Mavjud bo‘lmagan manzillarga yuborilgan xatlar qutisi

Quyidagi manzillarga yuborilgan xatlarni olishni sozlashingiz mumkin:

  • domeningizga tegishli,

  • lekin korporativ pochtangizda registratsiya qilinmagan.

Namuna

Siz example.com domenini ro‘yxatdan o‘tkazdingiz va uchta manzilni ro‘yxatdan o‘tkazdingiz: markov@example.com, pr@example.com va secretary@example.com.

Texnik jihatdan, jo‘natuvchi faqat bu uchta manzilga emas, balki istalgan manzilga, masalan, info@example.com yoki smith@example.com manziliga yozishi mumkin.

Odatiy holatda Yandex Pochta bunday xatlarni qabul qilmaydi va saqlamaydi, lekin bu xatti-harakatni o‘zgartirish mumkin.

Nima uchun kerak

Sozlash sizga tashkilotga yuborilgan har qanday xat-xabarni o‘tkazib yubormaslikka imkon beradi, hatto yuboruvchi — masalan, mijoz — aniq manzilni bilmasa yoki terishda xatoga yo‘l qo‘ysa ham.

Bunday xatlarni qanday olish mumkin

Mavjud bo‘lmagan manzillarga yuborilgan xatlarni tashkilotning istalgan pochta qutisiga, masalan, kotibga tegishli pochta qutisiga yig‘ish mumkin.

  1. Admin.yandex.ru sahifasini oching va PochtaSozlamalar bandini tanlang.

  2. Yo‘qolgan xatlar qutisi maydonida kerakli xodimning manzilini kiriting.

Bu sozlamadan oldin yuborilgan xatlarni qayerdadir topish mumkinmi?

Yoʻq. Agar bunday xatlarni to‘plash qutisi ko‘rsatilmagan bo‘lsa, Yandex Pochta ularni saqlamaydi.
Yordam xizmatiga yozish

Internetda kompaniya nomi. Masalan, Yandexda bu yandex.ru. Domenda login@example.com ko‘rinishidagi manzillar bilan xodimlarning pochta qutilarini yaratish mumkin. Domenlarni qanday sozlash kerak