Xat boshqa manzilga yetkazib berilmagani haqida hisobot (Yandex emas)
Agar siz Yandex pochta qutingizdan xat yuborsangiz va u Yandex pochta serveri tomonidan rad etilgan bo‘lsa, siz “Mailer-Daemon” xizmatidan avtomatik xabar olasiz, unda yetkazib berilmaslik sabablari va xatning keyingi harakatlanishini rad etgan server nomi ko‘rsatiladi.
Avtomatik hisobotda yetkazib bermaslik sababi ko‘rsatiladi. Uni qanday topish va shifrdan chiqarish mumkin:
-
Diagnostic Code
so‘z birikmasini toping. Uning o‘ng tomonida ingliz tilidagi xato kodi ko‘rsatiladi. -
Ushbu xato kodini pastdagi jadvaldan toping.
Maslahat
Jadvalda tez qidirish uchun Windowsda Ctrl+F va macOSda Cmd+F tugmalar birikmasidan foydalaning.
Xato kodi |
Sabab va yechim |
|
Xat mavjud bo‘lmagan manzilga yuborilgan. Oluvchining manzili ortiqcha tinish belgilari, bo‘shliqlar yoki qo‘shtirnoqlar yo‘qligini tekshiring. Manzilni oluvchidan aniqlashtiring va xatni qayta yuboring. |
|
Oluvchining pochta serveri xabarlarni spam deb qabul qilmoqda. Oluvchi yoki uning pochta xizmati administratsiyasiga muqobil aloqa usuli orqali murojaat qilib, muammo haqida xabar bering. Agar saytingiz foydalanuvchilari yoki obunachilariga qonuniy xabarnomalarni yuborsangiz, Yandexning “to‘g‘ri” tarqatmalarga talablarini tekshiring. Sharh Agar Biznes uchun Yandex 360 xizmatidan foydalansangiz, ulangan domenda SPF yozuv sozlangan bo‘lishi shart. |
|
Oluvchining qutisi to‘lgan. Odatda bu oluvchi qutidan kamdan kam foydalanadi va quti tarqatmalar bilan to‘lib ketgani tufayli sodir bo‘ladi. Oluvchi bilan boshqa aloqa vositasi orqali bog‘laning va muammo haqida xabar bering. |
|
Oluvchining manzili pochta xizmati tomonidan bloklangan. Oluvchi bilan boshqa usul orqa bog‘lanishga va xato haqida xabar berishga harakat qiling. |
|
Oluvchining pochta serveri katta hajmdagi xatlarni qabul qilmaydi. Siz xat orqali yuborgan biriktirma pochta serveri tomonidan unda o‘rnatilgan cheklovlar sababli qabul qilinmaydi. Faylni saqlash xizmatiga biriktirmani yuklang (masalan, Yandex Disk) va xatda unga havolani taqdim eting. |
|
Yandex pochta serveri qora ro‘yxatga kiritilgan. Yandex pochta serverining manzilini o‘zingiz qora ro‘yxatdan o‘chirishga harakat qilishingiz mumkin, buning uchun hisobotdagi havolani bosing. Qabul qilingan hisobotning to‘liq matnini yuborib, bizga sahifaning pastki qismidagi shakl orqali ham yozishingiz mumkin. Oluvchiga yoki uning pochta xizmati administratsiyasiga muqobil aloqa usuli bilan murojaat qilib, muammo haqida xabar bering. |
|
Qayta yuborilgan xatlarning aylanib qolishi aniqlandi. Siz ishlatadigan barcha pochta qutilaridagi uzatish qoidalarini va jamlovchilarni tekshiring — ular xato sozlangan bo‘lishi mumkin. Muammo siz tomonda emasligiga amin bo‘lsangiz, oluvchiga boshqa aloqa usuli bilan murojaat qiling va unga bu haqida xabar bering. |
|
Qayta yuborish taqiqlangan (oluvchining pochta serveri xato sozlangan MX-yozuvi tufayli Yandex Pochta pochta serverlarini tan olmaydi). Oluvchi yoki uning pochta xizmati administratsiyasiga muqobil aloqa usuli orqali murojaat qilib, muammo haqida xabar bering. Sharh Agar Biznes uchun Yandex 360 xizmatidan foydalansangiz va xatni domeningizning pochta qutisiga yuborsangiz, MX-yozuvning tarqalishiga 48 soatgacha vaqt ketishi mumkinligini unutmang. Agar allaqachon 48 soat o‘tgan bo‘lsa, barcha sozlamalar MX-yozuvlarni o‘rnatish bo‘yicha maqoladagi tavsiyalarga to‘liq rioya qilgan holda bajarilganligiga ishonch hosil qiling. |
|
Yuboruvchini tekshirishda xato. Muammoni hal qilish uchun oluvchining pochta xizmati administratsiyasi bilan bog‘laning va Yandex Pochta xizmatini pochta manzillarini yuboruvchilarni tekshirish xizmatining oq ro‘yxatiga kiritishni so‘rang. Sharh Agar Biznes uchun Yandex 360 xizmatidan foydalansangiz, ulangan domenda SPF yozuv sozlangan bo‘lishi shart. |