Microsoft Outlook uchun Yandex Connector kengaytmasi

Diqqat

Agar siz Biznes uchun Yandex 360 tizimidagi tashkilot xodimi bo‘lsangiz, bu maqolaning boshqa versiyasi bilan tanishing.

Yandex Connector — bu Microsoft Outlook tizimidagi taqvim, vazifalar va kontaktlarni biznes uchun Yandex 360 xizmatlari bilan sinxronlaydigan kengaytma.

Kengaytma CalDAV va CardDAV protokollari bo‘yicha ishlaydi, Windows 10 va Windows 11 operatsion tizimlarida 2016 va undan yuqori versiyalardagi Microsoft Outlook pochta dasturida mavjud.

Kengaytmani o‘rnatish

  1. O‘rnatish faylini yuklab oling. U 32 bitli va 64 bitli OT uchun mos keladi.
  2. Yuklab olingan faylni ishga tushiring va ekrandagi ko‘rsatmalarga amal qiling.

Kirish va foydalanishni boshlash

  1. Microsoft Outlook ilovasini oching.

  2. Yuqoridagi asboblar panelida Yandex Connector tugmasini bosing.

  3. Hisobga kirish bandini tanlang.

  4. Yandex orqali login va parolingizni kiriting va Kirish tugmasini bosing.

  5. Yandex hisobi bilan kirishni tasdiqlang va ma’lumotlaringizga kirishga ruxsat bering.

Hisobingizga kirsangiz, barcha taqvimlar, vazifalar va kontaktlar avtomatik sinxronlanadi.

Sinxronizatsiyani faolsizlantirish

  1. Agar hali kirmagan bo‘lsangiz, Hisobingizga kiring.
  2. Yuqori chap burchakda Taqvim, vazifalar va kontaktlar tugmasini bosing.
  3. Endi sinxronlanmaydigan taqvimlar, vazifalar ro‘yxati yoki kontaktlarning chap tomonidagi belgilarni olib tashlang.
  4. O‘zgarishlarni saqlash ustiga bosing.

Muammolarni hal qilish

Kirib bo‘lmayapti

Agar Microsoft Outlook ilovasiga o‘rnatilgan brauzerdan foydalanishda hisobingizga kirishda muammo yuzaga kelsa, tashqi brauzer yordamida kirishga urining, buning uchun:

  1. Microsoft Outlook ilovasini oching.
  2. Yuqoridagi asboblar panelida Yandex ConnectorSozlamalar tugmasini bosing.
  3. Kirish uchun tashqi brauzerdan foydalanish bandini yoqing va hisobingizga kirishga urining.

Agar muammo hal qilinmasa, Yordam xizmatiga murojaat qiling.

Boshqa muammo, masalan, sinxronizatsiya ishlamayapti

Yordam xizmatiga murojaat qiling va muammo haqida: u qachon paydo bo‘lgani, qanday amallarni bajarganingiz va qay tartibda bajarganingizni ayting. Xabarga log faylini biriktiring — shunda biz tezroq yordam bera olamiz.

Dasturda loglarni yig‘ish uchun:

  1. Microsoft Outlook ilovasini oching.
  2. Yuqoridagi asboblar panelida Yandex ConnectorSozlamalar tugmasini bosing.
  3. Sozlash axborotini yoqish belgisini qo‘ying.
  4. Muammoga olib keladigan harakatni takrorlang.
  5. Sozlamalarga qayting, Sozlash axborotini yoqish belgisini olib tashlang va Ko‘rsatish tugmasini bosing — log fayllar jildi ochiladi.

Oxirgi 10 kunlik jurnal fayllarni C:\Users\username\AppData\Local\Yandex\Y360.OutlookConnector\data jildidan topishingiz mumkin.

Yordam xizmatiga yozish

Xodimlar o‘z ekranlarida kengaytmani o‘rnatish jarayonini ko‘rmaydi.