy axborot sahifasida o‘zingiz haqingizda to‘g‘ri ma’lumotni ko‘rsating va bir oz vaqtdan keyin bloklash avtomatik tarzda olinadi. Agar siz ishonchli ma’lumotlarni ko‘rsatgan bo‘lsangiz, lekin hisob blokdan chiqarilmagan bo‘lsa, sahifaning pastki qismidagi aloqa shakli orqali yordam xizmatiga yozing.

Mailbox size exceeded

Mailbox size limit exceeded

Message infected by virus

Oluvchining pochta qutisi to‘lgan. Odatda bu oluvchi qutidan kamdan kam foydalanadi va quti tarqatmalar bilan to‘lib ketgani tufayli sodir bo‘ladi.

Oluvchi bilan boshqa aloqa vositasi orqali bog‘laning va muammo haqida xabar bering. Oluvchi o‘z pochta qutisiga yana xatlarni qabul qila olishi uchun Yandex Pochtaga veb-interfeys orqali kirishi zarur.

Error: message file too big

Message size exceeds fixed limit

Biriktirma hajmi juda katta. Siz xat orqali yuborgan biriktirma Yandex pochta serveri tomonidan unda o‘rnatilgan cheklovlar sababli qabul qilina olmaydi. Yandexdagi pochta qutisiga yuboriladigan biriktirmali xatning maksimal hajmi 30 MB dan ortiq bo‘lmasligi lozim.

Faylni saqlash xizmatiga biriktirmani yuklang (masalan, Yandex Disk) va xatda unga havolani taqdim eting.

Error: timeout exceeded

Oluvchining pochta serveri javob bermayapti. Pochta serveri uzoq vaqt davomida tizim buyruqlariga javob bermadi va Yandex pochta serveri ulanishga va xabarni yuborishga urinishni to‘xtatdi.

Oluvchi bilan boshqa usul orqa bog‘lanishga va xato haqida xabar berishga harakat qiling.

Error: too many connections

Yandex pochta serveri boshqa serverlardan bo‘lgan murojaatlarning ko‘pligi tufayli haddan tashqari yuklangan. Bu yuklanish ortishiga va ish sekinlashishiga olib keladi.

Oluvchi bilan boshqa usul orqa bog‘lanishga va xato haqida xabar berishga harakat qiling.

Error: too many recipients

Xatda haddan ziyod ko‘p qabul qiluvchi soni ko‘rsatilgan: Kimga, Nusxa va Yashirin nusxa maydonchalarida 35 ta manzildan ortiq.

Oluvchilar ro‘yxatini tahrirlang va qaytadan urining.

Kechikish yuboruvchi serverlarida ham, Yandex serverlarida ham sodir bo‘lishi mumkin.

Kechikish qayerda sodir bo‘lganini bilish uchun:

  1. Kechiktirilgan xatning xususiyatlarini oching.

  2. Xususiyatlarda bir nechta Received: maydonchalari bo‘ladi — eng pastdagisini toping, u Subject: va From: kataklarining yonida joylashgan bo‘ladi.

  3. Received: maydonchasida serverning manzili va xatning ushbu serverdan o‘tish vaqti ko‘rsatiladi. Received: maydonchalari zanjiridan pastdan yuqoriga qarab harakatlanish va vaqtni taqqoslash bilan siz xabar yuborilgan server manzilini topishingiz mumkin.

    Agar example.mail.domain.net ko‘rinishidagi manzilda oxirgi nuqtaning oldidan (domain o‘rniga) yandex ko‘rsatilgan bo‘lsa — demak, xat Yandex serverida ushlanib qolgan. Agar boshqa qiymat bo‘lsa — boshqa pochta xizmatining serverida.

Ehtimol, bunga quyidagilar sabab bo‘lishi mumkin:

Brauzer sahifani xato ko‘rsatyapti

Trafik sarfini kamaytirish uchun brauzer tashrif buyurilgan sahifalarning nusxalarini keshda saqlaydi. Sahifalarni qayta ko‘rib chiqayotganingizda brauzer ularning ma’lumotlarini xotiradan yuklay oladi. Masalan, brauzer kiruvchi xatlar sahifasini xotiradan yuklasa, siz yangi xatlar uchun hisoblagichning ahamiyatsiz qiymatini ko‘rasiz.

