Market Yandex Go nimani nazorat qiladi

Market Yandex Go unga ulangan do‘konlarning yaxshi ishlashini kuzatib boradi. Bu umumiy manfaatlarga mos keladi: agar foydalanuvchi muammolarga duch kelsa, u butun saytga kamroq ishonishni boshlaydi — demak, barcha ulangan do‘konlar potensial xaridorni yo‘qotishi mumkin.

Do‘kon vijdonan ishlayotgani va qoidalarga rioya qilayotganiga ishonch hosil qilish uchun Market Yandex Go turli xil tekshirish usullaridan foydalanishi mumkin.

Agar do‘kon xaridorlarni xafa qilsa yoki, masalan, Market Yandex Go API bilan noto‘g‘ri munosabatda bo‘lsa, unga nisbatan choralar ko‘rilishi mumkin:

  • do‘konga beriladigan buyurtmalar soniga cheklovlar;
  • do‘kon tovarlarini vitrinadan yashirish;
  • do‘konni vaqtincha o‘chirish — muammolar hal etilgunga qadar;
  • istisno hollarda — do‘kon, kabinet yoki mulkdorning barcha kabinetlarini muddatsiz uzib qo‘yish.

Emailni tekshiring va chaqiruvlarga javob bering

Ko‘pincha Market Yandex Go sifat xizmati qoidabuzarliklarni bartaraf etish uchun vaqt berish maqsadida do‘konni o‘chirishdan oldin sotuvchi bilan bog‘lanishga harakat qiladi. Moderatorlar Huquqiy axborot sahifasining Kontaktlar bo‘limida keltirilgan aloqa ma’lumotlaridan foydalanadi.

Market Yandex Go qoidalari

Umumiy

  1. Faqat ruxsat berilgan mahsulotlarni soting. Market Yandex Go orqali nimalarni sotish mumkin emas
  2. O‘zbekiston Respublikasi qonunlariga rioya qiling.

Tovarlar sifati

  1. O‘zbekiston Respublikasi hududida ishlashga moslashmagan mahsulotlarni sotmang.
  2. Qalbaki mahsulotlarni ochiqchasiga yoki asl nusxa ko‘rinishida sotmang.
  3. Avval iste’molda bo‘lgan mahsulotlarni yangi mahsulot sifatida sotmang. Agar tovarning zavod o‘rami yo‘qolgan yoki shikastlangan bo‘lsa, shuningdek, tovarning o‘zi shikastlangan bo‘lsa, uni yangi tovar sifatida jo‘natish mumkin emas.
  4. Mahsulot nomlarida so‘zlar to‘plami, iboralar va begona ma’lumotlarni ko‘rsatmang — nom mahsulotning o‘ziga mos kelishi kerak.

Operatsiya sifati (FBS)

  1. Faqat xaridor buyurtma bergan tovarlarni — bir xil rangda, to‘plamda, miqdorda jo‘nating. Agar mahsulot mavjud bo‘lmasa, darhol buyurtmani bekor qiling va qoldiq ma’lumotlarini yangilang. Xaridordan buyurtmani o‘zi bekor qilishini so‘ramang.
  2. Tovarlarni saralash markazi yoki buyurtma berish punktiga o‘z vaqtida yuklab jo‘nating.

Batafsil

Sifat indeksi nima ekanligi, u nimalarga ta’sir qilishi, uni qayerda ko‘rish va qanday qilib yuqori darajada ushlab turish haqida batafsil — maqolada.

Xaridorlar bilan muloqot (FBS)

  1. Xaridorlar va Market Yandex Go vakillari bilan suhbatda ishbilarmonlik nutq uslubiga rioya qiling.
  2. Xaridorga Market Yandex Go‘da buyurtmani bekor qilishni va uni saytingizda rasmiylashtirishni yoki oflayn do‘kondan mahsulot sotib olishni taklif qilmang. Xaridorga Market Yandex Go‘ni tark etishi uchun sharoit yaratib bermang.
  3. Mahsulotni sotib olish yoki chegirma olish uchun uchinchi tomon saytlariga o‘tishni taklif qilmang. Xaridorni uchinchi tomon saytlarida yoki oflayn do‘konlarda xarid qilishga undaydigan hech narsa qilmang. Masalan, chegirma kartalaringizni taklif qilmang va boshqa platformalarda bo‘layotgan aksiyalar haqida gapirmang.
  4. Mahsulot narxi o‘zgargan bo‘lsa, xaridorga qo‘shimcha pul to‘lashni taklif qilmang. Agar mahsulotni buyurtmani rasmiylashtirish paytida kartochkada ko‘rsatilgan narxda jo‘nata olmasangiz, bu buyurtmani bekor qilishingiz va narxni yangilashingiz kerak.
  5. Xaridordan uning haqiqiy telefon raqami yoki boshqa kontaktlarini so‘ramang va to‘g‘ridan-to‘g‘ri kontaktlaringizni bermang.

Do‘kon yoki hisob bloklangan bo‘lsa, nima qilish kerak

Yangi do‘kon yaratmang

Bu avvalgi qulfni chetlab o‘tishga yordam bermaydi.

Bloklangan hisobni tiklash uchun ariza yuborish:

  1. Qoidabuzarlik sabablarini bartaraf eting: buyurtmalarni qayta ishlash qoidalarini diqqat bilan o‘rganing, do‘kon sozlamalari va API’ni tekshiring, xodimlarni qo‘shimcha o‘qiting. Bunga Buyurtmalar bilan ishlash yordam berishi mumkin.
  2. Agar sifatsiz mahsulot tushunmovchilik tufayli sotuvga chiqarilgan bo‘lsa, barcha muammoli mahsulotlarni katalogdan olib tashlang. Agar siz FBY modelida ishlayotgan bo‘lsangiz, ularni Market Yandex Go omboridan olib ketishingiz kerak bo‘ladi.
  3. Yordam xizmatiga murojaat qiling: kabinetda MuloqotYordam xizmatiSifat tekshiruvi bandini tanlang. Murojaatda muammoli tovarlar katalogida paydo bo‘lishiga olib kelgan sabablarni bayon eting. Vaziyat boshqa takrorlanmasligi uchun qanday choralar ko‘rganingizni batafsil aytib bering.
    Agar tekshiruv natijalariga ko‘ra do‘kon faolsizlantirilgan bo‘lsa, Xulosa ruknida Hisobotni ko‘rishTekshiruvni boshlash tugmasini bosing. Tekshiruvni ishga tushirish tugmalari topilmasa, yordam xizmatiga murojaat qiling.
Keyingisi