Rekvizitlarni yangilash

Agar biznesingizning STIR raqamlari, yuridik maqomi yoki boshqa ma’lumotlari o‘zgargan bo‘lsa, ularni Yandex 360 xizmatida yangilashni unutmang.

Tashkilot rekvizitlari shartnomaga kiritilgan, shuning uchun ularni yangilash bir qator rasmiyatchiliklar bilan birga keladi:

  • Yangi raqam bilan yangi shartnoma tuziladi. Eski shartnoma bekor qilinadi.
  • Shartnomaga balans biriktirilgan, shuning uchun rekvizitlar almashtirilgach, unda 0 UZS qoladi. Mablag‘arni o‘tkazib bo‘lmaydi – ularga pulni qaytarish kerak bo‘ladi.

Hisobot davri oxirida rekvizitlar yangilangandan so‘ng, sizga yopish hujjatlarining ikkita to‘plami keladi: eski rekvizitli va yangi rekvizitli shartnomalar uchun.

Rekvizitlarni almashtirish faqat musbat balans mavjud bo‘lganda mumkin

Tashkilotning qarzi bo‘lsa, avval uni to‘lab qo‘ying.

Rekvizitlar qanday yangilanadi

Rekvizitlarni faqat tashkilot egasi yangilay oladi. Bu kim?

  1. Tashkilot xonasiga kiring.

  2. Moliya → Rekvizitlar bo‘limiga kiring.

    • Rekvizitlarni tahrirlash ustiga bosing.
    • Ma’lumotlar bilan tanishing va Tasdiqlash tugmasini bosing.
    • Yangi rekvizitlarni ko‘rsating.
    • Saqlash va davom etish tugmasini bosing.
    • Tashkilot balansini to‘ldiring.

    Kontaktlarni o‘zgartirish

    • Aloqa ma’lumotlarini tahrirlash tugmasini bosing.
    • Ma’lumotlaringizni Yandex Balansda o‘zgartiring.
    • Tashkilot balansini to‘ldiring.

    Yuridik shaxs bo‘lish

    • Huquqiy shaxs rekvizitlarini kiritish ustiga bosing.
    • Ma’lumotlar bilan tanishing va Tasdiqlash tugmasini bosing.
    • STIR raqamingizni kiriting — tashkilot rekvizitlari avtomatik kiritiladi.
    • Shartlarni qabul qiling va Davom etish tugmasini bosing.
    • Tashkilot balansini to‘ldiring.

Yangilashdan keyin birinchi balansni to‘ldirish

Rekvizitlar almashtirilgandan so‘ng, Yandex 360 xizmatlari 7 kun davomida hatto nol balans bilan ham mavjud bo‘ladi.

Bu vaqt ichida uni to‘ldirish kerak, aks holda cheklovlar kuchga kiradi. Qanday cheklovlar bor?

Savol-javoblar

Agar biznes bir nechta tashkilot tomonidan taqdim etilgan bo‘lsa, nima qilish kerak?

Ulardan biriga ma’lumotlarni yangilang – qolganlari avtomatik yangilanadi.

Agar bizda arxiv tarifi bo‘lsa nima bo‘ladi?

Eskirgan tarif bilan yangi shartnoma tuzish mumkin emas, shuning uchun amaldagilaridan birini tanlash kerak bo‘ladi.