Audit loglar

Bu imkoniyat Kengaytirilgan va Optimal tariflarida mavjud.

Audit-loglar tashkilotingizdagi asosiy voqealar va xodimlarning faolligini kuzatish imkonini beradi. Bu hodisalar va xavfsizlik buzilishida foydali bo‘lishi mumkin.

Audit loglari yordamida administratorlar va audit loglari menejerlari quyidagilarni ko‘rishi mumkin:

Xizmatlardagi tadbirlar

  • Xodimlar hisobingizga qanday kiradi. Masalan, xodim qachon va qaysi qurilmadan ulanganini ko‘rish mumkin.
  • Tashkilot xodimlari pochta va diskdagi xatlar va fayllar bilan nima qilishadi. Masalan, xat yoki faylni kim ko‘chirganini bilib olishingiz mumkin.
Tashkilot kabinetidagi tadbirlar

Qanday ulanadi

  1. Biznes uchun Yandex 360 oching.
  2. Chap menyuda Audit loglarni tanlang.
  3. Ulanish tugmasini bosing va ulanishni tasdiqlang.

Foydalanuvchilarga bildirishnoma

Ofertaning 3.7-bandiga muvofiq, kirish huquqi yoqilgandan so‘ng, administrator barcha foydalanuvchilarni bu haqda xabardor qilishi va zarur hollarda ularning yozma roziligini olishi shart (agar ular avval rozilik bermagan bo‘lsa).

Logni qanday ko‘rish mumkin

1-qadam. Qaysi loglarni topish kerakligini ko‘rsating

  1. Biznes uchun Yandex 360 oching.

  2. Chapdagi menyudan Audit-loglarXizmatlardagi loglar bandini tanlang.

  3. Xizmat tugmasini bosing va quyidagilarni tanlang:

    • Pochta — Xodimlarning xatlar bilan harakatlari.
    • Disk — Xodimlarning fayllar bilan amallari.
    • Hamma (hisoblardagi amallar) — Xodimlarning hisoblarga kirish hodisalari.
  1. Biznes uchun Yandex 360 oching.

  2. Chapdagi menyudan Audit-loglarBoshqaruv loglari bandini tanlang.

  3. Bo‘lim tugmasini bosing va quyidagilarni tanlang:

    • Xatlar uchun qoidalar — Xatlar uchun qoidalardagi o‘zgarishlar jurnallari.
    • Xatlar arxivi — Xatlar arxividagi qidiruv hodisalari.

2-qadam. So‘rovni filtrlar yordamida aniqlashtiring

Filtrlash berilgan parametrlar bo‘yicha loglarni topish imkonini beradi: masalan, ma’lum bir davr uchun aniq hodisa.

Filtr qo‘shish uchun uni bosing va kerakli parametrlarni tanlang:

  • Xodim yoki Administrator — Bir yoki bir nechta xodimni ko‘rsating va Saqlash tugmasini bosing.
  • Sana — Davrni tanlang yoki o‘zingiznikini kiriting.
  • Tadbir — Bitta yoki bir nechta hodisani ko‘rsating va Saqlash tugmasini bosing. Bitta hodisa tanlanganda filtrlashning qo‘shimcha parametrlari paydo bo‘lishi mumkin — uchtadan ko‘p bo‘lmaganini tanlash mumkin.

Filtrni olib tashlash uchun uning o‘ng tomonidagi belgisini bosing. Tanlangan filtrlashni bekor qilish va oldingi qadamga qaytish uchun Filtrlarni asliga qaytarish tugmasini bosing.

3-qadam. Loglarni yig‘ish va ko‘rish

  1. Loglarni topish tugmasini bosing.
  2. Ro‘yxatdagi tadbir haqida batafsil ma’lumot olish uchun uning ustiga bosing: ma’lumot qalqib chiquvchi oynada aks etadi.

Agar xatlar arxividagi “Qidiruv” hodisasi haqidagi barcha ma’lumotlarni ko‘rmoqchi bo‘lsangiz, Yandex ID hisobingizga biriktirilgan telefon raqamini tasdiqlang. Yoki hali buni qilmagan bo‘lsangiz, raqamingizni bog‘lang. Raqamni qanday biriktirish haqida Yandex ID ma’lumotnomasi orqali bilib olishingiz mumkin.

Voqealar sanasi va vaqti

Loglar ularni so‘ragan foydalanuvchining vaqt mintaqasida ko‘rsatiladi.

Sahifani yangilashda qidiruv natijasi saqlanadimi

Sahifa yangilanganda qidiruv natijasi va tanlangan filtrlar asliga qaytariladi.

Tashkilot kabinetining boshqa bo‘limiga o‘tsangiz, qidiruv natijasi asliga qaytariladi, lekin tanlangan filtrlar saqlanib qoladi. Xuddi shu parametrli loglarni qayta qidirishingiz mumkin.

Yordam xizmatiga yozish

Biznes uchun Yandex 360 platformasida tashkilot sozlamalarini boshqarish huquqiga ega bo‘lgan xodim. Administrator huquqini qanday berish kerak

Biznes uchun Yandex 360 platformasida alohida sozlamalar guruhini boshqarish huquqiga ega bo‘lgan xodim. Masalan, to‘lovlar va tariflar menejerida “To‘lov va tarif” bo‘limiga, xatlar uchun qoidalar menejerida esa “Xatlarni qayta ishlash qoidalari” bo‘limiga ruxsat bor. Menejerning qanday vazifalari mavjud va ularga xodimlarni qanday tayinlash kerak