Shikoyat qilish
Market Yandex Go xodimlariga quyidagi hollarda shikoyat yuborishingiz mumkin:
-
noto‘g‘ri pul hisoblanganini payqasangiz;
-
shartnomalar bo‘yicha sizga to‘lovlar kelmasa;
-
yetkazib berilgan tovarlar bo‘yicha tafovutlarda noto‘g‘ri ma’lumotlarni payqasangiz;
-
tovarlar ombordan, saralash markazidan olib chiqilgandan yoki yetkazib berish xizmatidan olingandan keyin, kamomad, nuqson, almashtirish yoki qayta saralashni aniqlangan bo‘lsa;
-
xaridor sizga shikastlangan yoki boshqa mahsulotni qaytarib berganda;
-
buyurtmangiz yoki tovar yo‘qolganda;
- inventarizatsiyadan so‘ng siz kamomadni sezdingiz (FBY modeli).
Shikoyat qanday yuboriladi
-
Tegishli andozadan foydalaning va shikoyatni elektron shaklda yoki qo‘lda yozing. Shikoyatda bank hisob raqamingiz ma’lumotlarini ko‘rsating (ularsiz biz to‘lovni amalga oshira olmaymiz).
Yo‘qotish (FBS modeli)
Yo‘qotish (FBY modeli)
Nuqson yoki kamomad (FBS modeli)
Shikoyat tovarlardagi kamomad yoki ularning shikastlanganligi sababli ular buyurtmachidan qabul qilib olingan paytdan boshlab to xaridorga topshirilgunga yoki buyurtmachiga qaytarilgunga qadar yuboriladi.
Qachon shikoyat yuborish mumkin:
-
qaytarilgan tovarlarning holati yoki miqdori yuzasidan — qaytarma olinganda qabul qilish-topshirish dalolatnomasi rasmiylashtirilgandan keyin 48 soat ichida;
-
qaytarilgan tovarni almashtirish yuzasidan — qaytarma olinganda qabul qilish-topshirish dalolatnomasi rasmiylashtirilgandan keyin 48 soat ichida.
Tovar saralash markazi yoki buyurtmalarni qabul qilish punktiga qaytarilgan kundan boshlab 30 taqvim kuni ichida xaridorga pulni qaytarish yuzasidan e’tiroz bildirish mumkin.
Nuqson yoki kamomad (FBY modeli)
Shikoyat tovarlardagi kamomad yoki ularning shikastlanganligi sababli ular Market Yandex Go omboriga yetkazib berilganidan to chiqarilguniga qadar yuboriladi.
Qachon shikoyat yuborish mumkin:
-
Market Yandex Go omborida tovarlar qabul qilingandan keyin tekshirish paytida aniqlangan tafovutlar yuzasidan — shaxsiy kabinetda Tafovutlar to‘g‘risidagi dalolatnoma paydo bo‘lgandan keyin 1 ish kuni ichida;
-
Market Yandex Go omborida inventarizatsiya paytida aniqlangan tafovutlar yuzasidan — inventarizatsiyadan keyin 3 oy ichida;
-
Market Yandex Go omboridan tovarlar olib chiqilgandan keyin aniqlangan tafovutlar yuzasidan — tovar olib chiqilgandan keyin 72 soat ichida.
Xaridorga pulni qaytarish bo‘yicha e’tiroz bildirish (FBY va FBS modellari)
Market Yandex Go xizmatlari uchun noto‘g‘ri yechilgan to‘lovlar yuzasidan (FBY va FBS modellari)
Bitta shikoyatda 10 tadan ortiq buyurtma yoki 10 tadan ortiq SKU bo‘lmasligi kerak. Biroq, har bir buyurtma uchun alohida shikoyat yaratish afzal — shunda u tezroq ko‘rib chiqiladi. Inventarizatsiya talabnomalari yoki yetkazishlar bilan bog‘liq shikoyatlar bundan mustasno. Bunday hollarda shikoyatni butun talabnomaga yaratish talab etiladi.
-
-
Kompaniyangiz bosh direktoridan shikoyatni imzolashni so‘rang va uni muhr bilan tasdiqlang (agar bu qonuniy shaklda nazarda tutilgan bo‘lsa).
-
Imzolangan hujjatni skanerlang yoki rasmga oling.
-
Kabinetning Muloqot → Qo‘llab-quvvatlash bo‘limida Shikoyat mavzusida murojaat yarating. Shikoyat fayli va boshqa zarur hujjatlarni biriktiring.
