Pochtadagi xatlar yoʻqolib qolgan
Yo‘qolgan xabarlarni topish bo‘yicha bosqichma-bosqich ko‘rsatmalarni o‘qing. Ishni boshlashdan oldin Yandex.Pochtani yangi yorliqda oching.
Muammoni tanlang:
Agar jildda bo‘lishi kerak bo‘lgan xatlar yo‘q bo‘lsa, ehtimol ular boshqa jildga tushgan, masalan Chiqitdon yoki Spam. Xatni pochta qutingizdagi barcha jildlardan nomi yoki yuboruvchi manzili, xat matnining bir qismi yoki mavzusi bo‘yicha qidirib ko‘ring.
Bu muhim
Chiqitdon jildida xatlar 30 kun saqlanadi, Spamda — 10 kun. Shundan keyin ular Yandex serverlaridan butunlay oʻchiriladi.
Xatlar topildimi?
Siz xatlarni tiklashingiz mumkin:
- Xatlar topilgan jildga o‘ting.
- Kerakli xatlarni belgilang.
- Jildga tugmasini bosing.
- Ro‘yxatdan xatlar ko‘chiriladigan jildni tanlang — masalan, Kiruvchi.
Agar xatlarni qidiruv yoki oddiy usulda topolmasangiz, demak ularni tiklab bo‘lmaydi – ular Yandex Pochta serverlaridan butunlay oʻchirilgan.
Agar Kiruvchilar jildida yangi xatlar bo‘lmasa, ehtimol ular boshqa jildga, masalan, Chiqitdon yoki Spamda tushgan bo‘lishi mumkin. Xatni pochta qutingizdagi barcha jildlardan nomi yoki yuboruvchi manzili, xat matnining bir qismi yoki mavzusi bo‘yicha qidirib ko‘ring.
Diqqat
Chiqitdon jildida xatlar 30 kun saqlanadi, Spamda — 10 kun. Shundan keyin ular Yandex serverlaridan butunlay oʻchiriladi.
Xatlar topildimi?
Siz xatlarni tiklashingiz mumkin:
1. Xatlar topilgan jildga o‘ting.
2. Kerakli xatlarni belgilang.
3. Jildga tugmasini bosing.
4. Ro‘yxatdan xatlar ko‘chiriladigan jildni tanlang — masalan, Kiruvchi.
Agar xatlar Chiqitdon, Spam yoki boshqa jilddan topilsa, u holda ular quyidagi sabablarga ko‘ra ko‘chirilgan bo‘ladi:
Xatlarni o‘chiradigan yoki siljitadigan qoida sozlangan
-
Xatlar bilan ishlash qoidalarida kiruvchi xabarlarni o‘chirish yoki boshqa jildlarga ko‘chirishga sozlangan qoidalar yo‘qligiga ishonch hosil qiling. Agar ular mavjud bo‘lsa, ularni bir muncha vaqt faolsizlantirishga harakat qiling va xatlar Kiruvchi xabarlar jildiga kelishini tekshiring.
Agar bunday qoida mavjud bo‘lsa va siz uni yaratmaganingizni eslasangiz, unda qoida avtomatik ravishda yaratilgan. Bu, agar xatni boshqa jildga ko‘chirsangiz va undan keyin “Bunday xatlar jildga ko‘chirilsinmi?” xabariga “Ha” deb javob bersangiz sodir bo‘ladi.
Yuboruvchi o‘chirilgan tarqatmalar ro‘yxatiga kiritilgan
- Sozlamalarda Xabarnomalarni boshqarish bo‘limni tanlang, O‘chirilganlar yorlig‘iga o‘ting va kerakli yuboruvchi bor-yo‘qligini tekshiring. Agar tarqatmalar o‘chirilgan bo‘lsa, xat Chiqitdon jildiga tushadi. Yuboruvchidan xatlar yana Kiruvchilar qutisiga kelishi uchun tarqatmani belgilang va Bu yuboruvchidan xatlar olish tugmasini bosing.
Agar yangi xatlar topilmasa, xabarnoma kelishi kerak bo‘lgan saytda elektron pochta manzilini to‘g‘ri kiritganingizni tekshiring. Yuboruvchidan manzilingizni to‘g‘ri yozganligini so‘rang.
Shuningdek, sayt yoki yuboruvchining pochta manzili qora ro‘yxatda emasligini tekshiring.
Yandex ID ishonchli shaxsiy axborotlaringizni kiriting va hisobingizga telefon raqamini biriktiring. Ehtimol, bizning xavfsizlik tizimimiz sizning hisobingizni shubhali deb topdi va pochta qutisini blokladi. Aksar hollarda, bu telefon raqamining pochta qutisiga ulanmagani yoki Yandex IDda soxta ism va familiya kiritilgani sababli yuz beradi. Blokni ochishga odatda bir necha soat vaqt ketadi.
Nega xatlar yo‘qolib qoladi va qanday qilib buning oldini olish mumkin
Boshqa foydalanuvchi sizning pochta qutingizga kirish huquqiga ega
-
Pochta qutingizga kirish huquqiga ega foydalanuvchi tomonidan xatlar o‘chirilishi mumkin: siz boshqa birovning qurilmasida ishlaganingizdan keyin seansni tugatishni unutgan bo‘lishingiz mumkin. Seansni tugatish uchun hisob menyusidagi Barcha qurilmalardan chiqish havolasini bosing. Shuningdek buni Yandex ID sahifasida — Barcha qurilmalardan chiqish havolasi orqali amalga oshirishingiz mumkin.
Tashriflar jurnaliga kiring va u yerda o‘chirish operatsiyalari mavjudligini tekshiring.
Bu muhim
Jurnalda taxminan 2000 ta amal va ularning amalga oshirilgan IP manzillari saqlanadi. Agar harflarni o‘chirishdan keyin 2000 dan ortiq harakatlar bajarilgan bo‘lsa, o‘chirish haqidagi ma’lumotlar jurnalda ko‘rinmaydi.
Agar pochta qutingizga faqatgina o‘zingiz kira olishingizga ishonchingiz komil bo‘lsa, kompyuteringizni antivirus bilan tekshiring, parolni va qo‘shimcha manzilni o‘zgartiring. Shuningdek, Telefon raqamlari sahifasida bilmagan raqamlaringiz bor yoki yo‘qligini tekshiring.
Xatlar pochta dasturida yo‘qoladi
- Agar siz pochta dasturidan foydalansangiz va undagi xatlarni o‘chirsangiz, ular xizmat sahifasida ham yo‘qoladi. Buning sababi shundaki, sizning dasturingiz IMAP protokoli bilan sozlangan — xizmatdagi qutining tuzilishi dasturdagi qutining tuzilishi bilan sinxronlashadi. Xatlarni Yandex Pochtada qoldirgan holda faqat dasturda o‘chirish uchun siz POP3 protokoli yordamida dasturni sozlashingiz mumkin, ammo bunday qilmaslikni maslahat beramiz: xatlar server bilan xato sinxronlanishi mumkin.
Xatlarni o‘chiradigan yoki siljitadigan qoida sozlangan
- Xatlar bilan ishlash qoidalarida kiruvchi xabarlarni o‘chirish yoki boshqa jildlarga ko‘chirishga sozlangan qoidalar yo‘qligiga ishonch hosil qiling. Agar ular mavjud bo‘lsa, ularni bir muncha vaqt faolsizlantirishga harakat qiling va xatlar Kiruvchi xabarlar jildiga kelishini tekshiring.