Xat Yandexga yetkazilmagani haqidagi hisobot
Agar xatni Yandexdagi pochta qutisiga yuborgan bo‘lsangiz va u yetib bormagan bo‘lsa, Mailer-Daemon xizmatidan yetkazilmagani haqidagi hisobotni olasiz.
Avtomatik hisobotda yetkazib bermaslik sababi ko‘rsatiladi. Uni qanday topish va shifrdan chiqarish mumkin:
-
Diagnostic Code
so‘z birikmasini toping. Uning o‘ng tomonida ingliz tilidagi xato kodi ko‘rsatiladi. -
Ushbu xato kodini pastdagi jadvaldan toping.
Maslahat
Jadvalda tez qidirish uchun Windowsda Ctrl+F va macOSda Cmd+F tugmalar birikmasidan foydalaning.
Xato kodi |
Sabab va yechim |
|
Xat mavjud bo‘lmagan manzilga yuborilgan. Oluvchining manzilida ortiqcha tinish belgilari, bo‘shliq va qo‘shtirnoqlar yo‘qligiga ishonch hosil qiling. Manzilni oluvchidan aniqlashtiring va xatni qayta yuboring. |
|
Xat spamga o‘xshayapti. Agar sizning pochta qutingizdan faqat spam kelgan bo‘lsa, Yandex pochta serveri undan xatlarni qabul qilishni 24 soat davomida bloklaydi. Sharh Agar saytingiz foydalanuvchilari yoki obunachilariga qonuniy xabarnomalarni yuborsangiz, Yandexning “to‘g‘ri” tarqatmalarga talablarini tekshiring. |
|
Xatingiz oluvchisining hisobi Foydalanuvchi kelishuvi shartlari buzilishi sababli bloklangan. Oluvchi bilan boshqa usul orqa bog‘lanishga va xato haqida xabar berishga harakat qiling. Agar siz xat yuborilgan manzil egasi bo‘lsangiz, blokni mustaqil ravishda olib tashlashingiz mumkin. Shaxsiy axborot sahifasida o‘zingiz haqingizda to‘g‘ri ma’lumotni ko‘rsating va bir oz vaqtdan keyin bloklash avtomatik tarzda olinadi. Agar siz ishonchli ma’lumotlarni ko‘rsatgan bo‘lsangiz, lekin hisob blokdan chiqarilmagan bo‘lsa, sahifaning pastki qismidagi aloqa shakli orqali yordam xizmatiga yozing. |
|
Oluvchining pochta qutisi to‘lgan. Odatda bu oluvchi qutidan kamdan kam foydalanadi va quti tarqatmalar bilan to‘lib ketgani tufayli sodir bo‘ladi. Oluvchi bilan boshqa aloqa vositasi orqali bog‘laning va muammo haqida xabar bering. Oluvchi o‘z pochta qutisiga yana xatlarni qabul qila olishi uchun Yandex Pochtaga veb-interfeys orqali kirishi zarur. |
|
Biriktirma hajmi juda katta. Siz xat orqali yuborgan biriktirma Yandex pochta serveri tomonidan unda o‘rnatilgan cheklovlar sababli qabul qilina olmaydi. Yandexdagi pochta qutisiga yuboriladigan biriktirmali xatning maksimal hajmi 30 MB dan ortiq bo‘lmasligi lozim. Faylni saqlash xizmatiga biriktirmani yuklang (masalan, Yandex Disk) va xatda unga havolani taqdim eting. |
|
Oluvchining pochta serveri javob bermayapti. Pochta serveri uzoq vaqt davomida tizim buyruqlariga javob bermadi va Yandex pochta serveri ulanishga va xabarni yuborishga urinishni to‘xtatdi. Oluvchi bilan boshqa usul orqa bog‘lanishga va xato haqida xabar berishga harakat qiling. |
|
Yandex pochta serveri boshqa serverlardan bo‘lgan murojaatlarning ko‘pligi tufayli haddan tashqari yuklangan. Bu yuklanish ortishiga va ish sekinlashishiga olib keladi. Oluvchi bilan boshqa usul orqa bog‘lanishga va xato haqida xabar berishga harakat qiling. |
|
Xatda haddan ziyod ko‘p qabul qiluvchi soni ko‘rsatilgan: Kimga, Nusxa va Yashirin nusxa maydonchalarida 35 ta manzildan ortiq. Oluvchilar ro‘yxatini tahrirlang va qaytadan urining. |