Internetdan majburan yuklab olish uchun sahifani yangilang. Muammo bartaraf etilmasa, brauzer keshini tozalang va barcha cookie fayllarni o‘chirib tashlang.

Kengaytma Yandex Pochtani bloklamoqda

Brauzerdagi qo‘shimchalar va kengaytmalar sababli pochta xato ishlashi mumkin. Buni tekshirish uchun ularni vaqtinchalik faolsizlatiring. Agar Pochta reklama bloklovchisi yoki antivirus kengaytmasi sababli xato ishlayotgan bo‘lsa, Pochta sahifasini ushbu kengaytma istisnolariga kiriting.

Siz eski brauzerdan foydalanmoqdasiz

Eskirgan brauzerda sahifalarni tez va qulay ravishda yuklash uchun foydalaniladigan texnologiyalar ishlamasligi mumkin. Brauzeringizni oxirgi versiyaga brauzeringizni oxirgi versiyaga yangilang.

Siz «Mailer-Daemon» xizmatidan siz hech narsa yubormagan manzilga xatning yetkazib berilmagani haqida hisobot olishingiz mumkin. Bu spamchilar Kimdan va yashirin Reply-To maydonchalariga qalbaki manzillar kiritgani tufayli sodir bo‘ladi. Qalbaki manzillar bazasiga sizniki ham tushishi mumkin — buning uchun spamchilarga sizning hisobingizga kirish huquqi kerak emas. Ma’lumotlar bazasi maxsus lug‘at yordamida tanlov usuli bilan yaratiladi yoki foydalanuvchilar tomonidan ommaviy saytlarda joylangan manzillarni qidirish orqali to‘ldiriladi.

Tavsiflangan vaziyat bilan har qanday pochta xizmatining foydalanuvchilari duch kelishi mumkin, chunki barcha pochta serverlari yuboruvchini aniqlash talablariga javob bermaydi. Agar siz shunga o‘xshash xabar olgan bo‘lsangiz, uni belgilang va xatni spamni filtrlash qoidalariga kiritish uchun Bu spam! tugmasini bosing.

Agar siz pochta qutingizdan sizdan boshqa hech kim xatlar yubormaganiga ishonch hosil qilmoqchi bo‘lsangiz, tashrif jurnalini tekshiring.

Ehtimol, bunga quyidagilar sabab bo‘lishi mumkin:

Brauzer sahifani xato ko‘rsatyapti

Trafik sarfini kamaytirish uchun brauzer tashrif buyurilgan sahifalarning nusxalarini keshda saqlaydi. Sahifalarni qayta ko‘rib chiqayotganingizda brauzer ularning ma’lumotlarini xotiradan yuklay oladi. Masalan, brauzer kiruvchi xatlar sahifasini xotiradan yuklasa, siz yangi xatlar uchun hisoblagichning ahamiyatsiz qiymatini ko‘rasiz.

Internetdan majburan yuklab olish uchun sahifani yangilang. Muammo bartaraf etilmasa, brauzer keshini tozalang va barcha cookie fayllarni o‘chirib tashlang.

Kengaytma Yandex Pochtani bloklamoqda

Brauzerdagi qo‘shimchalar va kengaytmalar sababli pochta xato ishlashi mumkin. Buni tekshirish uchun ularni vaqtinchalik faolsizlatiring. Agar Pochta reklama bloklovchisi yoki antivirus kengaytmasi sababli xato ishlayotgan bo‘lsa, Pochta sahifasini ushbu kengaytma istisnolariga kiriting.

Siz eski brauzerdan foydalanmoqdasiz

Eskirgan brauzerda sahifalarni tez va qulay ravishda yuklash uchun foydalaniladigan texnologiyalar ishlamasligi mumkin. Brauzeringizni oxirgi versiyaga brauzeringizni oxirgi versiyaga yangilang.

Ushbu xatlarning Kimga maydonchasida qaysi manzil ko‘rsatilganini aniqlashitiring?

Agar sizning manzilingiz chiziqcha bilan yozilgan bo‘lsa, ammo unga nuqtali manzildan xatlar kelsa yoki aksi bo‘lsa, ular birovning emas, balki sizning xatlaringizdir.

