Pochta (macOS)
Siz macOS uchun pochta dasturi yordamida Yandex Pochta bilan ishlashingiz mumkin.
1-qadam. Qutini sozlang
- Yandex Pochta sozlamalarida “Pochta dasturlari” boʻlimini oching.
- Albatta bu opsiyalarni tanlang: Pochta dasturlari yordamida pochta qutisiga kirishga ruxsat berish → imap.yandex.ru serveridan IMAP protokoli bo‘yicha va Ilovalar parollari va OAuth-tokenlar.
- O‘zgarishlarni saqlang.
Sharh
Agar siz xatlar pochta dasturida olib tashlanganidan keyin biroz vaqt saqlanishini xohlasangiz, IMAP olib tashlangan deb belgilagan xatlarni avtomatik olib tashlashni oʻchirish variantini tanlang. Ahamiyat bering, ular pochta dasturi qayta yoqilganidan keyin pochta qutisidan butunlay oʻchiriladi.
2-qadam. Ilova parolini yarating
- Yandex ID hisobingizning Ilova parollari sahifasini oching va Yangi parol yaratish bandini bosing.
- Pochta ilovasi turini tanlang.
- Parol nomini yarating, masalan, parolini yaratayotgan ilovaning nomini koʻrsating. Shu nom bilan parol roʻyxatda chiqadi.
- Keyingisi tugmasini bosing. Ilova paroli qalqib chiquvchi oynada aks ettiriladi.
Cheklov
Yaratilgan parolni faqat bir marta koʻrish mumkin. Agar uni xato kiritib oynani yopgan boʻlsangiz, joriy parolni oʻchiring va yangisini yarating.
3-qadam. IMAP protokoli asosida dasturni sozlang
-
Hisob qaydnomalar yaratish masterini ochish uchun dasturni ishga tushiring va Pochta → Hisob qo‘shish menyusini oching.
Sharh
Dastur birinchi marta ishga tushirilganda hisob yaratish ustasi avtomatik tarzda ochiladi.
-
Pochtaning boshqa hisobi... bandini tanlang va Davom etish tugmasini bosing.
-
Hisob qaydnomasining quyidagi parametrlarini kiriting:
- To‘liq ism — foydalanuvchi nomi (masalan, “alice.the.girl”);
- E-mail manzili — Yandex pochta manzilingiz (masalan, “alice.the.girl@yandex.uz”);
- Parol – siz Pochta uchun yaratgan ilova parolidir.
Kirish tugmasini bosing — dastur kiritilgan ma’lumotlarning xatosiz ekanini tekshiradi.
Agar xatolik yuz bersa, To‘liq ism maydonchasiga pochta manzilingizni yozib ko‘ring. Agar xatolik yana chiqsa, hisob qaydnomasini qo‘lda sozlang.
Hisobni qo‘lda sozlash
Agar dastur server parametrlarini aniqlay olmasa, siz Hisob nomi yoki parolini tekshirib bo‘lmayapti xabarini ko‘rasiz.
Hisobning quyidagi parametrlarini kiriting:
- E-mail manzili: Yandex pochta manzilingiz (masalan, “alice.the.girl@yandex.uz”);
- Foydalanuvchi nomi — Yandex loginingiz, masalan, “alice.the.girl” (pochta manzilining
@
belgisigacha bo‘lgan qismi); - Parol – siz Pochta uchun yaratgan ilova parolidir.
- Hisob turi —
IMAP
; - Kiruvchi pochta serveri —
imap.yandex.uz
(yokiimap.ya.ru
, agar Rossiya tashqarisidan ulansangiz); - Chiquvchi pochta serveri —
smtp.yandex.uz
.
Kirish tugmasini bosing. Xatolik yuz berdi, Foydalanuvchi nomi maydonchasiga pochta manzilingizni yozing.
-
Menyudan Pochta → Sozlamalarni oching.
