Xatlar yuborilmayapti

Ushbu batafsil qo‘llanma sizga xatlarni yuborish bilan aloqador muammolarni hal qilishga yordam beradi. Ishni boshlashdan oldin tavsiyalarni bajarish uchun Yandex.Pochtani yangi varaqda oching.

Muammoni tanlang:

Bu nima uchun yuzaga keldi va uni qanday tuzatiladi:

Brauzer sahifani xato ko‘rsatyapti

Trafik sarfini kamaytirish uchun brauzer tashrif buyurilgan sahifalarning nusxalarini keshda saqlaydi. Sahifalarni qayta ko‘rib chiqayotganingizda brauzer ularning ma’lumotlarini xotiradan yuklay oladi. Masalan, brauzer kiruvchi xatlar sahifasini xotiradan yuklasa, siz yangi xatlar uchun hisoblagichning ahamiyatsiz qiymatini ko‘rasiz.

Internetdan majburan yuklab olish uchun sahifani yangilang. Muammo bartaraf etilmasa, brauzer keshini tozalang va barcha cookie fayllarni o‘chirib tashlang.

Kengaytma Yandex.Pochtani bloklamoqda

Brauzerdagi qo‘shimchalar va kengaytmalar sababli pochta xato ishlashi mumkin. Buni tekshirish uchun ularni vaqtinchalik faolsizlatiring. Agar Pochta reklama bloklovchisi yoki antivirus kengaytmasi sababli xato ishlayotgan bo‘lsa, Pochta sahifasini ushbu kengaytma istisnolariga kiriting.

Agar sizda ushbu xabar chiqsa: Xato yuz berdi. Iltimos, bir necha daqiqadan so‘ng urinib ko‘ring, bu Yandex.Pochta orqali boshqa pochta xizmatidagi quti nomidan xatlarni yuborishga harakat qilayotganingizni anglatadi. Ushbu qutidan Yandexdagi qutiga jamlovchi sozlanganini tekshiring. Jamlovchini sozlamasdan boshqa pochta xizmatidagi manzilni alias sifatida tanlab bo‘lmaydi.

Jamlovchi sozlangan, ammo xatlar hali ham yuborilmayapti

Agar tanlovchi sozlangan bo‘lsa, lekin siz boshqa pochta xizmatidagi (masalan, Yahoo) manzildan xatlarni jo‘nata olmayotgan bo‘lsangiz, bu shuni anglatadiki, bu xizmatning xavfsizlik qoidalari boshqa pochta xizmatlari orqali xat yuborishni taqiqlaydi, jumladan, Yandex Pochta orqali ham.

Yandex Pochta orqali xatlarni yuborishni davom ettirish uchun Kimdan maydonida Yandexdagi manzilingizni tanlang (login@yandex.uz).

Agar Xatni yuborish mumkin emas, chunki u spamga o‘xshayapti xabarini (“Spam limit exceeded” yoki “Message rejected under suspicion of SPAM”) yoki nazorat raqamlarini kiritish talabini olsangiz, bunga quyidagilar sabab bo‘lishi mumkin:

Bir xil turdagi yoki andoza xatlar tarqatilmoqda

Sizning qutingizdan bir xil turdagi yoki andoza xatlar, shuningdek, tijorat yoki reklama takliflarini o‘z ichiga olgan xatlar yuborilmoqda. Yandex Pochtada bunday xatlarni yuborish taqiqlanadi — bizning xizmatimiz insonlar o‘rtasidagi jonli muloqot uchun mo‘ljallangan.

Maslahat

Agar sheriklar yoki mijozlaringizga xatlarni ommaviy ravishda yubormoqchi bo‘lsangiz, buning uchun faqat maxsus yuborish xizmatlaridan foydalaning. Mosini Yandex qidiruvida topish mumkin.

Kunlik xat yuborish chekloviga erishildi

Sizning pochta qutingizdan har kuni ko‘plab xatlar yuborilmoqda — bu bizning xavfsizlik tizimimiz tomonidan spam sifatida qabul qilinadi. Xatlar sizning ishtirokingiz bilan ham, sizning xabaringizsiz ham yuborilishi mumkin.

