Eng muhim xatlar har doim ko‘z o‘ngingizda bo‘lishi uchun YaGPT bilan Neyrofiltrni sozlamalarda yoqing. U oxirgi 7 kun ichida kelgan xatlar orasidan tanlab, ularning qisqacha mazmunini beradi.
Neyrofiltr bilan ishlash vazifalar ro‘yxati bilan ishlashga o‘xshaydi. Agar xat bilan ishlashni tugatgan bo‘lsangiz va uni ko‘rinib turadigan holda saqlash kerak bo‘lmasa, uni o‘ngga suring va tugmasini bosing.
Sharh
7 Kundan keyin xatlar Neyrofiltrdan har qanday holatda yo‘qoladi — u to‘lib ketmasligi uchun.
Agar tanlovdan muhim bo‘lmagan xatni olib tashlamoqchi bo‘lsangiz, uni chapga suring va tugmasini bosing.
Agar Neyrofiltrdan foydalanishni xohlamasangiz, uni sozlamalarda o‘chiring.
Menda Neyrofiltr ko‘rinmayapti
Neyrofiltr — bu Yandex 360 Premium imkoniyatlaridan biridir. Agar hali ulanmamagan bo‘lsangiz, Premiumni ulang. Agar Premium allaqachon mavjud bo‘lsa, YaGPT bilan Neyrofiltrdan muhim xatlarning mazmunini ko‘rsatish opsiyasini sozlamalarda yoqing.
Neyrofiltr biznes uchun Yandex 360 tashkilotlari xodimlarining pochta qutilarida mavjud emas.
Xatni oʻqish
Ilova
Mobil sayt
Pochta qutisiga kiring va kerakli xat ustiga bosing. Boshqa jilddagi xatni ochish uchun ekranni chapdan torting va roʻyxatdan kerakli jildni tanlang.
Agar Android qurilmasining bosh ekranida Yandex Pochta vidjeti o‘rnatilgan bo‘lsa, vidjet oynasida qisqacha tavsifni bosish orqali xatni o‘qishingiz mumkin.
Xatni o‘qish uchun pochta qutingizga kiring va kerakli xatni bosing. Boshqa jilddan xatni ochish uchun ekranning chap yuqori burchagidagi belgisini bosing va kerakli jildni ro‘yxatdan tanlang.
Yuboruvchi haqida axborotni koʻrish
Android uchun ilova
iOS uchun ilova
Jo‘natuvchining ismini bosganingizda, kontakt kartochkasi ochiladi, bu yerda u haqidagi qo‘shimcha ma’lumotlar, jumladan, u bilan bog‘lanish usullari mavjud.
Jo‘natuvchining ismini bosganingizda, kontakt kartochkasi ochiladi, bu quyidagilarga imkon beradi:
yozishmalar tarixini koʻrish;
belgilangan mezonlar — biriktirmalar, jildlar, sana, yuboruvchi, qabul qiluvchi, xat tarkibi va boshqalar boʻyicha xatlarni topish;
Agar xatda kelajakdagi voqea haqida ma’lumot bo‘lsa, masalan, tadbirga taklifnoma yoki aviachipta haqida xabar, uni Neyrofiltr yordamida avtomatik ravishda Taqvimga qo‘shish mumkin.
Voqea yaratish uchun:
Filtrdan — xat ustiga kursorni olib boring va belgisini bosing.
Xat ichida — xatni oching va mazmun blokida Taqvimga qo‘shish tugmasini bosing.
Voqea darhol taqvimga qo‘shiladi — siz hech narsa kiritishingiz shart emas, Neyrofiltr xatdagi barcha ma’lumotlarni avtomatik ravishda kiritadi. Yaratilgan voqeani ochish uchun Taqvimda ko‘rish tugmasini bosing.
Men taqvim belgisini ko‘rmayapman
Bu, Neyrofiltr voqeani tanimaganligini va uni xatdan qo‘shib bo‘lmasligini anglatadi. Siz voqeani Taqvimda qo‘lda yaratishingiz mumkin.
Xatga maslahatlar yordamida javob berish
Ayrim hollarda Yandex Pochta kiruvchi xatlar uchun tezkor javoblar variantlarini taklif qilishi mumkin.
Sharh
Avtomatik xabarnomalar bilan maslahatlar ishlamaydi.