Yandex Pochta nuqta va chiziqcha bilan yozilgan manzillarni teng ahamiyatli deb hisoblaydi. Bular aliaslar — bir xil quti manzili sinonimlari. Ular har doim bitta manzilga tegishli. Ya’ni, agar siz my-address@yandex.uz manzilini ro‘yxatdan o‘tkazgan bo‘lsangiz, siz my.address@yandex.uz manziliga xatlar yuborishingiz va qabul qilishingiz mumkin. Boshqa hech kim bu ikkita manzilni ishlata olmaydi.

Agar sizning manzilingiz kichik harf bilan yozilgan bo‘lsa, ammo unga katta harfli manzildan xatlar kelsa yoki aksi bo‘lsa, ular birovning emas, balki sizning xatlaringizdir.

Yandex Pochta kichik va katta harflar bilan yozilgan manzillarni teng ahamiyatli deb hisoblaydi. Bular aliaslar — bir xil quti manzili sinonimlari. Ular har doim bitta manzilga tegishli. Ya’ni, agar siz my-address@yandex.uz manzilini ro‘yxatdan o‘tkazgan bo‘lsangiz, siz My-Address@yandex.uz manziliga xatlar yuborishingiz va qabul qilishingiz mumkin. Boshqa hech kim bu ikkita manzilni ishlata olmaydi.

Agar sizga notanish manzildan xatlar kelsa, sabablari quyidagicha bo‘lishi mumkin:

Oluvchining manzilini ko‘rsatishdagi yuboruvchining xatosi

Agar siz notanish yuboruvchidan xat olgan bo‘lsangiz, ehtimol, yuboruvchi oluvchining manzilini ko‘rsatishda xato qilgan bo‘lishi mumkin. Siz xato haqida yuboruvchiga xabar berishingiz yoki bunday xatni e’tiborsiz qoldirishingiz mumkin.

Saytdan ro‘yxatdan o‘tayotganda manzilingizni kontakt sifatida ko‘rsatgan

Ayrim saytlarda siz elektron pochtani tasdiqlamasdan ro‘yxatdan o‘tishingiz mumkin, shuning uchun odamlar ro‘yxatdan o‘tish paytida boshqa birovning elektron pochta manzilini ko‘rsatishi mumkin. Ushbu odam sizning manzilingizni saytda ko‘rsatganiga qaramay, u sizning pochta qutingizdan foydalana olmaydi. Agar siz ushbu saytdan xat olishni istamasangiz:

  1. Bu xatlarning yuboruvchisi manzilini qora ro‘yxatga kiriting.
  2. Sayt administratsiyasi bilan bog‘laning va sizning manzilingiz saytda xato ko‘rsatilganini xabar qiling.

Agar siz tanish yuboruvchidan siznikiga emas, balki boshqa birovning manziliga yuborilgan xat olgan bo‘lsangiz, ehtimol sizning manzilingiz Yashirin nusxa maydonchasida ko‘rsatilgan. Bunday xatlar aynan siz uchun bo‘lishi mumkin. Boshqa aloqa kanali orqali yuboruvchiga murojaat qiling va ushbu xatning to‘g‘riligini tekshiring.

Ayrim hollarda boshqa pochta qutisida sizning manzilingizga uzatish sozlangan bo‘lsa, bu sodir bo‘lishi mumkin. Agar uzatishni siz o‘rnatmagan bo‘lsangiz, xatlarni pochta qutisi joylashgan xizmat administratsiyasiga murojaat qiling va uning xususiyatlariga ega xat nusxasini ilova qiling.

Agar siz notanish yuboruvchidan birovning manziliga yuborilgan xat olgan bo‘lsangiz, ehtimol sizning manzilingiz Yashirin nusxa maydonchasida ko‘rsatilgan bo‘lishi mumkin. Bunday xatlar spam bo‘lishi mumkin.

Ayrim hollarda boshqa pochta qutisida sizning manzilingizga uzatish sozlangan bo‘lsa, bu sodir bo‘lishi mumkin. Agar uzatishni siz o‘rnatmagan bo‘lsangiz, xatlarni pochta qutisi joylashgan xizmat administratsiyasiga murojaat qiling va uning xususiyatlariga ega xat nusxasini ilova qiling.

Agar sizning muammongiz ro‘yxatda bo‘lmasa, quyidagi shakl orqali yordam xizmatiga murojaat qiling.

Yordam xizmatiga yozish