Savollar va javoblar

Agar xodim xatlarni qutidan olib tashlasa, ularning nusxalari arxivda qoladimi?

Ha.

Hisoblari bloklangan xodimlarning xatlari arxivda mavjudmi?

Ha.

Hisoblari o‘chirilgan xodimlarning xatlari arxivda saqlanadimi?

Yo‘q.

Pochta mijozlaridan foydalanadigan xodimlarning xatlari arxivga tushadimi?

Ha. Yagona istisno — SMTP orqali yuborilgan va IMAP orqali sinxronlanmagan xat arxivga kiritilmaydi.

Nima uchun kerakli xatlarni arxivdan topa olmayapman?

Eng ehtimoliy sabablar quyidagilar:

  • Qidiruv shartlarini juda qattiq qilib belgiladingiz.

  • Import qilingan qutilarni qidiryapsiz. Arxivga faqat tashkilotning domenida yaratilgan pochta qutilaridan xatlar kiritiladi.

  • Quti egasi arxiv yoqilishidan oldin o‘chirib tashlagan xatlarni topishga urinyapsiz.

  • Tashkilotdan chiqarib yuborilgan xodimning xatlarini topishga urinyapsiz.

Yordam xizmatiga yozish

Internetda kompaniya nomi. Masalan, Yandexda bu yandex.ru. Domenda login@example.com ko‘rinishidagi manzillar bilan xodimlarning pochta qutilarini yaratish mumkin. Domenlarni qanday sozlash kerak

Elektron pochta serveridan xabarlarni qabul qilish uchun ikki tomonlama protokol. Xabarlar va jildlar serverda saqlanadi va pochta mijozi bilan sinxronlanadi — bu turli qurilmalarda pochta bilan ishlash imkonini beradi. Yandex Pochta bilan ishlash uchun IMAP protokolidan foydalanish tavsiya etiladi.

Chiquvchi xabarlarni elektron pochta serveriga yuborish uchun protokol. Pochta serveridan pochtani qabul qilish boshqa protokollar — IMAP yoki POP3 yordamida amalga oshiriladi.