-
Hisob qaydnomalarini tanlang va Server sozlamalari bandiga o‘ting.
-
Kiruvchi pochta serveri (IMAP) bo‘limida Ulanish parametrlarini avtomatik tarzda sozlash xususiyatini o‘chiring. Port maydonchasida
993
qiymatini kiriting. -
Chiquvchi pochta serveri (SMTP) bo‘limida Ulanish parametrlarini avtomatik tarzda sozlash xususiyatini o‘chiring. Port maydonchasida
465
qiymatini kiriting. -
Saqlash tugmasini bosing.
4-qadam. Kontaktlarni sinxronlang
Pochta dasturida xat yuborishda Yandex Pochta manzillar kitobidan foydalanish uchun CardDAV protokoli yordamida kontaktlarni sinxronlang.
Pochtaga (macOS) aloqador muammoni hal qilish
Bu bosqichma-bosqich qo‘llanma Yandex Pochta va pochta dasturiga aloqador muammolarni hal qilishga yordam beradi.
Bu muhim
Agar pochta dasturida Kiruvchilar ichida qo‘shimcha jild yaratayotgan bo‘lsangiz, bu jildlarni ko‘chirish yoki boshqa modifikatsiyali amallarda muammo keltirib chiqarishi mumkin. Xatolarni tuzatish uchun, pochta dasturida qo‘shimcha jildni yuqori darajaga joylashtiring, masalan, Kiruvchilar yoniga.
Muammoni tanlang:
Siz qanday xabar oldingiz?
Yandex.Pochta saytida foydalanadigan login va parolingiz bilan saytga kirishga harakat qiling. Login va parolni brauzerda saqlanganlardan foydalanmasdan, qo‘lda kiriting.
Tizimga kira oldingizmi?
Demak, muammo Yandex xizmatlari foydalanuvchi kelishuvi shartlarini qabul qilmaganingizda bo‘lgan. Siz Yandex Pochta xizmatida birinchi marta ro‘yxatdan o‘tganingizda ular avtomatik qabul qilinadi.
Agar siz tashkilot tarkibida bo‘lsangiz va muammo domenning barcha pochta qutilarida yuz bersa, ularning har biri uchun Yandex Pochta ro‘yxatidan o‘tish kerak. Buni markazlashtirilgan holda amalga oshirib bo‘lmaydi, chunki har bir Pochta foydalanuvchisi shartlarni mustaqil ravishda qabul qilishi kerak.
Yandex Pochta sozlamalarida “Pochta dasturlari” boʻlimini oching. ** IMAP protokoli asosida imap.yandex.ru serveridan** varianti tanlangani va avtorizatsiya usuli bexato ekaniga ishonch hosil qiling.
Sharh
Biz POP3 protokoli orqali ulanganda pochta dasturi bilan bevosita o‘zaro aloqani kafolatlay olmaymiz. Bu protokolning rivojlanishi ishlab chiquvchi dasturchilar tomonidan dastaklanmay qo‘ygan.
Protokol yoqilgan, ammo xato hali ham mavjud
Pochta dasturi sozlamalarida quyidagi server parametrlarini aniq ko‘rsatganingizga ishonch hosil qiling:
Kiruvchi pochta
-
-
Pochta serverining manzili —
imap.yandex.uz
(yokiimap.ya.ru
, agar siz Rossiyadan tashqarida ulansangiz). -
Ulanish himoyasi —
SSL
. -
Port —
993
.
-
Chiquvchi pochta
-
-
Pochta serverining manzili —
smtp.yandex.uz
. -
Ulanish himoyasi —
SSL
. -
Port —
465
. Agar pochta mijozi shifrlashsiz ulanishni boshlasa —587
.
-
Yandex Pochtani oching va Sozlamalar → Pochta dasturlari bo‘limiga o‘ting. ** IMAP protokoli asosida imap.yandex.ru serveridan variantini ** va ** Ilovalar parollari va OAuth-tokenlar** varianti tanlanganiga ishonch hosil qiling.