-
Yuborish tugmasini bosing.
Taqdim etilishi kerak bo‘lgan barcha hujjatlar shikoyat yuborish uchun shaklda ko‘rsatilgan. Market Yandex Go xodimlari shikoyatni to‘liq hujjatlar to‘plami taqdim etganidan keyin ko‘rib chiqishni boshlaydi. Shikoyatni ko‘rib chiqish muddati: 35 ish kunigacha.
Kompensatsiya qanday hisoblanadi
Tovar yoki qadoqning qanchalik shikastlanganligiga qarab, kompensatsiya puli 10 foizdan 100 foizgacha bo‘lishi mumkin.
Bu muhim
Kompensatsiya olish uchun shikoyatga foto va video materiallar hamda tovar hujjatlarini ilova qilish kerak. Agar bu yetarli bo‘lmasa, Market Yandex Go qo‘shimcha materiallarni so‘raydi; ularni so‘rov jo‘natilgan kundan boshlab 2 ish kuni ichida yuborish kerak.
Qanchagacha kompensatsiya olishingiz mumkinligini bilish uchun quyidagi jadvalga qarang.
|
Shikoyat |
Shikast |
Kompensatsiya miqdori |
|
Qadoq shikastlangan |
Qisman yoki to‘liq o‘ramsiz, o‘ram namlangan, yirtilgan yoki teshilgan. Mahsulotda zavod tamg‘asi yo‘q. |
10% |
|
Mahsulot shikastlangan yoki unda ekspluatatsiya izlari bor |
Tovarning ish holatiga ta’sir qilmaydigan kichik shikastlanishlar: tirnalishlar, ezilishlar, sinishlar, shuningdek, aksessuarlar yoki tovarning tarkibiy qismlarining mavjud emasligi. |
20% |
|
Mahsulot shikastlangan yoki unda ekspluatatsiya izlari bor |
Tovarning ish holatiga ta’sir qilmaydigan jiddiy shikastlanishlar: yoriqlar, ezilishlar, shakl yoki naqshdagi o‘zgarishlar. Faollashtirilgan elektron qurilmalar: noutbuklar, smartfonlar, planshetlar va boshqalar |
30% |
|
Mahsulot shikastlangan yoki unda ekspluatatsiya izlari bor |
Mahsulotdan foydalanishga to‘sqinlik qiluvchi shikastlanishlar: asosiy mahsulot yoki uning qismlarining yo‘qligi yoki boshqa nuqsonlar. |
50% |
|
Mahsulot shikastlangan yoki unda ekspluatatsiya izlari bor |
Mahsulotni tiklash imkonsiz. |
100% |
Kompensatsiya miqdorini hisoblab chiqish uchun:
FBY modeli uchun Market Yandex Go quyidagi uchta mahsulotdan birining eng past narxidan foydalanadi:
- do‘koningizdagi bu mahsulotning oxirgi buyurtmasidagi,
- qabul qilish-topshirish dalolatnomasidagi,
- tovarni sotib olish narxi ko‘rsatilgan hujjatlardagi.
FBS modellari uchun Market Yandex Go e’lon qilingan mahsulot qiymatidan foydalanadi.
Agar qarordan rozi bo‘lmasangiz
Kompensatsiyaning rad etilishi yoki uning miqdori haqida Market Yandex Go qarori yuzasidan bildirishnoma olganingizdan keyin 30 taqvim kun ichida e’tiroz bildirishingiz mumkin. Market Yandex Go xizmatiga aniqlangan zararlar haqida dalolatnoma bilan bir qatorda kompensatsiya miqdorini qayta ko‘rib chiqish uchun talabnoma yuboring.
Agar talabnoma tasdiqlansa, Market Yandex Go sizga quyidagi usullardan biri orqali o‘rtadagi tafovutni qoplab beradi:
- siz bilan kelishilgan kompensatsiya miqdorigacha;
- tovarni ta’mirlashga sarflanadigan xarajatlarni qoplaydigan summagacha;
- zararni qoplash foiziga to‘g‘ri keladigan summagacha.
Agar siz MCHJ bo‘lsangiz va muhrsiz ishlayotgan bo‘lsangiz, buni asoslovchi xat oling. Agar YATT bo‘lsangiz, shunchaki imzolangan shikoyatni o‘zingiz bilan olib keling.