Diskdagi joy
- Diskda qancha joy qolganini qanday bilish mumkin?
- Diskda joyni qanday ko‘paytirish mumkin?
- Agar diskda joy tugasa nima bo‘ladi?
- Diskda joy qolmadi. Nima uchun?
- “Diskda joy tugadi” xabarini ko‘ryapman, lekin hali joy bo‘sh ko‘p
- Fayllarni yuklashning oylik limiti
- Disk joylashuvi haqida tez-tez so‘raladigan savollar
Siz o‘z Diskingizni boshqarishingiz, qancha bo‘sh joy qolganini aniqlashingiz va yetmayotgan hajmni xarid qilishingiz mumkin — xarid qilganda avtomatik ravishda Yandex 360 tarifi yoqiladi.
Diskda qancha joy qolganini qanday bilish mumkin?
Diskingizning umumiy hajmi va band qilingan joy miqdorini Disk oynasining pastki chap burchagidagi indikator orqali ko‘rishingiz mumkin:
Diskda joyni qanday ko‘paytirish mumkin?
- Keraksiz jild va fayllarni o‘chirib tashlang, keyin Savatni tozalang — unga ko‘chirilgan fayl va jildlar ham Diskdan joy oladi.
- Kerakli qo‘shimcha hajm bilan Yandex 360 tarif rejasini ulang.
- Promokodni ishlating.
- Yandex 360 mustaqil ravishda yoki hamkorlar bilan birgalikda tashkil etadigan aksiyalarda ishtirok eting.
Agar diskda joy tugasa nima bo‘ladi?
Diskda bo‘sh joy bo‘lmasa, unga kirish cheklanadi. Agar tuzatilmasa, 44 kundan keyin Disk bloklanadi va 90 kundan keyin undagi barcha saqlangan fayllar butunlay o‘chirib tashlanadi.
Foydalanishni cheklash
Diskda bo‘sh joy tugayotganida, quyidagilarni bajara olmaysiz:
- yangi fayllarni yuklash;
- fayllarni ulashish va umumiy jildlar yaratish;
- ilgari ulashilgan fayllarni ochiq havolalar orqali ochish;
- allaqachon yuklab olingan fayllar bilan to‘laqonli ishlash.
Cheklovlarni olib tashlash uchun qo‘shimcha joy sotib oling yoki ortiqcha fayllarni olib tashlang va Savatni tozalang — undagi fayllar ham joy egalab turadi. Zarur holatda, fayllarni o‘chirishdan oldin ularni kompyuterga yuklab oling.
Diqqat
Agar cheklov olib tashlanmasa, 44 kundan keyin Disk bloklanadi.
Butunlay bloklanish
Disk qulflangan bo‘lsa, uni ocha olmaysiz.
Disk qulfini ochish va unga to‘liq ruxsatni qaytarish uchun:
-
Qo‘shimcha joy xarid qiling. Yuklab olingan fayllarni o‘chirib tashlamaslik uchun band bo‘lgan disk hajmidan katta tarif rejasini tanlang. Masalan, fayllaringiz hajmi 900 GB bo‘lsa, 1 TB tarif rejasini ulang. Tarif to‘langandan keyin Disk qulfi bir necha daqiqa ichida ochiladi.
-
Disk hajmini oshirishni istasangiz, joyni bo‘shating:
- Yordam xizmatiga yozing. Xatda bloklangan hisob loginini ko‘rsating.
- Javob xatini kuting — biz vaqtincha Diskni blokdan ochamiz.
- Disk qulfdan chiqarilgach, ortiqcha fayllarni o‘chiring va Savatni tozalang — undagi fayllar ham joy egallaydi. Zarur holatda, fayllarni o‘chirishdan oldin ularni kompyuterga yuklab oling.
Diqqat
Agar Disk blokdan chiqarilmasa, 90 kundan keyin unda saqlanayotgan ma’lumotlar butunlay o‘chirib tashlanadi.