Buning oldini olish uchun Yandex Pochtada kunlik xatlarni yuborish uchun texnik cheklovlar o‘rnatilgan. Ushbu cheklovlarni aylanib o‘ta olmaysiz yoki o‘zgartira olmaysiz.

Pochta cheklovlari

Qabul qiluvchilar soni

Cheklov

Kun davomida barcha xatlarda jami

500

Sayt orqali yuborilgan bitta xatda

50

Pochta dasturi yoki SMTP protokoli orqali yuborilgan bitta xatda

35

Diqqat

Agar Spamdan himoya andozasi shunga o‘xshash xabarlarni, spamlarni, reklamalarni yoki tijorat takliflarini ommaviy tarqatilishiga shubha qilsa, cheklovlar kamaytirilishi mumkin.

Sizning hisobingiz shubhali ko‘rindi

Bizning xavfsizlik tizimimiz sizning hisobingizni shubhali deb topdi. Aksar hollarda bu himoyalangan telefon raqamining pochta qutingizga ulanmagani yoki Yandex IDda soxta ism va familiya kiritilgani sababli yuz beradi. Bu maʼlumotlarni tekshiring va agar kerak boʻlsa, ularni yangilang.

Agar raqam ulangan hamda ism va familiya toʻgʻri koʻrsatilgan boʻlsa, ulangan raqamni tasdiqlashga harakat qiling – buning uchun Telefon raqamini tasdiqlash sahifasiga oʻting. Agar quti Biznes uchun Yandex 360 tashkilotida yaratilgan boʻlsa, tashkilot egasidan oʻz hisobi uchun ham xuddi shunday qilishni soʻrang.

Xatlar mavjud bo‘lmagan manzillarga yuborilmoqda

Sizning pochta qutingizdan juda ko‘p xatlar mavjud bo‘lmagan manzillarga yuborildi. Agar xat mavjud bo‘lmagan manzilga yuborilgan bo‘lsa, siz yetkazib berilmaganlik haqida avtomatik hisobot olasiz.

Sizning manzilingizdan amalga oshirilgan tarqatish haqida shikoyatlar oldik

Foydalanuvchilardan sizning spam tarqatmalaringiz haqida bir nechta shikoyatlar oldik.

Agar bu sodir bo‘lsa, pochta qutingizdan xabarlarni yuborish bloklanadi. Faqat xatlarni yuborish bloklanadi — siz Pochtaga kirib, xatlarni qabul qilishingiz mumkin. Agar siz ushbu vaqt ichida xatni yuborishga urinmasangiz, 24 soatdan keyin qulflash avtomatik ravishda tugaydi, aks holda qulf yana 24 soatga cho‘ziladi.

Qulf yechilishini kutayotganda kelajakda muammolarni oldini olish uchun quyidagi tavsiyalarga amal qiling:

  1. Kompyuteringizni bepul antivirus dasturlari yordamida viruslarga tekshiring: CureIt! Dr.Web ilovasidan va “Kasperskiy Laboratoriyasi” brendidan Virus Removal Tool. Shundan keyin parolni o‘zgartiring.
  2. Yandex.Pasportda ishonchli shaxsiy axborotlaringizni kiriting va hisobingizga telefon raqamini biriktiring.
  3. Oluvchilarning manzillari sizda to‘g‘ri yozilganiga va eskirmaganiga ishonch hosil qiling.
  4. Sizning barcha xatlaringizni oluvchilar ularni o‘z ixtiyori bilan olishga rozilik bildirganiga ishonch hosil qiling.

Agar «Message rejected under suspicion of SPAM» xabari paydo bo‘lsa, xatingiz Yandex.Pochta tomonidan spam deb topilgan. Muammoni hal qilish uchun Yandex Pochta oching va sinov sifatida bironta xat yuboring. Shu tarzda siz tizimga xatlarni robot yubormayotganini isbotlaysiz.