Turli xil pochta dasturlarida server sozlamalarini qanday tekshirish haqida batafsil axborot olish uchun Uzatilayotgan ma’lumotlarni shifrlash bo‘limiga qarang.
Agar tizimga kira olmasangiz, elektron pochta dasturida xato login yoki paroldan foydalanayotgan bo‘lishingiz mumkin.
Agar «Authentication required», «Sender address rejected: Access denied» yoki «Send auth command first» xabari chiqsa, demak, pochta dasturi sozlamalarida Yandex SMTP serverida avtorizatsiya qilish funksiyasi yoqilmagan. Haqiqiylik tekshiruvi (Outlook Express uchun) yoki SMTP tasdiqlash (The Bat! uchun) xususiyati yoqilganiga ishonch hosil qiling.
Agar «Sender address rejected: not owned by auth user» xabari chiqsa, demak, Kimdan maydonchasidagi manzil SMTP serverida avtorizatsiya qilish uchun pochta dasturining sozlamalarida koʻrsatilgan manzilga mos kelmaydi. Manzilni tuzating va xatni qaytadan yuboring.
Agar «Login failure or POP3 disabled» xabari paydo bo‘lsa, pochta dasturi POP3 protokoli orqali pochta qutisiga kira olmayapti. Pochta qutisi uchun bexato parol kiritilganiga va Pochta dasturlari sozlamalar qismida POP3 protokoli orqali kirishga ruxsat berilganiga ishonch hosil qiling.
Sharh
Biz POP3 protokoli orqali ulanganda pochta dasturi bilan bevosita o‘zaro aloqani kafolatlay olmaymiz. Bu protokolning rivojlanishi ishlab chiquvchi dasturchilar tomonidan dastaklanmay qo‘ygan.
Agar «Message rejected under suspicion of SPAM» xabari paydo bo‘lsa, demak xatingiz Yandex Pochta tomonidan spam deb topilgan. Muammoni hal qilish uchun Yandex Pochta oching va sinov sifatida bironta xat yuboring. Shu tarzda siz tizimga xatlarni robot yubormayotganini isbotlaysiz.
Kompyuteringizni bepul antivirus dasturlari yordamida viruslarga tekshiring: CureIt! Dr.Web ilovasidan va “Kasperskiy Laboratoriyasi” brendidan Virus Removal Tool.
Batafsil axborot olish uchun “Xat spamga o‘xshagani sababli yuborilmaydi” xabarini koʻryapman bo‘limiga qarang.
Agar “Bad address mailbox syntax” xabari paydo boʻlsa, Kimdan katagidagi manzilning toʻgʻriligini tekshiring. Manzilni tuzating va xatni qaytadan yuboring.
-
Pochta dasturingiz sozlamalari, shuningdek, kompyuteringiz internetga ulanishi sozlamalari to‘g‘riligini tekshiring.
-
Agar siz antivirus dasturidan, brandmauer yoki proksi-serverdan foydalanayotgan bo‘lsangiz, ularni o‘chiring va muammo takrorlanmasligini tekshiring.
-
Yandex ID ishonchli shaxsiy axborotlaringizni kiriting va hisobingizga telefon raqamini biriktiring. Ehtimol, bizning xavfsizlik tizimimiz sizning hisobingizni shubhali deb topdi va pochta qutisini blokladi. Aksar hollarda, bu telefon raqamining pochta qutisiga ulanmagani yoki Yandex IDda soxta ism va familiya kiritilgani sababli yuz beradi. Blokirovkani olib tashlashga odatda bir necha soat vaqt ketadi.
-
Shuningdek, Yandex Pochta hisobiga dasturdagi foydalanayotgan login va parol bilan kirishga harakat qiling.