Aqlli javoblarni yoqish uchun:
Android uchun ilova
iOS uchun ilova
Mobil sayt
Ekranni chapdan torting.
Jildlar va yorliqlar ro‘yxati ostida Sozlamalar tugmasini bosing.
Aqlli javoblar parametrini yoqing.
Ekranni chapdan torting.
Sozlamalar → Umumiy bo‘limiga o‘ting.
Aqlli javoblar parametrini yoqing.
Ekranning chap yuqori burchagidagi belgisini bosing.
Jildlar ro‘yxati ostida Sozlamalar tugmasini bosing.
Asosiy bandini tanlang.
Aqlli javoblar parametrini yoqing.
Aqlli javoblarni ishlatish uchun:
Ilova
Mobil sayt
Kerakli xatni oching yoki uni bildirishnomalar roʻyxatidan toping.
Xatning matni ostida, agar mavjud boʻlsa, taklif etilgan javob variantlaridan birini tanlang.
Kerakli xatni oching.
Xatning matni ostida, agar mavjud boʻlsa, taklif etilgan javob variantlaridan birini tanlang.
Javobni yuborish uchun tugmasini bosing.
Biriktirmani yuklab olish
Xatni oching va biriktirilgan faylning rasmi ustiga bosing. Mobil pochta saytida siz qo‘shimchani Yandex Diskka saqlashingiz mumkin.
Xatni mahkamlash
Muhim xatlar har doim ko‘rinadigan bo‘lishi uchun uni ro‘yxatning yuqorisiga kiriting:
Kerakli xatni oching.
Ekranning o‘ng qismidagi belgisini bosing.
Mahkamlash bandini tanlang.
Mahkamlangan xat Mahkamlanganlar blokiga ajratiladi, bu barcha jildlarda birinchi bo‘lib ko‘rsatiladi. Masalan, kiruvchi xatlar bilan mahkamlangan blok Yuborilganlar jildida ham ko‘rsatiladi. Yangi xatlar mahkamlanganlari ostida ko‘rsatiladi.
Xatni mahkamlashni olib tashlash uchun:
Kerakli xatni oching.
Ekranning o‘ng qismidagi belgisini bosing.
Mahkamlamaslik bandini tanlang.
Barcha xatlar mahkamlanmaganida, Mahkamlanganlar bloki yo‘qoladi. Yechib olingan xatlar kelgan sanasi asosida avtomatik tarzda saralanadi.
Matn tarjima qilinadigan tilni oldindan tanlab, xatning yuqoridagi qismidagi Tarjima qilish tugmasini bosing.
Agar siz do‘stlaringiz yoki hamkasblaringiz bilan boshqa tillarda yozishayotgan bo‘lsangiz, Pochta mobil sayti xatingizni boshqa tilga yoki sizga kelgan xatni rus tiliga tarjima qilishga yordam beradi.
Tarjimonni yoqish uchun:
Ekranning chap yuqori burchagidagi belgisini bosing.
Jildlar ro‘yxati ostida Sozlamalar tugmasini bosing.
Asosiy bandini tanlang.
Xatlarni tarjimasini taklif qilish xususiyatini faolsizlantiring.
Xatni boshqa tildan tarjima qilish uchun:
Kerakli xatni oching.
Xat mazmuni ustidagi qatorning chap tomonida, taklif qilingan tilning yonidagi tugmasini bosib, asl tilni tanlang.
Asl tilning o‘ng tomonida, taklif qilingan tilning yonidagi tugmasini bosib, tarjima tilini tanlang.
Bir yoki bir nechta xatni o‘chirish uchun quyidagi amallarni bajaring:
Xatlarni tanlang. Xatni tanlash uchun xat satridagi yuboruvchining surati ustiga bosing.
Ekranning pastki qismida belgisini bosing.
Shuningdek, xatni o‘qish sahifasida ham o‘chirishingiz mumkin.
Kerakli xatni oching.
Ekranning o‘ng qismidagi belgisini bosing.
iOS qurilmalari uchun Pochta ilovasi sozlamalari
Oʻqilmagan xatlar hisoblagichini sozlash
Ilova belgisidagi hisoblagich oʻqilmagan xatlar sonini koʻrsatadi. Hisoblagich qaysi hisoblar uchun ishlashini tanlashingiz mumkin. Buning uchun:
1. Ekranni chapdan torting.
2. Kiring: Sozlamalar → Umumiy → Ikonka hisoblagichi.
3. Hisoblagich faqat siz ishlatib turgan hisobda ishlashi uchun Faol hisob parametrini yoqing. Yoki hisoblarni Umumiy hisoblagich roʻyxatidan tanlashingiz mumkin – shunda hisoblagich siz tanlagan hisoblar uchun oʻqilmagan xatlarining umumiy sonini koʻrsatadi.