Kompyuteringizni bepul antivirus dasturlari yordamida viruslarga tekshiring: CureIt! Dr.Web ilovasidan va “Kasperskiy Laboratoriyasi” brendidan Virus Removal Tool.

Batafsil axborot olish uchun “Xat spamga o‘xshagani sababli yuborilmaydi” bo‘limiga qarang.

Agar sizda ushbu xabar chiqsa: Xato yuz berdi. Xatni yuborib yoki saqlab boʻlmaydi, chunki u haddan tashqari katta. Xat qoralamalarda saqlandi, bu xatning matnida haddan tashqari koʻp belgilar va rasmlar mavjudligini anglatadi. Aksar hollarda bu uzun yozishmadagi eski xatlardan iqtibos keltirishga bogʻliq. Xatning mundarijasini qisqartirishga harakat qiling yoki yangisini yarating.

Xabar Yuborilgan jildida mavjudligini tekshiring. Agar xat bo‘lmasa, yuborish vaqtida xato yuzaga kelgan bo‘lishi mumkin — xatni qayta yuborishga harakat qiling.

Qayta yuborish yordam bermadi

Agar siz Yandex pochta qutingizdan xat yuborsangiz va u Yandex pochta serveri tomonidan rad etilgan bo‘lsa, siz “Mailer-Daemon” xizmatidan avtomatik xabar olasiz, unda yetkazib berilmaslik sabablari va xatning keyingi harakatlanishini rad etgan server nomi ko‘rsatiladi.

Siz yetkazib berilmaganlik haqida hisobot oldingizmi?

Tanlash
Ha, men yetkazib berilmaganlik haqida hisobot oldim

Xatni qaysi manzilga yuborganingizni oydinlashtiring:

Avtomatik hisobotda yetkazib bermaslik sababi ko‘rsatiladi. Uni qanday topish va shifrdan chiqarish mumkin:

  1. Diagnostic Code so‘z birikmasini toping. Uning o‘ng tomonida ingliz tilidagi xato kodi ko‘rsatiladi.

  2. Ushbu xato kodini pastdagi jadvaldan toping.

    Maslahat

    Jadvalda tez qidirish uchun Windowsda Ctrl+F va macOSda Cmd+F tugmalar birikmasidan foydalaning.

Xato kodi

Sabab va yechim

Bad recipient address syntax

Bad address mailbox syntax

No correct recipients

No such user

Recipient address rejected: need fully-
qualified address

Xat mavjud bo‘lmagan manzilga yuborilgan.

Oluvchining manzilida ortiqcha tinish belgilari, bo‘shliq va qo‘shtirnoqlar yo‘qligiga ishonch hosil qiling. Manzilni oluvchidan aniqlashtiring va xatni qayta yuboring.

Message rejected under suspicion of SPAM

Client host [IP_host] blocked using
spamsource.mail.yandex.net; see...

Blocked by spam statistics — see...

Xat spamga o‘xshayapti.

Agar sizning pochta qutingizdan faqat spam kelgan bo‘lsa, Yandex pochta serveri undan xatlarni qabul qilishni 24 soat davomida bloklaydi.

Sharh

Agar saytingiz foydalanuvchilari yoki obunachilariga qonuniy xabarnomalarni yuborsangiz, Yandexning “to‘g‘ri” tarqatmalarga talablarini tekshiring.

Policy rejection on the target address

Xatingiz oluvchisining hisobi Foydalanuvchi kelishuvi shartlari buzilishi sababli bloklangan.

Oluvchi bilan boshqa usul orqa bog‘lanishga va xato haqida xabar berishga harakat qiling.

Agar siz xat yuborilgan manzil egasi bo‘lsangiz, blokni mustaqil ravishda olib tashlashingiz mumkin. Shaxsiy axborot sahifasida o‘zingiz haqingizda to‘g‘ri ma’lumotni ko‘rsating va bir oz vaqtdan keyin bloklash avtomatik tarzda olinadi. Agar siz ishonchli ma’lumotlarni ko‘rsatgan bo‘lsangiz, lekin hisob blokdan chiqarilmagan bo‘lsa, sahifaning pastki qismidagi aloqa shakli orqali yordam xizmatiga yozing.

