Yandex Taqvimga oid muammolarni hal qilish
Sharh
Yandex Taqvim telefon yordami mavjud emas. Biz faqat foydalanuvchi xatlari bilan ishlaymiz. Bu samarali: xatda bizga skrinshotlar yuborishingiz mumkin — shu orqali biz muammoni tezroq ko‘rib chiqamiz va sizga yordam beramiz.
Balki bu sahifada jamlangan tavsiyalar masalani o‘zingiz hal qilishingizga yordam berar.
Nima yuz berdi?
Muammoni aniqlashtiring:
Sahifa nima uchun yuklanmayapti, xatolar haqida xabarlar paydo bo‘lmoqda va buni qanday tuzatish mumkin:
Brauzerda mobil internet qulfi yoqildi
-
Brauzeringiz uchun ko‘rsatma bo‘yicha ma’lumotlar bloklanishini faolsizlantiring:
Yandex Brauzer
- Brauzer sozlamalarini oching.
- Saytlar sahifasiga kiring.
- Sahifani pastga aylantiring va Kengaytirilgan sayt sozlamalari ustiga bosing.
- Sahifani pastga aylantiring va Cookie fayllar bo‘limini toping.
- Tashqi cookie fayllarni bloklash bandini faolsizlantiring.
Mozilla Firefox
- Brauzer sozlamalarini oching.
- Maxfiylik va himoya sahifasiga kiring.
- Sahifani pastga aylantirib, Cookie fayllar va sayt ma’lumotlari bo‘limini toping.
- Istisnolarni boshqarish tugmasini bosing.
- Veb-sayt manzili qatoriga
https://calendar.yandex.uz?lang=uz
kiriting. - Ruxsat tugmasini bosing.
- O‘zgarishlarni saqlang.
Google Chrome
- Brauzer sozlamalarini oching.
- Chapdagi panelda Maxfiylik va xavfsizlik bandini tanlang.
- Sayt sozlamalari ruknida Cookie fayllar va boshqa sayt ma’lumotlarini tanlang.
- Tashqi cookie fayllarni bloklash bandini o‘chirib qo‘ying.
Opera
- Brauzer sozlamalarini oching.
- Xavfsizlik varag‘ini oching.
- Cookie fayllar va boshqa sayt ma’lumotlari bo‘limini oching.
- Tashqi cookie fayllarni bloklash bandini o‘chirib qo‘ying.
Edge
- Brauzer sozlamalarini oching.
- Chapdagi panelda Cookie fayllar va sayt ruxsatlari bandini tanlang.
- Cookie fayllar va sayt ma’lumotlarini boshqarish, shuningdek, ularni o‘chirish bandini tanlang.
- Tashqi cookie fayllarni bloklash bandini o‘chirib qo‘ying.
Internet Explorer
- Brauzer sozlamalarini oching.
- Maxfiylik varag‘ini oching.
- Batafsil tugmasini bosing.
- Cookie fayllarni avtomatik boshqarishni faolsizlantirish bandini yoqing.
- Asosiy cookie fayllar va Tashqi cookie fayllar ro‘yxatlarida “Accept” birligini tanlang.
- Asosiy cookie fayllarga har doim ruxsat parametrini yoqing.
- O‘zgarishlarni saqlang.
Brauzer sahifani noto‘g‘ri ko‘rsatmoqda
-
Trafik sarfini kamaytirish uchun brauzer tashrif buyurilgan sahifalarning nusxalarini keshda saqlaydi. Sahifalarni qayta ko‘rganingizda, brauzer ularning ma’lumotlarini xotiradan yuklab olishi mumkin. Masalan, agar brauzer xotiradan kiruvchi xatlar sahifasini yuklasa, siz yangi xatlar hisoblagichining dolzarb bo‘lmagan qiymatini ko‘rasiz.
Sahifani internetdan majburan yuklab olish uchun uni yangilang.
Agar muammo hal qilinmasa, brauzer keshini tozalang va barcha cookie fayllarni o‘chirib tashlang.
Kengaytmalar Yandex Taqvimni bloklaydi
- Brauzerdagi qo‘shimchalar va kengaytmalar tufayli email kutilganidek ishlamasligi mumkin. Buni tekshirish uchun ularni vaqtincha faolsizlantiring. Agar Taqvim reklama bloklagichi yoki antivirus kengaytmasi tufayli xato ishlayotgan bo‘lsa, Taqvim sahifasini ushbu kengaytma istisnolariga qo‘shing. Tafsilotlar uchun Reklama blokerlarini sozlash, Saytlar uchun istisnolarni sozlash bilan tanishing.
Siz eskirgan brauzerdan foydalanyapsiz
- Eskirgan brauzer sahifalarni tez va qulay yuklash uchun ishlatiladigan texnologiyalarni qo‘llab-quvvatlamasligi mumkin. Brauzeringizning eng oxirgi versiyasini o‘rnating.