Sharh
Agar siz kirish uchun ilova parolidan foydalansangiz, Yandex Pochta sozlamalarida Pochta qutisiga pochta mijozlari orqali kirishga ruxsat berish → IMAP protokoli orqali imap.yandex.ru serveridan va Ilova parollari va OAuth tokenlari opsiyalari yoqilganligiga ishonch hosil qiling.
Agar avtorizatsiya muvaffaqiyatli amalga oshirilgan bo‘lsa va xato yo‘q bo‘lsa, demak, muammo Yandex xizmatlarining foydalanuvchi shartnomasini qabul qilmaganingizda edi. Ular Yandex Pochta veb-interfeysida birinchi marta avtorizatsiya qilganingizda avtomatik ravishda qabul qilinadi.
Agar siz tashkilotda bo‘lsangiz va muammo domenning barcha qutilarida takrorlansa, ularning har biri uchun veb-interfeysda avtorizatsiya qilish kerak. Buni markazlashtirilgan holda amalga oshirib bo‘lmaydi, chunki har bir Pochta foydalanuvchisi shartlarni mustaqil ravishda qabul qilishi kerak.
-
“Bad address mailbox syntax.” Kimdan maydonchasidagi yuboruvchi manzilini tekshiring. Agar manzil xato boʻlsa, xat yuborilganidan soʻng quyidagi xatoni koʻrishingiz mumkin:
Yo‘qolgan xabarlarni topish bo‘yicha bosqichma-bosqich ko‘rsatmalarni o‘qing. Ishni boshlashdan oldin Yandex.Pochtani yangi yorliqda oching.
Muammoni tanlang:
Agar jildda bo‘lishi kerak bo‘lgan xatlar yo‘q bo‘lsa, ehtimol ular boshqa jildga tushgan, masalan Chiqitdon yoki Spam. Xatni pochta qutingizdagi barcha jildlardan nomi yoki yuboruvchi manzili, xat matnining bir qismi yoki mavzusi bo‘yicha qidirib ko‘ring.
Diqqat
Chiqitdon jildida xatlar 30 kun saqlanadi, Spamda — 10 kun. Shundan keyin ular Yandex serverlaridan butunlay oʻchiriladi.
Xatlar topildimi?
Siz xatlarni tiklashingiz mumkin:
1. Xatlar topilgan jildga o‘ting.
2. Kerakli xatlarni belgilang.
3. Jildga tugmasini bosing.
4. Ro‘yxatdan xatlar ko‘chiriladigan jildni tanlang — masalan, Kiruvchi.
Agar xatlarni qidiruv yoki oddiy usulda topolmasangiz, demak ularni tiklab bo‘lmaydi – ular Yandex Pochta serverlaridan butunlay oʻchirilgan.
Agar Kiruvchilar jildida yangi xatlar bo‘lmasa, ehtimol ular boshqa jildga, masalan, Chiqitdon yoki Spamda tushgan bo‘lishi mumkin. Xatni pochta qutingizdagi barcha jildlardan nomi yoki yuboruvchi manzili, xat matnining bir qismi yoki mavzusi bo‘yicha qidirib ko‘ring.
Diqqat
Chiqitdon jildida xatlar 30 kun saqlanadi, Spamda — 10 kun. Shundan keyin ular Yandex serverlaridan butunlay oʻchiriladi.
Xatlar topildimi?
Siz xatlarni tiklashingiz mumkin:
1. Xatlar topilgan jildga o‘ting.
2. Kerakli xatlarni belgilang.
3. Jildga tugmasini bosing.
4. Ro‘yxatdan xatlar ko‘chiriladigan jildni tanlang — masalan, Kiruvchi.
Agar xatlar Chiqitdon, Spam yoki boshqa jilddan topilsa, u holda ular quyidagi sabablarga ko‘ra ko‘chirilgan bo‘ladi:
Xatlarni o‘chiradigan yoki siljitadigan qoida sozlangan
-
Xatlar bilan ishlash qoidalarida kiruvchi xabarlarni o‘chirish yoki boshqa jildlarga ko‘chirishga sozlangan qoidalar yo‘qligiga ishonch hosil qiling. Agar ular mavjud bo‘lsa, ularni bir muncha vaqt faolsizlantirishga harakat qiling va xatlar Kiruvchi xabarlar jildiga kelishini tekshiring.
