Yandex Pochta yordam xizmatiga yozish
Sharh
Yandex Pochtada telefon orqali yordam koʻrsatilmaydi. Biz faqat foydalanuvchilarning xatlari bilan ishlaymiz. Bu samarali: xatda siz bizga skrinshotlar va xatlarning xususiyatlarini yuborishingiz mumkin — bu orqali biz muammoni tezroq hal qilamiz va sizga yordam beramiz.
Tepadagi murojaat kerakli mutaxassisga yetib borishi uchun sizda qanday muammo yuzaga kelganini aniqlang.
Nima haqida xabar bermoqchisiz?
Pochta yuklanmayapti, tugmalar ishlamayapti
Muammoni hal qilish usullari Pochta tasvirlanishi va yuklanishi bo‘limida keltirilgan. Agar tavsiyalar yordam bermasa, teskari aloqa shaklini to‘ldiring.
Xatlar bilan aloqador muammo
Muammoni aniqlashtiring:
Xatlar yuborilmayapti
Muammoni bartaraf etish usullari Xatlar yuborilmayapti bo‘limida berilgan. Agar tavsiyalar yordam bermasa, teskari aloqa shaklini to‘ldiring.
Xatlar kelmayapti
Muammoni hal qilish usullari Xatlarni qabul qilish va ko‘rish muammolari bo‘limida keltirilgan. Agar tavsiyalar yordam bermasa, teskari aloqa shaklini to‘ldiring.
Harflar ro‘yxati haqida savol
Savollarga javoblar Xatlar ro‘yxati bilan ishlash bo‘limida keltirilgan. Agar savolingizga javob ro‘yxatda bo‘lmasa, teskari aloqa shaklini to‘ldiring.
Xatlar tarjimoni haqida savol
Savollar javobi Xatlarni tarjima qilish bo‘limida berilgan. Agar savolingizga javob ro‘yxatda bo‘lmasa, teskari aloqa shaklini to‘ldiring.
Qidiruv ishlamayapti
Muammoni bartaraf etish usullari Qidiruv ishlamayapti bo‘limida berilgan. Agar tavsiyalar yordam bermasa, teskari aloqa shaklini to‘ldiring.
Boshqa pochta qutisidan xatlar jamlanmaydi
Muammoni bartaraf etish usullari Xatlarni jamlash ishlamayapti bo‘limida berilgan. Agar tavsiyalar yordam bermasa, teskari aloqa shaklini to‘ldiring.
Xatlarni qayta ishlash qoidalari ishlamayapti
Qaysi qoida ishlamayapti?
Xatlarni avtomatik saralash
Muammoni bartaraf etish usullari Avtomatik saralash ishlamayapti bo‘limida berilgan. Agar tavsiyalar yordam bermasa, teskari aloqa shaklini to‘ldiring.
Boshqaga yuborish
Muammoni bartaraf etish usullari Boshqaga yuborish ishlamayapti bo‘limida berilgan. Agar tavsiyalar yordam bermasa, teskari aloqa shaklini to‘ldiring.
Avtomatik javob beruvchi
Muammoni bartaraf etish usullari Avtomatik javob beruvchi ishlamayapti bo‘limida berilgan. Agar tavsiyalar yordam bermasa, teskari aloqa shaklini to‘ldiring.
Boshqa qoida
Muammoni bartaraf etish usullari Qoida ishlamayapti bo‘limida berilgan. Agar tavsiyalar yordam bermasa, teskari aloqa shaklini to‘ldiring.
QIP qutisi haqida savol
Savollar javobi QIP Pochta foydalanuvchilariga bo‘limida berilgan. Agar savolingizga javob ro‘yxatda berilmagan bo‘lsa, aloqa shaklini to‘ldiring.
Sozlamalar haqida savol
Savolni aniqlashtiring:
Shaxsiy axborotlar haqida savol
Savollar javobi Shaxsiy axborotlar bo‘limida berilgan. Agar savolingizga javob ro‘yxatda bo‘lmasa, teskari aloqa shaklini to‘ldiring.
Kontaktlar haqida savol
Savollar javobi Kontaktlarni boshqarish bo‘limida berilgan. Agar savolingizga javob ro‘yxatda bo‘lmasa, teskari aloqa shaklini to‘ldiring.
Jildlar haqida savol
Savollar javobi Jildlar bo‘limida berilgan. Agar savolingizga javob ro‘yxatda bo‘lmasa, teskari aloqa shaklini to‘ldiring.
Belgilar haqida savol
Savollar javobi Belgilar bo‘limida berilgan. Agar savolingizga javob ro‘yxatda bo‘lmasa, teskari aloqa shaklini to‘ldiring.
Xavfsizlik haqida savol
Savolni aniqlashtiring:
Pochta qutisi buzib kirishdan qanday himoya qilinadi
Savolni aniqlashtiring:
Savollar javobi Qanday qilib pochta qutingizni himoya qilishingiz mumkin bo‘limida berilgan. Agar savolingiz javobi ro‘yxatda bo‘lmasa, Yandex ID yordam xizmatiga yozing.
