Qanday bo‘lib to‘lanadi

Bo‘lib to‘lash hozircha barcha buyurtmalar uchun mavjud emas. Boʻlib toʻlash shartlari boʻlimiga qarang.

Split uchun qaysi kartalar bilan toʻlash mumkin

Buyurtmani ham debet, ham kredit karta bilan to‘lash mumkin. Ikkinchi holatda emitent-bank o‘tkazma uchun qo‘shimcha komissiya olishi mumkin.

Muhimi, karta virtual, korporativ yoki oldindan toʻlangan bo‘lmasligi va uning amal qilish muddati ikki oydan koʻproq boʻlishi kerak. Batafsil Yandex xizmatlarida biriktirilgan kartalardan foydalanish shartlarida o‘qish mumkin.

Hisobdan chiqarish kartasini o‘zgartirish

  1. Yandex Split shaxsiy kabinetiga kiring.
  2. Kelgusi toʻlov koʻrsatilgan blokda kartangiz nomiga bosing.
  3. Boshqa kartani tanlang yoki yangi karta qoʻshing.

Yordam xizmatiga telefon qiling: +998 71 231-08-80.

Muddatidan oldin to‘lash

  1. Yandex Split shaxsiy kabinetiga kiring.
  2. Kelgusi toʻlovlar roʻyxatidan keraklisini tanlang.
  3. Hozir toʻlash tugmasini bosing.
  4. Tanlagan toʻlovingizni amalga oshiring yoki boʻlib toʻlashning qolgan barcha summasini toʻlang.

Kechiktirilgan to‘lovni to‘lash

Pul yechib olinadigan kartani toʻldiring yoki Yandex Split shaxsiy kabinetida toʻlovni qoʻlda amalga oshiring.

Jarima yoki penya hisoblanmaydi va oʻtkazib yuborilgan toʻlovlar kredit tarixingizga hech qanday taʼsir koʻrsatmaydi. Biroq, Split xizmatidan kelajakda foydalanish imkoniyatini yoʻqotmaslik uchun barcha toʻlovlarni oʻz vaqtida amalga oshirgan maʼqul.

Agar kartada yetarli mablagʻ boʻlsa, lekin Split orqali toʻlov amalga oshmasa, yordam xizmatiga murojaat qiling.

Yordam xizmatiga yozish