Diskda joy qolmadi. Nima uchun?
Yandex 360 tarifi faolsizlantirildi
- Yandex 360 tarifingizni tekshiring. Agar faolsizlantirilsa, qo‘shimcha xotira joyi ham faolsizlantiriladi.
Aksiya muddati tugadi
- Agar qo‘shimcha joy olgan aksiya tugasa, Disk hajmi kamayishi mumkin.
Siz barcha mavjud Disk xotirasini ma’lumotlar bilan to‘ldirdingiz
- Agar fayllaringiz Disk xotirasini to‘liq egallagan bo‘lsa, Disk xotirasini kengaytirish uchun quyidagi usullardan birini tanlang.
“Diskda joy tugadi” xabarini ko‘ryapman, lekin hali joy bo‘sh ko‘p
Ba’zida bunday xabarni Diskda ko‘rishingiz mumkin, shuningdek, Diskdagi fayllarning haqiqiy hajmi band qilingan joy ko‘rsatkichidan kamroq bo‘lishi mumkin (Disk sahifasining pastki chap burchagida). Bunga sabab, Disk sahifasida Chiqitdonga ko‘chirilgan yoki kompyuter dasturida o‘chirilgan fayllar diskingizda joy egallamoqda. 30 kundan keyin ular avtomatik ravishda o‘chiriladi. Agar joy yetmayotgan bo‘lsa, Savatni ertaroq tozalang.
Shuningdek, buning sababi brauzerda va kompyuter uchun Yandex Disk dasturida turli xil hisoblardan foydalanish bo‘lishi mumkin. Brauzerdagi hisobingiz kompyuter uchun Yandex Disk dasturida avtorizatsiya qilingan hisobingizga mos kelishini tekshiring.
Fayllarni yuklashning oylik limiti
Bir oy davomida Diskka cheklangan hajmdagi fayllarni yuklashingiz mumkin — tarifingiz bo‘yicha ikki hajmdan ortiq bo‘lmagan Disk. Masalan, agar diskingiz hajmi 5 GB bo‘lsa, vaqti-vaqti bilan xotiradan joy ochish orqali bir oyda 10 GB dan ortiq yuklab olmaslik mumkin.
Agar birinchi marta yuklaganingizdan keyin 30 kun ichida oylik limitga yetsangiz, Diskdagi amallar shu muddatning oxirigacha cheklanadi: faqat fayllarni ko‘rish va yuklab olish mumkin. Birinchi marta yuklaganingizdan keyin 30 kun ichida limit yangilanadi va siz yana Diskka fayllarni yuklashingiz mumkin. Oylik limitni oshirish uchun Yandex 360 tarifini ulang: Disk xotirasida qancha ko‘p joy bo‘lsa, oylik limitingiz shuncha yuqori bo‘ladi.
Masalan, siz 1-iyuldan boshlab fayllarni yuklashni boshladingiz. Shunda barcha yuklanmalaringiz jamlanadigan davr 30-iyulgacha davom etadi. Agar 5-iyulda limitga yetsangiz, cheklovlar 5-iyuldan 30-iyulgacha amal qiladi. 31-iyuldan boshlab limit yangilanadi, barcha cheklovlar olib tashlanadi va keyingi davr boshlanadi. Agar iyulda yuklab olish limitiga yetmasangiz ham shunday bo‘ladi.
Disk joylashuvi haqida tez-tez so‘raladigan savollar
Yandex Diskka kirish ruxsati mavjud emas. Disk mobil ilovasiga kira olmayapman
Agar fayllar tarif rejasida belgilanganidan ko‘proq joy egallaydigan bo‘lsa, ruxsat bloklanishi mumkin. Masalan, Diskingizda 5 GB, barcha fayllar hajmi esa 5,5 GB. Cheklovlarni olib tashlash uchun qo‘shimcha joy sotib oling yoki keraksiz fayllarni o‘chirib tashlang.
