Mavjud bo‘lmagan manzillarga yuborilgan xatlar qutisi
Quyidagi manzillarga yuborilgan xatlarni olishni sozlashingiz mumkin:
- 
domeningizga tegishli, 
- 
lekin korporativ pochtangizda registratsiya qilinmagan. 
Namuna
Siz example.com domenini ro‘yxatdan o‘tkazdingiz va uchta manzilni ro‘yxatdan o‘tkazdingiz: markov@example.com, pr@example.com va secretary@example.com.
Texnik jihatdan, jo‘natuvchi faqat bu uchta manzilga emas, balki istalgan manzilga, masalan, info@example.com yoki smith@example.com manziliga yozishi mumkin.
Odatiy holatda Yandex Pochta bunday xatlarni qabul qilmaydi va saqlamaydi, lekin bu xatti-harakatni o‘zgartirish mumkin.
Nima uchun kerak
- Sozlash sizga tashkilotga yuborilgan har qanday xat-xabarni o‘tkazib yubormaslikka imkon beradi, hatto yuboruvchi — masalan, mijoz — aniq manzilni bilmasa yoki terishda xatoga yo‘l qo‘ysa ham.
Bunday xatlarni qanday olish mumkin
Mavjud bo‘lmagan manzillarga yuborilgan xatlarni tashkilotning istalgan pochta qutisiga, masalan, kotibga tegishli pochta qutisiga yig‘ish mumkin.
- 
Admin.yandex.ru sahifasini oching va Pochta → Sozlamalar bandini tanlang. 
- 
Yo‘qolgan xatlar qutisi maydonida kerakli xodimning manzilini kiriting.  
Bu sozlamadan oldin yuborilgan xatlarni qayerdadir topish mumkinmi?
- Yoʻq. Agar bunday xatlarni to‘plash qutisi ko‘rsatilmagan bo‘lsa, Yandex Pochta ularni saqlamaydi.
Internetda kompaniya nomi. Masalan, Yandexda bu yandex.ru. Domenda login@example.com ko‘rinishidagi manzillar bilan xodimlarning pochta qutilarini yaratish mumkin. Domenlarni qanday sozlash kerak