Savollar javobi Yandex Pochta pochta qutilarini qanday himoya qiladi bo‘limida berilgan. Agar savolingizga javob ro‘yxatda bo‘lmasa, teskari aloqa shaklini to‘ldiring.
Nomaqbul xatlardan qanday qilib himoyalanish mumkin?
Savolni aniqlashtiring:
Savollarga javob Spamga qarshi kurashish bo‘limida berilgan. Agar savolingizga javob ro‘yxatda bo‘lmasa, teskari aloqa shaklini to‘ldiring.
Savollarga javob Qora ro‘yxat bo‘limida berilgan. Agar savolingizga javob ro‘yxatda bo‘lmasa, teskari aloqa shaklini to‘ldiring.
Xavfsizlik tahdidini ko‘rmoqdaman
Aynan qanday xavfsizlik tahdidi?
Men “Yandex Pochta ushbu xatni xavfli deb hisoblaydi” degan ogohlantirishni ko‘ryapman
Savollar javobi “Yandex Pochta bu xatni xavfli deb hisoblaydi” ogohlantirishini ko‘ryapman bo‘limida berilgan. Agar savolingiz javobi ro‘yxatda bo‘lmasa, abuse@yandex.ru manzili orqali yordam xizmatiga yozing.
Boshqa odamlarning xatlarini olyapman
Savollar javobi Begonalarning xatlarini olyapman bo‘limida berilgan. Agar savolingizga javob ro‘yxatda bo‘lmasa, teskari aloqa shaklini to‘ldiring.
Xavfsizlik sertifikatidagi xatolarni ko‘ryapman
Savollar javobi Xavfsizlik sertifikati xatosi bo‘limida berilgan. Agar savolingizga javob ro‘yxatda bo‘lmasa, teskari aloqa shaklini to‘ldiring.
Pochta dasturlari haqida savol
Savollar javobi Kompyuterda pochta dasturlarini sozlash, Microsoft Outlook, Mozilla Thunderbird, The Bat!, Pochta (macOS) bo‘limlarida berilgan. Agar savolingizga javob ro‘yxatda bo‘lmasa, teskari aloqa shaklini to‘ldiring.
Mobil Pochta haqida savol
Mobil ilovadan foydalanyapsizmi yoki Pochta bilan mobil brauzer orqali ishlayapsizmi?
Agar siz Yandex Pochta ilovasida muammoga duch kelsangiz, ilovaning o‘zida xato haqida bizga xabar bering:
- Ekranni chapdan torting.
- Jildlar ro‘yxati ostida Yordam va dastaklash bandini tanlang.
- Muammo bandini tanlang.
- Muammo mavzusini tanlang.
- Muammoni imkon qadar batafsil tavsiflang.
- Ekranni chapdan torting.
- Jildlar ro‘yxati ostida Dastaklash bandini tanlang.
- Siz duch kelgan muammoni aytib bering: mavzu tanlang yoki xabar yozing.
Diqqat
Mobil ilovaga aloqador muammolar haqida ilovaning o‘zidan yozing, Yordam sahifasidan emas. Shunday usulda murojaatingiz tegishli mutaxassislarga kelib tushadi va sizga tezroq javob berishadi. Shuningdek, ilovadan yuborilganda bizning mutaxassislarimiz muammoni bartaraf etishga yordam beradigan texnik axborotni ko‘radilar.
Agar ilova kutilmaganda ishlamay qolsa va undan yubora olmasangiz, quyidagi aloqa shakli orqali xato haqidagi xabarni yuboring.
Yandex Pochta mobil versiyasida ishlashda muammolarga duch kelsangiz, xato haqida bizga brauzerda yozing:
- Ekranning chap yuqori burchagidagi
belgisini bosing.
- Sozlamalar → Yordam tugmasini bosing.
- Duch kelgan muammo haqida aytib bering: mavzuni tanlang yoki
xabar yozing.
Diqqat
Pochtaning mobil versiyasiga aloqador muammolar haqida mobil versiyaning o‘zidan yozing, Yordam sahifasidan emas. Shunday usulda murojaatingiz tegishli mutaxassislarga kelib tushadi va sizga tezroq javob berishadi. Shuningdek, Pochtadan yuborilganda mutaxassislarimiz muammoni bartaraf etishga yordam beradigan texnik axborotni ko‘radilar.
Agar mobil Pochta ochilmayotgan bo‘lsa va undan yubora olmasangiz, quyidagi aloqa shakli orqali xato haqidagi xabarni yuboring.
Biznes uchun Yandex 360 haqida savol
Savollar javobi Biznes uchun Yandex 360 Ma’lumot bo‘limida berilgan.
Yandex 360 Premium haqida savol
Savollar javobi Yandex 360 Premium Ma’lumot bo‘limida berilgan.