Xat Yandexga yetkazilmagani haqidagi hisobot

Agar xatni Yandexdagi pochta qutisiga yuborgan bo‘lsangiz va u yetib bormagan bo‘lsa, Mailer-Daemon xizmatidan yetkazilmagani haqidagi hisobotni olasiz.

Avtomatik hisobotda yetkazib bermaslik sababi ko‘rsatiladi. Uni qanday topish va shifrdan chiqarish mumkin:

  1. Diagnostic Code so‘z birikmasini toping. Uning o‘ng tomonida ingliz tilidagi xato kodi ko‘rsatiladi.

  2. Ushbu xato kodini pastdagi jadvaldan toping.

    Maslahat

    Jadvalda tez qidirish uchun Windowsda Ctrl+F va macOSda Cmd+F tugmalar birikmasidan foydalaning.

Xato kodi

Sabab va yechim

Bad recipient address syntax

Bad address mailbox syntax

No correct recipients

No such user

Recipient address rejected: need fully-qualified address

Xat mavjud bo‘lmagan manzilga yuborilgan.

Oluvchining manzilida ortiqcha tinish belgilari, bo‘shliq va qo‘shtirnoqlar yo‘qligiga ishonch hosil qiling. Manzilni oluvchidan aniqlashtiring va xatni qayta yuboring.

Message rejected under suspicion of SPAM

Client host [<varname >IP_host</varname>] blocked using
spamsource.mail.yandex.net; see...

Blocked by spam statistics — see...

Xat spamga o‘xshayapti.

Agar sizning pochta qutingizdan faqat spam kelgan bo‘lsa, Yandex pochta serveri undan xatlarni qabul qilishni 24 soat davomida bloklaydi.

Sharh

Agar saytingiz foydalanuvchilari yoki obunachilariga qonuniy xabarnomalarni yuborsangiz, Yandexning “to‘g‘ri” tarqatmalarga talablarini tekshiring.

Policy rejection on the target address

Xatingiz oluvchisining hisobi Foydalanuvchi kelishuvi shartlari buzilishi sababli bloklangan.

Oluvchi bilan boshqa usul orqa bog‘lanishga va xato haqida xabar berishga harakat qiling.

Agar siz xat yuborilgan manzil egasi bo‘lsangiz, blokni mustaqil ravishda olib tashlashingiz mumkin. Shaxsiy axborot sahifasida o‘zingiz haqingizda to‘g‘ri ma’lumotni ko‘rsating va bir oz vaqtdan keyin bloklash avtomatik tarzda olinadi. Agar siz ishonchli ma’lumotlarni ko‘rsatgan bo‘lsangiz, lekin hisob blokdan chiqarilmagan bo‘lsa, sahifaning pastki qismidagi aloqa shakli orqali yordam xizmatiga yozing.

Mailbox size exceeded

Mailbox size limit exceeded

Message infected by virus

Oluvchining pochta qutisi to‘lgan. Odatda bu oluvchi qutidan kamdan kam foydalanadi va quti tarqatmalar bilan to‘lib ketgani tufayli sodir bo‘ladi.

Oluvchi bilan boshqa aloqa vositasi orqali bog‘laning va muammo haqida xabar bering. Oluvchi o‘z pochta qutisiga yana xatlarni qabul qila olishi uchun Yandex Pochtaga veb-interfeys orqali kirishi zarur.

Error: message file too big

Message size exceeds fixed limit

Biriktirma hajmi juda katta. Siz xat orqali yuborgan biriktirma Yandex pochta serveri tomonidan unda o‘rnatilgan cheklovlar sababli qabul qilina olmaydi. Yandexdagi pochta qutisiga yuboriladigan biriktirmali xatning maksimal hajmi 30 MB dan ortiq bo‘lmasligi lozim.

Faylni saqlash xizmatiga biriktirmani yuklang (masalan, Yandex Disk) va xatda unga havolani taqdim eting.

Error: timeout exceeded

Oluvchining pochta serveri javob bermayapti. Pochta serveri uzoq vaqt davomida tizim buyruqlariga javob bermadi va Yandex pochta serveri ulanishga va xabarni yuborishga urinishni to‘xtatdi.

Oluvchi bilan boshqa usul orqa bog‘lanishga va xato haqida xabar berishga harakat qiling.

Error: too many connections

Yandex pochta serveri boshqa serverlardan bo‘lgan murojaatlarning ko‘pligi tufayli haddan tashqari yuklangan. Bu yuklanish ortishiga va ish sekinlashishiga olib keladi.

Oluvchi bilan boshqa usul orqa bog‘lanishga va xato haqida xabar berishga harakat qiling.

Error: too many recipients

Xatda haddan ziyod ko‘p qabul qiluvchi soni ko‘rsatilgan: Kimga, Nusxa va Yashirin nusxa maydonchalarida 35 ta manzildan ortiq.

Oluvchilar ro‘yxatini tahrirlang va qaytadan urining.

Yordam xizmatiga yozish