Maslahatlar yordam bermasa, fikr-mulohazalar shaklini toʻldiring.
Iyerogliflar yoki tushunarsiz belgilar sahifaning noto‘g‘ri kodlanishi tufayli paydo bo‘ladi. Kodlash viruslar yoki zararli dasturlar tomonidan o‘zgartirilishi mumkin.
Kompyuteringizni bepul antivirus dasturlari yordamida viruslarga tekshiring: Dr.Web’dan CureIt! va Kasperskiy laboratoriyasidan Virus Removal Tool.
Maslahatlar yordam bermasa, fikr-mulohazalar shaklini toʻldiring.
Nega sahifa elementlari ko‘rsatilmayapti va buni qanday tuzatish mumkin:
Brauzer sahifani noto‘g‘ri ko‘rsatmoqda
-
Trafik sarfini kamaytirish uchun brauzer tashrif buyurilgan sahifalarning nusxalarini keshda saqlaydi. Sahifalarni qayta ko‘rganingizda, brauzer ularning ma’lumotlarini xotiradan yuklab olishi mumkin. Masalan, agar brauzer xotiradan kiruvchi xatlar sahifasini yuklasa, siz yangi xatlar hisoblagichining dolzarb bo‘lmagan qiymatini ko‘rasiz.
Sahifani internetdan majburan yuklab olish uchun uni yangilang.
Agar muammo hal qilinmasa, brauzer keshini tozalang va barcha cookie fayllarni o‘chirib tashlang.
Kengaytmalar Yandex Taqvimni bloklaydi
- Brauzerdagi qo‘shimchalar va kengaytmalar tufayli email kutilganidek ishlamasligi mumkin. Buni tekshirish uchun ularni vaqtincha faolsizlantiring. Agar Taqvim reklama bloklagichi yoki antivirus kengaytmasi tufayli xato ishlayotgan bo‘lsa, Taqvim sahifasini ushbu kengaytma istisnolariga qo‘shing. Tafsilotlar uchun Reklama blokerlarini sozlash, Saytlar uchun istisnolarni sozlash bilan tanishing.
Siz eskirgan brauzerdan foydalanyapsiz
- Eskirgan brauzer sahifalarni tez va qulay yuklash uchun ishlatiladigan texnologiyalarni qo‘llab-quvvatlamasligi mumkin. Brauzeringizning eng oxirgi versiyasini o‘rnating.
Internet tezligi pasaydi
- yandex.uz/internet sahifasida internet tezligini tekshiring. Brauzerda Taqvimdan boshqa barcha varaqlarni yoping. Internetdan foydalanadigan ilovalarni uzing va sahifani qayta ishga tushiring.
Maslahatlar yordam bermasa, fikr-mulohazalar shaklini toʻldiring.
Xavfsizlik sertifikati xatosi xabari quyidagi ibora bilan boshlanadi:
- “Ulanishingiz himoyalanmagan”.
- “Sayt kompyuteringiz xavfsizligiga tahdid solmoqda”.
- “Xato sertifikat”.
- “Xavfsizlik sertifikatida xatolik”.
- “Bu birikma ishonchsiz”.
Xavfsizlik sertifikati xatolari nima uchun paydo bo‘ladi va ularni qanday tuzatish mumkin:
Ishonchsiz ulanish yoki noto‘g‘ri xavfsizlik sertifikati xatolari brauzer va kompyuter sozlamalari o‘rtasidagi ziddiyat tufayli yuzaga kelishi mumkin. Shuningdek, antivirusning ishlashi ham xatolarni keltirib chiqarishi mumkin. Sertifikat xatosi sababini tushunish uchun xabar oxirida uning kodini toping.
Xatolik kodi |
Yechim |
|
Brauzer manzil qatoriga to‘g‘ri manzil kiritilganini tekshiring — |
|
Kompyuterda sana va vaqt bexato sozlanganini tekshiring. Agar ular noto‘g‘ri sozlangan bo‘lsa, tizim sertifikat muddati hali kelmagan yoki allaqachon tugaganligini noto‘g‘ri aniqlaydi. |
|
Antivirus sozlamalarida HTTPS aloqasini tekshirish faolsizlantirilganini tekshiring. Buni Kaspersky Internet Security va ESET NOD32 Smart Security tizimlarida qanday amalga oshirish haqida quyidagi jadvalga qarang. |
Kaspersky Internet Security xizmatida HTTPS aloqasini tekshirish faolsizlantirilmoqda
-
Antivirus oynasini oching va pastki chap burchakdagi
tugmasini bosing.
-
Boshqalar sahifasiga kiring va Tarmoq bandini tanlang.
