Fayllarga oid muammolar
Fayllar yuklab olinmayapti
Ba’zida Disk bilan ishlaganda tugmalar ishlamay qoladi, sahifa elementlari yuklanmaydi, rasmlar ochilmaydi, fayllar yuklanmaydi yoki brauzer xatolik haqida xabar beradi.
Nega bunday bo‘lmoqda va uni qanday tuzatish mumkin:
Umumiy faylni yuklab olish cheklangan
-
Agar ommaviy fayl kun davomida bir necha marta yuklab olingan bo‘lsa, cheklov yoqiladi — yuklab olish kun davomida cheklanishi mumkin. Agar kutishni xohlamasangiz, faylni Diskingizga Yandex Diskka saqlab olish tugmasi yordamida saqlab oling. Ommaviy fayllarni cheklovlarsiz yuklab olish uchun ixtiyoriy Yandex 360 tarif rejasini ulang.
Sharh
Faqat 500 ta fayldan kam bo‘lgan ochiq jildlarni yoki 5 GB gacha bo‘lgan jildlarni yuklab olish mumkin. 5 GBdan yuqori hajmdagi jildlarni yo‘riqnoma orqali kompyuter dasturi yordamida yuklab oling.
Fayl egasi yuklab olishga taqiq belgilagan
- Agar fayl egasi havola yaratishda Yuklab olishni taqiqlash parametrini yoqqan bo‘lsa, faylni yuklab ololmaysiz yoki uni Disk xizmatiga nusxalay olmaysiz. Faylni faqat ochiq sahifadan ko‘rish mumkin. Fayl egasidan havola yaratishda yuklash uchun taqiq yaratmasligini so‘rang.
Brauzer sahifani noto‘g‘ri ko‘rsatmoqda
- Trafik sarfini kamaytirish uchun brauzer tashrif buyurilgan sahifalarning nusxalarini keshda saqlaydi. Sahifalarni qayta ko‘rganingizda, brauzer ularning ma’lumotlarini xotiradan yuklab olishi mumkin. Masalan, agar siz fayl nomini kompyuter dasturi orqali o‘zgartirsangiz va brauzer ushbu fayl haqidagi ma’lumotni xotiradan yuklasa, faylning yaroqsiz nomini ko‘rasiz.
Sahifani internetdan majburan yuklab olish uchun uni yangilang. Agar muammo hal qilinmasa, brauzer keshini tozalang va barcha cookie fayllarni o‘chirib tashlang.
Kengaytmalar Yandex Diskni bloklaydi
- Disk brauzerdagi qo‘shimchalar va kengaytmalar tufayli noto‘g‘ri ishlashi mumkin. Buni tekshirish uchun ularni vaqtincha faolsizlantiring. Reklama bloklagichi yoki antivirus kengaytmasi tufayli Disk noto‘g‘ri ishlayotgan bo‘lsa, Disk sahifasini ushbu kengaytma istisnolariga qo‘shing. Tafsilotlar uchun Reklama blokerlarini sozlash va Saytlar uchun istisnolarni sozlash bilan tanishing.
Brauzerda mobil internet qulfi yoqildi
-
Brauzeringiz uchun ko‘rsatma bo‘yicha ma’lumotlarni bloklanishini faolsizlantiring:
Yandex Brauzer
- Brauzer sozlamalarini oching.
- Saytlar sahifasiga kiring.
- Sahifani pastga aylantiring va Kengaytirilgan sayt sozlamalari ustiga bosing.
- Sahifani pastga aylantiring va Cookie fayllar bo‘limini toping.
- Tashqi coockielarni bloklash bandini faolsizlantiring.
Mozilla Firefox
- Brauzer sozlamalarini oching va Qo‘shimcha sozlamalarni boshqarish bandini tanlang.
- Maxfiylik va himoya sahifasiga kiring.
- Sahifani pastga aylantirib, Cookie fayllar va sayt ma’lumotlari bo‘limini toping.
- Istisnolarni boshqarish... tugmasini bosing.
- Veb-sayt manzili qatoriga
https://disk.yandex.uz/client/disk
kiriting. - Ruxsat tugmasini bosing.
- O‘zgarishlarni saqlang.
Google Chrome
- Brauzer sozlamalarini oching.