Mailbox size exceeded

Mailbox size limit exceeded

Message infected by virus

Oluvchining pochta qutisi to‘lgan. Odatda bu oluvchi qutidan kamdan kam foydalanadi va quti tarqatmalar bilan to‘lib ketgani tufayli sodir bo‘ladi.

Oluvchi bilan boshqa aloqa vositasi orqali bog‘laning va muammo haqida xabar bering. Oluvchi o‘z pochta qutisiga yana xatlarni qabul qila olishi uchun Yandex Pochtaga veb-interfeys orqali kirishi zarur.

Error: message file too big

Message size exceeds fixed limit

Biriktirma hajmi juda katta. Siz xat orqali yuborgan biriktirma Yandex pochta serveri tomonidan unda o‘rnatilgan cheklovlar sababli qabul qilina olmaydi. Yandexdagi pochta qutisiga yuboriladigan biriktirmali xatning maksimal hajmi 30 MB dan ortiq bo‘lmasligi lozim.

Faylni saqlash xizmatiga biriktirmani yuklang (masalan, Yandex Disk) va xatda unga havolani taqdim eting.

Error: timeout exceeded

Oluvchining pochta serveri javob bermayapti. Pochta serveri uzoq vaqt davomida tizim buyruqlariga javob bermadi va Yandex pochta serveri ulanishga va xabarni yuborishga urinishni to‘xtatdi.

Oluvchi bilan boshqa usul orqa bog‘lanishga va xato haqida xabar berishga harakat qiling.

Error: too many connections

Yandex pochta serveri boshqa serverlardan bo‘lgan murojaatlarning ko‘pligi tufayli haddan tashqari yuklangan. Bu yuklanish ortishiga va ish sekinlashishiga olib keladi.

Oluvchi bilan boshqa usul orqa bog‘lanishga va xato haqida xabar berishga harakat qiling.

Error: too many recipients

Xatda haddan ziyod ko‘p qabul qiluvchi soni ko‘rsatilgan: Kimga, Nusxa va Yashirin nusxa maydonchalarida 35 ta manzildan ortiq.

Oluvchilar ro‘yxatini tahrirlang va qaytadan urining.

Avtomatik hisobotda yetkazib bermaslik sababi ko‘rsatiladi. Uni qanday topish va shifrdan chiqarish mumkin:

  1. Diagnostic Code so‘z birikmasini toping. Uning o‘ng tomonida ingliz tilidagi xato kodi ko‘rsatiladi.

  2. Ushbu xato kodini pastdagi jadvaldan toping.

    Maslahat

    Jadvalda tez qidirish uchun Windowsda Ctrl+F va macOSda Cmd+F tugmalar birikmasidan foydalaning.

Xato kodi

Sabab va yechim

Bad destination mailbox address

Bad destination system address

Bad destination mailbox address syntax

DNS: no such domain

Invalid arguments - possible version mismatch

Invalid mailbox

Invalid recipient

Host or domain name not found

Mailbox unavailable

No such user here

The email account that you tried to reach
does not exist

Unrouteable address

User not found

User unknown

Xat mavjud bo‘lmagan manzilga yuborilgan.

Oluvchining manzili ortiqcha tinish belgilari, bo‘shliqlar yoki qo‘shtirnoqlar yo‘qligini tekshiring. Manzilni oluvchidan aniqlashtiring va xatni qayta yuboring.

Message rejected as spam by Content Filtering

Message rejected under suspicion of SPAM

Message rejected. See
http://mail.google.com/support/bin/answer.py?
answer=69585 for more information

Sorry, message looks like SPAM to me

550 5.7.1 SPF check failed: IP_host is not
authorized to send in the name of
domain_name. (in reply to RCPT TO command)

Oluvchining pochta serveri xabarlarni spam deb qabul qilmoqda.