Agar bunday qoida mavjud bo‘lsa va siz uni yaratmaganingizni eslasangiz, unda qoida avtomatik ravishda yaratilgan. Bu, agar xatni boshqa jildga ko‘chirsangiz va undan keyin “Bunday xatlar jildga ko‘chirilsinmi?” xabariga “Ha” deb javob bersangiz sodir bo‘ladi.
Yuboruvchi o‘chirilgan tarqatmalar ro‘yxatiga kiritilgan
- Sozlamalarda Xabarnomalarni boshqarish bo‘limni tanlang, O‘chirilganlar yorlig‘iga o‘ting va kerakli yuboruvchi bor-yo‘qligini tekshiring. Agar tarqatmalar o‘chirilgan bo‘lsa, xat Chiqitdon jildiga tushadi. Yuboruvchidan xatlar yana Kiruvchilar qutisiga kelishi uchun tarqatmani belgilang va Bu yuboruvchidan xatlar olish tugmasini bosing.
Agar yangi xatlar topilmasa, xabarnoma kelishi kerak bo‘lgan saytda elektron pochta manzilini to‘g‘ri kiritganingizni tekshiring. Yuboruvchidan manzilingizni to‘g‘ri yozganligini so‘rang.
Shuningdek, sayt yoki yuboruvchining pochta manzili qora ro‘yxatda emasligini tekshiring.
Yandex ID ishonchli shaxsiy axborotlaringizni kiriting va hisobingizga telefon raqamini biriktiring. Ehtimol, bizning xavfsizlik tizimimiz sizning hisobingizni shubhali deb topdi va pochta qutisini blokladi. Aksar hollarda, bu telefon raqamining pochta qutisiga ulanmagani yoki Yandex IDda soxta ism va familiya kiritilgani sababli yuz beradi. Blokni ochishga odatda bir necha soat vaqt ketadi.
Agar siz pochta dasturidagi xatlarni o‘chirsangiz va Yandex Pochtada ular hali ham o‘z jildlarida bo‘lsa, unda sizning pochta dasturingiz POP3 protokoli yordamida sozlangan bo‘lishi mumkin. POP3 protokolining xususiyati tufayli pochta dasturidagi xatlar server bilan to‘g‘ri sinxronlanmasligi mumkin. Yandex Pochta bilan ishlash uchun IMAP protokolidan foydalanish tavsiya etiladi. Pochta dasturingizni POP3 protokolidan IMAP protokoliga qayta sozlash uchun POP3 protokolidan o‘tish boʻlimini koʻring.
Agar pochta dasturi yuborilgan xatlarni ko‘rsatmasa, ehtimol sizning pochta dasturingiz POP3 protokoli yordamida sozlangan. POP3 protokolining xususiyati tufayli pochta dasturidagi xatlar server bilan to‘g‘ri sinxronlanmasligi mumkin. Yandex Pochta bilan ishlash uchun IMAP protokolidan foydalanish tavsiya etiladi. Pochta dasturingizni POP3 protokolidan IMAP protokoliga qayta sozlash uchun POP3 protokolidan o‘tish boʻlimini koʻring.
Hisobotda har doim yetkazib berilmaslik sababi ko‘rsatiladi. Eng keng tarqalgan sabablar haqida Yandexga xatlarni yetkazib bermaslik haqidagi hisobot va boshqa manzilga xatlarni yetkazib bermaslik haqidagi hisobot (Yandex emas) maqolalarida o‘qishingiz mumkin.