-
Himoyalangan ulanishlarni tekshirish blokida Himoyalangan ulanishlarni tekshirmaslik qiymatini o‘rnating va tanlovni tasdiqlang.
ESET NOD32 Smart xavfsizlikda HTTPS aloqasi tekshiruvini faolsizlantirish
-
Antivirus oynasini ochib, Sozlamalar varag‘iga kiring va Qo‘shimcha sozlamalar havolasini bosing.
-
Internet va email → SSL/TLS blokida SSL/TLS protokolini filtrlashni yoqish bandini faolsizlantiring.
-
Internet va email → Internetdan foydalanishni himoyalash → Veb-protokollar → HTTPS skanerlash modulini sozlash blokida HTTPS protokolini tekshirishni yoqish bandini faolsizlantiring.
-
O‘zgarishlarni saqlash uchun OK tugmasini bosing.
Maslahatlar yordam bermasa, fikr-mulohazalar shaklini toʻldiring.
Fikr-mulohaza shaklini to‘ldiring. Muammo haqida bizga yozing. U haqida batafsil axborot bering – u qachon chiqdi, qanday harakatlarni va ularni qanday tartibda amalga oshirdingiz. Imkon bo‘lsa, skrinshot oling. Qaysi brauzer va uning qaysi versiyasidan foydalanishingizni bildiring.
Muammoni aniqlashtiring:
Agar siz xato haqida xabar olgan boʻlsangiz, bizning xavfsizlik tizimimiz hisobingizni shubhali deb topgan boʻladi. Ehtimoliy sabablar: qutingizga telefon raqami ulanmagan yoki hisob sozlamalarida yasama ism va familiya aks ettirilgan.
Taqvimda uchrashuvlar yaratish vaqtincha bloklanadi. Muammoni yechish uchun hisob sozlamalarida ishonchli shaxsiy ma’lumotlarni kiriting va Telefon raqamlari sahifasida hisobingizga telefon raqamini biriktiring — bloklash avtomatik ravishda tugaydi.
Maslahatlar yordam bermasa, fikr-mulohazalar shaklini toʻldiring.
Agar tadbir eslatmalari kelmasa, Fikr-mulohaza shaklini to‘ldiring. Xabarda quyidagilarni ko‘rsating:
- tadbir havolasi;
- tanlangan bildirish usuli;
- sizni tadbirga taklif qilgan shaxsning Yandex’dagi logini;
- Yandex’dagi hisobingiz.
Agar tadbir taklifnomalari kelmasa, Fikr-mulohaza shaklini to‘ldiring. Xabarda quyidagilarni ko‘rsating:
- taklif kelmagan tadbirga havola;
- tanlangan bildirish usuli;
- sizni tadbirga taklif qilgan shaxsning Yandex’dagi logini;
- Yandex’dagi hisobingiz.
Sizga Tadbir yaratish boʻlimi yordam berishi mumkin. Maslahatlar yordam bermasa, fikr-mulohazalar shaklini toʻldiring.
Aytingchi, sinxronizatsiyani qayerda sozlayapsiz?
Yandex Taqvimni Outlook bilan sinxronlash imkoniyati hali mavjud emas. Agar boshqa dasturdan foydalanayotgan bo‘lsangiz, Fikr-mulohaza shakli orqali mijozlarga yordam xizmatiga murojaat qiling. Xabarda quyidagilarni ko‘rsating:
- sizning loginingiz;
- sinxronlash amalga oshiriladigan havola (kerakli taqvim sozlamalarida Eksport varag‘iga o‘ting, kerakli formatni tanlang va manzilni nusxalang);
- xatolik vaqti;
- xatolik haqida xabar berilgan skrinshot;
- dastur nomi va versiyasi.
Agar sinxronizatsiya iOS asosidagi smartfonda ishlamasa, kengaytirilgan sozlamalarni tekshiring:
-
SSL:
Ha
-
Port:
443
-
Account URL:
https://caldav.yandex.ru/principals/users/loginingiz@domeningiz/
Agar Taqvim baribir mobil qurilmaga sinxronlanmasa, Fikr-mulohaza shaklini to‘ldiring. Xabarda quyidagilarni ko‘rsating:
- taqvimga havola;
- sinxronlash amalga oshiriladigan dastur sozlamalarining skrinshotlari;
- xatolik haqida xabar berilgan skrinshot;
- qurilma modeli va platforma versiyasi.
Agar Taqvim mobil qurilma bilan sinxronlanmasa, Fikr-mulohaza shaklini to‘ldiring. Xabarda quyidagilarni bildiring:
- taqvimga havola;
- sinxronlash amalga oshiriladigan dastur sozlamalarining skrinshotlari;
- xatolik haqida xabar berilgan skrinshot;
- qurilma modeli va platforma versiyasi.