Havolalarga kirish uchun brauzerni tanlang
Xatlardagi havolalar qaysi brauzerda ochilishini tanlash uchun:
1. Ekranni chapdan torting.
2. Sozlamalar → Umumiy bo‘limiga o‘ting.
3. Havolalarni nimadan ochish kerakligini tanlang: Yandex Brauzer, Safari yoki ichki brauzerda.
Kiruvchi xatlarga oid muammolar
Xatlar yoʻqolgan
Agar siz xatlarni tasodifan oʻchirib tashlasangiz yoki xatlaringiz yoʻqolgan boʻlsa, ularni Oʻchirilgan jildidan qidirib koʻring. (bu jilddagi xatlar oʻchirilganidan keyin 30 kun davomida saqlanadi). Xatlarni qayta tiklash uchun:
Android uchun ilova
iOS uchun ilova
Mobil sayt
Oʻchirilganlar jildiga oʻting.
Kerakli xatlarni tanlang. Xatni tanlash uchun xat satridagi yuboruvchining surati ustiga bosing.
Yana → Jildga o‘tkazish tugmasini bosing.
Xatni koʻchirmoqchi boʻlgan jildingizni tanlang.
Oʻchirilganlar jildiga oʻting.
Kerakli xatlarni tanlang. Xatni tanlash uchun xat satridagi yuboruvchining surati ustiga bosing.
Belgini bosing , keyin ekranning quyi qismida.
Xatni koʻchirmoqchi boʻlgan jildingizni tanlang.
O‘chirilganlar jildini oching.
Kerakli xatni oching.
Ekranning o‘ng qismidagi belgisini bosing.
Jildga tugmasini bosing.
Xatni koʻchirmoqchi boʻlgan jildingizni tanlang.
Agar yoʻqolgan xatlar Oʻchirilgan jildidan topilmasa, afsuski, ularni tiklash imkonsiz.
Agar siz xatlarni oʻchirmagan boʻlsangiz, quyidagi bosqichlarni bajaring:
Yandex Pochta to‘liq versiyasida tashriflar jurnaliga kirib, oxirgi haftadagi amallar haqida ma’lumotni ko‘ring.
Sharh
Mobil qurilma brauzerida Yandex Pochta to‘liq versiyasiga o‘tish uchun ekranning chap yuqori burchagidagi belgisini bosing, so‘ngra ekranning pastki qismidagi To‘liq versiya havolasini bosing.
Xatlarni oʻchiradigan dasturlarini ishlatmayotganingizni tekshiring. Agar telefoningizda POP3 protokoli asosida ishlaydigan dastur oʻrnatilgan boʻlsa, uning sozlamalarida xatlarni yuklab olayotganda serverdagi nusxalarni saqlash kerakligini koʻrsating.
Ijtimoiy tarmoq yoki forumdan xat kelmayapti
Diqqat
Agar Yandex hisobini ijtimoiy tarmoq yoki forumda roʻyxatdan oʻtganingizdan keyin olgan boʻlsangiz, tasdiqlash xati kelmaydi. Saytdan yana bir bor xat talab qilish kerak boʻladi.
Agar ijtimoiy tarmoq yoki forumda roʻyxatdan oʻtganingizdan keyin sizga roʻyxatdan oʻtganlikni tasdiqlovchi xat kelmayotgan boʻlsa, quyidagi bosqichlarni bajaring:
Email manzili toʻgʻri koʻrsatilganini tekshiring.
xatlarni qayta ishlash qoidalarida bunday xatlarni o‘chiradigan qoida yo‘qligiga ishonch hosil qiling. (Qoidani faolsizlantirish va o‘chirish faqat Yandex Pochta to‘liq versiyasida mumkin.)
Bu ijtimoiy tarmoq yoki forumning pochta manzili qora ro‘yxatda yo‘qligini tekshiring. (Manzilni qora ro‘yxatdan o‘chirish faqat Yandex Pochta to‘liq versiyasida mumkin.)