Agar pochta dasturida SSL shifrlashni faollashtirishda siz xato sertifikat haqida xatolarga duch kelsangiz, pochta dasturi va operatsion tizimining to‘g‘ri sozlanganligiga ishonch hosil qiling:
- Kompyuterda to‘g‘ri vaqt o‘rnatilgan (orqada qolishsiz va «kelajak sanalarisiz»). Agar xato sana o‘rnatilgan bo‘lsa, tizim xatolik bilan sertifikatning muddati kelmaganini yoki muddati tugaganini aniqlaydi.
- Barcha operatsion tizim yangilanishlari o‘rnatilgan.
- Antivirusingiz sozlamalarida HTTPS ulanishlarini tekshirish o‘chirilgan. Siz Kasperskiy Internet Security va ESET NOD32 Smart Security bo‘yicha antivirus sozlamalarini ko‘rsatmalarimizga muvofiq xavfsizlik sertifikati xatolar bo‘limida o‘zgartirishingiz mumkin.
Ishonchli sertifikatlar ro‘yxatiga sertifikatni qo‘lda qo‘shish (Windows)
Diqqat
Agar siz sertifikatni o‘zingiz o‘rnatishingizga ishonchingiz komil bo‘lmasa, mutaxassis bilan bog‘laning.
Ishonchli sertifikatlar ro‘yxatiga sertifikat qo‘shish uchun:
- Sertifikatni yuklab oling. (Agar havola asosida fayl bevosita brauzerda ochilgan bo‘lsa, CTRL + S tugmachalarini bosing va kompyuterga faylni saqlang; faylni matndan nusxalashingiz shart emas.)
- Boshlash menyusini oching.
- Qidiruv maydonchasiga
certmgr.msc
deb kiriting va Enter tugmasini bosing. - Dastur oynasida, jild daraxtida, Ishonchli ildiz sertifikatlash markazlari jildini bosing.
- Oynaning o‘ng tomonidagi Sertifikatlar bandini sichqonchaning o‘ng tugmasi bilan bosing va Barcha vazifalar → Import punktini tanlang.
- Keyingisi tugmasini bosing.
- Ko‘rishni bosing va ilgari yuklab olingan
CA.pem
faylini tanlang. Keyingisi tugmasini bosing. - Sertifikatlar ombori bo‘limida standart sozlamalarni qoldiring va Keyingisi tugmasini bosing.
- Tayyor tugmasini bosing.
- (Var.) Qalqib chiquvchi dialogda Roziman tugmasini bosing.
- Jildlar daraxtida Ishonchli ildizli sertifikatlashtirish markazlari → Sertifikatlar jildini bosing.
- Sertifikatlar ro‘yxatida (o‘ngda),
Certum CA
sertifikatini toping, ustiga o‘ng tugmachani bosing va Xususiyatlar bandini tanlang. - Umumiy jildiga o‘ting.
- Faqat quyidagi sozlamalarga ruxsat berish bandida, serverni tasdiqlash xususiyati yoqilganiga ishonch hosil qiling.
- OK tugmasini bosing.
Linuxga ildiz sertifikatini kiritish
Ildiz sertifikatini qanday kiritishni Adding CAcert root certificate to Debian/Ubuntu ko‘rsatmasida ko‘ring.
The Bat! dasturida sertifikatni tasdiqlashga aloqador muammolar
Agar The Bat! pochta dasturida xavfsizlik sertifikatini tasdiqlashga oid muammolar yuzaga kelsa, dasturni 6 yoki undan yuqori versiyaga yangilang. Yangilanishdan keyin quyidagilarni bajaring:
- Dastur menyusida Xususiyatlar → S/MIME va TLS punktini tanlang.
- S/MIME va TLS sertifikatlarini amalga oshirish blokida o‘zgartiruvchini Ichki holatiga o‘rnating.
- OK tugmasini bosing.
- Xat yuborishga urining. Agar sertifikat xatosi yana paydo bo‘lsa, yana shu Xususiyatlar → S/MIME va TLS → S/MIME realizatsiyasi va TLS sertifikatlari blokida yoqish tugmasini Microsoft CryptoAPI holatiga o‘rnating.