Oluvchi yoki uning pochta xizmati administratsiyasiga muqobil aloqa usuli orqali murojaat qilib, muammo haqida xabar bering.

Agar saytingiz foydalanuvchilari yoki obunachilariga qonuniy xabarnomalarni yuborsangiz, Yandexning “to‘g‘ri” tarqatmalarga talablarini tekshiring.

Sharh

Agar Biznes uchun Yandex 360 xizmatidan foydalansangiz, ulangan domenda SPF yozuv sozlangan bo‘lishi shart.

Account is full

Error writing message: Disk quota exceeded

Inbox full

Over quota

Quota exceeded

Recipient's mailbox is full

User has exhausted allowed storage space

Oluvchining qutisi to‘lgan. Odatda bu oluvchi qutidan kamdan kam foydalanadi va quti tarqatmalar bilan to‘lib ketgani tufayli sodir bo‘ladi.

Oluvchi bilan boshqa aloqa vositasi orqali bog‘laning va muammo haqida xabar bering.

Policy rejection on the target address

Recipient rejected

This account has been disabled or
discontinued

User account disabled for being inactive

Your emails has been returned because the
intented recipient's email account has been
suspended.

Oluvchining manzili pochta xizmati tomonidan bloklangan.

Oluvchi bilan boshqa usul orqa bog‘lanishga va xato haqida xabar berishga harakat qiling.

Message file too big

Message size exceeds fixed limit

Message size exceeds fixed maximum message
size

Oluvchining pochta serveri katta hajmdagi xatlarni qabul qilmaydi. Siz xat orqali yuborgan biriktirma pochta serveri tomonidan unda o‘rnatilgan cheklovlar sababli qabul qilinmaydi.

Faylni saqlash xizmatiga biriktirmani yuklang (masalan, Yandex Disk) va xatda unga havolani taqdim eting.

Client host [IP_host] blocked using
bl.spamcannibal.org; blocked, See:
http://www.spamcannibal.org/cannibal.cgi?
page=lookup&lookup=IP_host

Client host [IP_host] blocked using dnsbl-
1.uceprotect.net; IP IP_host is UCEPROTECT-
Level 1 listed. See
http://www.uceprotect.net/rblcheck.php?
ipr=IP_host

Email blocked by SPAMCANNIBAL — to unblock
see...

Email from IP_host is currently blocked by
Verizon Online's anti-spam system

Recipient address rejected: Blocked by
external RBL

Your host [IP_host] is blacklisted by
dnsbl.sorbs.net. Currently Sending Spam See:
http://www.sorbs.net/lookup.shtml?IP_host

Your server IP address is in the
bl.spamcannibal.org database

Yandex pochta serveri qora ro‘yxatga kiritilgan. Yandex pochta serverining manzilini o‘zingiz qora ro‘yxatdan o‘chirishga harakat qilishingiz mumkin, buning uchun hisobotdagi havolani bosing. Qabul qilingan hisobotning to‘liq matnini yuborib, bizga sahifaning pastki qismidagi shakl orqali ham yozishingiz mumkin.

Oluvchiga yoki uning pochta xizmati administratsiyasiga muqobil aloqa usuli bilan murojaat qilib, muammo haqida xabar bering.

Loop detected! Message rejected

Mail for >email loops back to myself

Our servers have detected a mail loop

Qayta yuborilgan xatlarning aylanib qolishi aniqlandi. Siz ishlatadigan barcha pochta qutilaridagi uzatish qoidalarini va jamlovchilarni tekshiring — ular xato sozlangan bo‘lishi mumkin. Muammo siz tomonda emasligiga amin bo‘lsangiz, oluvchiga boshqa aloqa usuli bilan murojaat qiling va unga bu haqida xabar bering.

Relay not permitted

Sorry, relaying denied from your location

Qayta jo‘natish taqiqlangan (oluvchining pochta serveri noto‘g‘ri sozlangan MX yozuvi tufayli Yandex Pochta pochta serverlarini tan olmaydi).