Fayllarni o‘chirish uchun Fikr-mulohaza shaklini to‘ldiring — Diskka kirish biroz vaqtga avtomatik ravishda blokdan chiqariladi.
Sharh
Siz Disk xizmatidan o‘chirib tashlagan fayllar Chiqidonga tushadi va Disk xizmatidan joy olishda davom etadi. Joy ochish uchun Chiqitdonni tozalang. Limitsiz tarifga yuklangan surat va videolar Disk xotirasidan joy olmaydi — ularni o‘chirib tashlash shart emas.
Yandex 360 tarif rejasini ulash yoki bo‘sh hajmni maxsus sahifa orqali tekshirish mumkin.
Foydalanishni cheklash haqida batafsil: Diskda joy qolmasa nima bo‘ladi?.
Faylni Diskka yuklay olmayapman. “Fayllarni yuklab olish imkonsiz, faqat ko‘rish va yuklab olish mumkin” xabari chiqyapti
Limitdan oshdingiz — fayllarni yuklash vaqtincha cheklangan. Tarif rejangiz bo‘yicha bir oyda maksimal ikkita disk hajmini yuklab olishingiz mumkin. Misol uchun, agar sizda 5 GB bo‘lsa, vaqti-vaqti bilan joy bo‘shatib, 10 GB dan ko‘p bo‘lmagan hajmni yuklab olishingiz mumkin.
Fayllarni boshqalarning jildlariga yuklasangiz ham limit sarflanadi. Bu boshqa disk foydalanuvchilari fayllarni yuklash imkoniyatidan mahrum bo‘lmasligi uchun kerak.
Limit birinchi yuklanmadan keyin 30 kun ichida yangilanadi.
Oylik limitni oshirish, diskda ko‘proq joy va boshqa imtiyozlarga ega bo‘lish uchun maxsus sahifa orqali Yandex 360 tarif rejasini ulang.
Limit haqida batafsil Oylik fayl yuklash limiti bo‘limida o‘qing.
Diskda joy kamaydi — oldin ko‘proq edi. Joy kamayib qoldi?
- Yandex 360 tariflari sahifasida Diskdagi bo‘sh joyni tekshiring.
- Bo‘sh joy kamaygan yoki kamaymaganini bilish uchun Diskdan foydalanish tarixi bilan tanishing.
Ehtimoliy sabablar:
- Joy taqdim etilgan tarifning amal qilish muddati tugagan. Yangi tarifga Yandex 360 tariflari sahifasida o‘tishingiz mumkin.
- Siz Yandex Plus obunasini uzgansiz va ulagansiz. Aksiya muddati tugagan — Yandex Plus obunasi bilan Diskda qo‘shimcha 10 GB endi paydo bo‘lmaydi. Mavjud Plus bonuslari haqida bilish uchun sahifaning pastki qismidagi shakl orqali mijozlarga yordam xizmatiga murojaat qiling.
Yandex 360 tarifining amal qilish muddati tugagach, diskdagi joy nima bo‘ladi?
Disk hajmi tarif rejani ulashdan oldingi holatiga qaytadi. Agar Yandex 360 tarifi faolsizlantirilgandan keyin Diskda bo‘sh joy tugasa, dastlabki 44 kun davomida Diskka kirish cheklanadi, keyin esa bloklanadi.
Yandex 360 tariflari sahifasida diskda qo‘shimcha joy sotib olishingiz yoki bo‘sh joyni tekshirishingiz mumkin.
Imkoniyatlar va tariflarni ulash haqida batafsil ma’lumotni Yandex 360 tarif ma’lumotnomasida ko‘ring.
Yandex 360 tarifida muammolar yuzaga kelganda nima qilish kerak
Savolingizga javobni Yandex 360 tarif ma’lumotnomasi orqali topishingiz mumkin.
Agar javob topilmasa, sahifa pastidagi shakl orqali mijozlarga yordam xizmatiga murojaat qiling.