- OK tugmasini bosing.
Sharh
O‘zgartirgich holatlarini qo‘lda almashtirishga to‘g‘ri keladi, chunki The Bat! dasturining ayrim versiyalarida Ichki holatida ishlaydi, boshqalarida esa, Microsoft CryptoAPI.
Agar shundan keyin muammo hal bo‘lmasa, Ritlabs yordam xizmatiga murojaat qiling.
Yuborgan skriptingizni qayta sozlab bo‘lmayapti
Kodingizni tarmoqdagi tavsiyalar bilan solishtirib ko‘ring:
1C dasturida SSL ishlamaydi
SSL ishlashi uchun Stunnel dasturini o‘rnating:
- Windows uchun oxirgi versiyani (
stunnel-
installer.exe - versiyasi) https://www.stunnel.org/downloads.html havolasi orqali yuklab oling. - Arxivni oching.
mailssl.bat
faylini administrator sifatida ishga tushiring.- Pochta dasturi sozlamalarida SSL bandini faolsizlantiring va quyidagi server parametrlarini ko‘rsating:
-
SMTP: server —
localhost
, port —25
-
POP3: server —
localhost
, port —110
-
IMAP: server —
localhost
, port —143
-
Agar muammo bartaraf etilmasa, Savdo boshqaruvi pochta mijozi va gmail (tavsiyalarga amal qilib, hamma joyda gmail
o‘rniga yandex
qiymatini qo‘ying) va SSL protokolidan foydalanib elektron pochta xabarlarini yuborish va qabul qilish maqolalarida keltirilgan tavsiyalarni sinab ko‘ring.
Agar siz yaqinda pochta qutisi uchun parolni o‘zgartirgan bo‘lsangiz, pochta dasturi sozlamalarida ham ma’lumotlarni yangilaganingizga ishonch hosil qiling. Agar sozlamalardagi parol to‘g‘ri bo‘lsa, bir necha soat kuting — pochta dasturi sozlamalari darhol Yandex serveri bilan sinxronlanmasligi mumkin.
Veb-interfeysda bir xil foydalanuvchi nomi va parol bilan tizimga kirishga harakat qiling: ro‘yxatdan o‘tish ma’lumotlarini yana kiriting va ilgari eslab qolinganlarini ishlatmang. Agar tekshirish raqamlarini kiritish talab etilsa, siz Nima uchun haqiqiylik tekshiruvi paytida tekshirish raqamlarini kiritishim kerak? maqolasida mumkin bo‘lgan sabablar ro‘yxatini ko‘rishingiz mumkin.
Yandex Pochta sozlamalarida “Pochta dasturlari” boʻlimini oching. ** IMAP protokoli asosida imap.yandex.ru serveridan** varianti tanlangani va avtorizatsiya usuli bexato ekaniga ishonch hosil qiling.
Diqqat
Agar Biznes uchun Yandex 360 xizmatidan foydalansangiz, login sifatida to‘liq pochta manzilini kiriting.
Pochta dasturlari sozlamalarida IMAP yoki POP3 protokoli yoqilganiga ishonch hosil qiling.\
Ilgari barcha kontaktlar Yandex Pochta orqali sinxronlanganda foydalanuvchining yagona manzillar kitobiga tushardi. Navigatsiyani soddalashtirish uchun turli kontaktlar guruhlari alohida manzillar kitoblariga ajratilgan edi. Eski qoidalarga ko‘ra yaratilgan kitoblar shaxsiy kitoblarga aylantirildi. Ulardan tashkilotning barcha umumiy kontaktlari chiqarib tashlandi.
Barcha kontaktlarga kirish yana paydo bo‘lishi uchun pochta dasturida eski manzillar kitobini o‘chirib tashlang va kontaktlarni qayta sinxronlang.