Oluvchi yoki uning pochta xizmati administratsiyasiga muqobil aloqa usuli orqali murojaat qilib, muammo haqida xabar bering.

Sharh

Agar Biznes uchun Yandex 360 xizmatidan foydalansangiz va xatni domeningizning pochta qutisiga yuborsangiz, MX-yozuvning tarqalishiga 48 soatgacha vaqt ketishi mumkinligini unutmang. Agar allaqachon 48 soat o‘tgan bo‘lsa, barcha sozlamalar MX-yozuvlarni o‘rnatish bo‘yicha maqoladagi tavsiyalarga to‘liq rioya qilgan holda bajarilganligiga ishonch hosil qiling.

Sender verification failed

Yuboruvchini tekshirishda xato. Muammoni hal qilish uchun oluvchining pochta xizmati ma’muriyati bilan bog‘laning va Yandex Pochta pochta manzillarini yuboruvchilarni tekshirish xizmatining oq ro‘yxatiga kiritishni so‘rang.

Sharh

Agar Biznes uchun Yandex 360 xizmatidan foydalansangiz, ulangan domenda SPF yozuv sozlangan bo‘lishi shart.

Yo‘q, men yetkazilmaganlik haqida hisobot olmadim

Agar siz yetkazilmaganlik haqida hisobot olmagan bo‘lsangiz, xat oluvchining pochta qutisiga muvaffaqiyatli yetkazilgan. Yetkazilmaganlik sabablarini aniqlash uchun ushbu xizmatning yordam xizmatiga murojaat qiling. Murojaatnomaga siz yuborgan xatning xususiyatlarini biriktiring.

Ehtimol, tarmoqda nosozlik yuzaga keldi. Xatni Yuborilganlar, Qoralamalar va Chiquvchi jildlaridan qidiring.

U holda, xat muvaffaqiyatli yuborilgan.

Ehtimol, yuborish vaqtida xatolik yuz bergan. Xatni qayta yuboring.

Ehtimol, xatning biriktirmalari bor — bunday xatni yuborish biroz ko‘proq vaqt talab etadi. Bir necha daqiqa kuting. Agar xat o‘z-o‘zidan yuborilmasa, uni qaytadan yuborishga harakat qiling.

Ehtimol, yuborish vaqtida xatolik yuz bergan. Afsuski, bunday xatni tiklashning iloji yo‘q.

Maslahat

Agar siz tez-tez uzun xatlar yozib tursangiz, ularni qoralama kabi saqlang. Bu xato yuz bergan taqdirda xatni yo‘qotmaslikka yordam beradi.

Agar sizning xatlaringiz @yandex.com yoki @yandex.ru o‘rniga @ya.ru saytidagi manzildan yuborilayotgan bo‘lsa, bu sozlamalarda xato pochta aliasi tanlanganini anglatadi.

Shaxsiy maʼlumotlar sozlamalar bo‘limida xatlar yuboriladigan manzillarni tanlashingiz mumkin. Standart holatda ushbu manzil barcha xatlar uchun ishlatiladi. Shuningdek, u foydalanuvchi ismi va portretiga bosilganida Yandex Pochta sahifalarining yuqori oʻng burchagida ham aks ettiriladi.

Xat yozish sahifasida yuborish manzilini tanlashingiz mumkin. Tanlangan manzil faqat mana shu xat uchun ishlatiladi.

Kechiktirish Yandex serverlarida ham, oluvchining serverlarida ham yuzaga kelishi mumkin. Kechikish qayerda yuzaga kelganini bilish uchun quyidagi shakl orqali yordam xizmatiga yozing. Murojaatga kechiktirib yuborilgan oluvchining pochta qutisidagi xatning xususiyatlarini albatta biriktiring.

Agar sizning muammongiz ro‘yxatda bo‘lmasa, quyidagi shakl orqali yordam xizmatiga murojaat qiling.

Yordam xizmatiga yozish