- Chapdagi menyudan Maxfiylik va xavfsizlik bandini tanlang.
- Saytlar sozlamalari bo‘limiga kiring va Tashqi cookie fayllar bandini bosing.
- Tashqi cookie fayllarni bloklash bandini faolsizlantiring.
Opera
- Brauzer sozlamalarini oching.
- Xavfsizlik varag‘ini oching.
- Sayt sozlamalari → Cookie fayllar va sayt ma’lumotlari rukniga kiring.
- Tashqi cookie fayllarni bloklash bandini faolsizlantiring.
Edge
- Brauzer sozlamalarini oching.
- Cookie fayllar va sayt ruxsatlari rukniga kiring.
- Saqlangan cookie fayllar va ma’lumotlar ruknida Cookie fayllar va sayt ma’lumotlarini boshqarish hamda o‘chirib tashlash tugmasini bosing.
- Tashqi cookie fayllarni bloklash bandini faolsizlantiring.
Internet Explorer
- Brauzer xususiyatlarini oching.
- Maxfiylik varag‘iga kiring va Qo‘shimchalar bandini bosing.
- Tashqi cookies ustunida Qabul qilish parametrini tanlang.
- O‘zgarishlarni saqlang.
Siz eskirgan brauzerdan foydalanyapsiz
- Eskirgan brauzer sahifalarni tez va qulay yuklash uchun ishlatiladigan texnologiyalarni qo‘llab-quvvatlamasligi mumkin. Brauzeringizning eng oxirgi versiyasini o‘rnating.
Internet aloqasiga antivirus, fayrvol yoki proksi ta’sir qilmoqda
- Antivirus, fayrvol yoki proksi server tufayli Disk noto‘g‘ri ishlashi mumkin. Buni tekshirish uchun vaqtincha faolsizlantiring. Agar Disk antivirus yoki firewall tufayli noto‘g‘ri ishlayotgan bo‘lsa, Disk sahifasini ushbu dastur istisnolariga qo‘shing.
Internet tezligi pasaydi
- yandex.uz/internet sahifasida internet tezligini tekshiring. Brauzerda Diskdan boshqa barcha varaqlarni yoping. Internetdan foydalanadigan ilovalarni faolsizlantiring va sahifani qayta ishga tushiring.
Fayllar ochilmayapti, shikastlangan ko‘rinmoqda
Agar Diskdagi fayllaringiz ochilmayotgan bo‘lsa, ularning shubhali kengaytmali dublikatlari paydo bo‘lgan bo‘lsa, demak, kompyuteringiz shifrlovchi virus bilan zararlangan. Bunday viruslar kompyuterdagi barcha fayllarni o‘zgartiradi. Disk dasturi o‘zgarishlarni sinxronlashtirganligi sababli, fayllar disk serverida ham o‘zgardi. Afsuski, Disk dasturi virusning harakatini foydalanuvchining harakatidan ajrata olmaydi.
Fayllarni tiklash uchun:
- Kompyuteringizni bepul antivirus dasturlari yordamida viruslarga tekshiring: Dr.Web resursidan CureIt! va Kasperskiy laboratoriyasidan Virus Removal Tool.
- Yandex ID sozlamalarida parolni o‘zgartiring, unga telefon raqamini biriktiring, shuningdek, nazorat savolini va unga javobni o‘zgartiring. Buni viruslar tekshiruvidan so‘ng amalga oshirgan ma’qul.
- Chiqitdon ichidagi fayllarni qidiring. Agar virus asl fayllarni o‘chirib tashlab, ularni buzilgan fayllar bilan almashtirsa, asl fayllar diskdagi Chiqitdonga tushishi mumkin edi. Agar virus paydo bo‘lganiga 30 kundan kam vaqt o‘tgan bo‘lsa, fayllar hali ham Chiqitdonda bo‘lishi mumkin.
- Agar Chiqitdonda asl fayllar bo‘lmasa, virus ularni o‘chirmagan, balki shifrlagan bo‘lishi mumkin. O‘zgarishlar tarixidan shifrlangan fayllarning eski versiyalarini tiklang. Agar o‘zgarishlar tarixida eski versiyalar bo‘lmasa, fayllarni tiklab bo‘lmaydi.