Pochta qutisi sozlamalari toʻgʻri ekaniga va manzil bexato koʻrsatilganiga ishonchingiz komil boʻlsa, saytga yana bir bor xat soʻrovini yuborib koʻring. Agar bir necha soat ichida xat kelmasa, sayt administratsiyasiga murojaat qiling.
Android qurilmalarda xatlar ochilmayapti
Xat mazmunini yuklash uchun Android System WebView tizim komponenti ishlatiladi. Agar komponent xato ishlayotgan bo‘lsa, xatlar ochilmasligi mumkin.
Sharh
Mobil qurilmalar ishlab chiqaruvchilari Android interfeysini o‘zgartirishi mumkin. Quyida o‘zgartirilmagan Android uchun ko‘rsatmalar keltirilgan.
Android System WebView ilovasining keshini tozalashga harakat qiling:
Qurilma sozlamalarini oching va Ilovalar dispetcheri (Ilovalar) bo‘limini tanlang.
Android System WebView ilovasini toping.
Keshni tozalash tugmasini bosing.
Qurilmani qayta yuklang.
Yandex Pochta ilovasini oching va xatlar qanday ko‘rsatilayotganini tekshiring.
Agar keshni tozalash yordam bermasa, Android System WebView ilovasining yangilanishini o‘chiring:
Qurilma sozlamalarini oching va Ilovalar dispetcheri (Ilovalar) bo‘limini tanlang.
Android System WebView ilovasini toping.
→ Yangilanishlarni o‘chirish belgisini bosing.
Qurilmani qayta yuklang.
Yandex Pochta ilovasini oching va xatlar qanday ko‘rsatilayotganini tekshiring.
Men hamma narsani ko‘rsatmalarga muvofiq qilaman, lekin muammo hal bo‘lmadi
Agar maslahatlar yordam bermasa, Android System WebView va Google Chrome ilovalarini yangilab ko‘ring:
1. Google Play ilovalar do‘konini oching.
2. Android System WebView ilovasini toping yoki havola orqali o‘ting.
3. Yangilash tugmasini bosing.
4. Google Chrome ilovasini toping yoki havola orqali o‘ting.
5. Yangilash tugmasini bosing.
Agar qurilmada biror ilova mavjud bo‘lmasa yoki o‘rnatilmagan bo‘lsa, faqat mavjud bo‘lganini yangilang.
Agar ilovalar yangilanmasa:
Google Play keshini tozalang
1. Qurilma sozlamalarini oching va Ilovalar menejeri (Ilovalar) → Google Play ilovasini tanlang.
2. Keshni tozalash tugmasini bosing.
3. Ilovani qayta o‘rnating.
Google Play ilovasining barcha ma’lumotlarini tozalang
Diqqat
Ma’lumotlarni tozalagandan keyin, Google hisobiga kirish va parolni qayta kiritish kerak bo‘ladi.
1. Qurilma sozlamalarini oching va Ilovalar menejeri (Ilovalar) → Google Play ilovasini tanlang.
2. Ma’lumotlarni tozalash tugmasini bosing.
Agar muammoni hal qilish imkoni bo‘lmasa, yordam xizmatiga murojaat qiling.
Yandex Pochta ilovasida muammolarga duch kelsangiz, ilovaning o‘zidagi aloqa shakli orqali xato haqida bizga xabar bering:
Ekranni chapdan torting.
Jildlar ro‘yxati ostida Yordam va dastaklash bandini tanlang.
Muammo bandini tanlang.
Muammo mavzusini tanlang.
Muammoni imkon qadar batafsil tavsiflang.
Agar siz Yandex Pochta mobil versiyasida muammoga duch kelsangiz, mobil versiyada aloqa shakli orqali bizga xato haqida xabar bering:
Ekranning chap yuqori burchagidagi belgisini bosing.
Sozlamalar → Yordam tugmasini bosing.
Muammoni imkon qadar batafsil tavsiflang.
Diqqat
Pochtaning mobil versiyasiga aloqador muammolar haqida mobil versiyaning o‘zidan yozing, Yordam sahifasidan emas. Shunday qilib, murojaat kerakli mutaxassislarga yetib boradi va sizga tezroq javob beriladi. Shuningdek, Pochtadan yuborilganda mutaxassislarimiz muammoni bartaraf etishga yordam beradigan texnik axborotni ko‘radilar.