Yordam xizmati
Kabinetda
Agar boshqa Yordam bo‘limlarida javob topa olmagan savolingiz bo‘lsa, mijozlarga yordam xizmatiga murojaat qiling: kabinetda Muloqot → Yordam xizmati → Murojaat yaratish tugmasini bosing.
Talabnomalarni Telegram orqali emas, kabinet orqali yuboring
Shaxsiy kabinet orqali murojaatni yaratish paytida kabinet identifikatori, do‘kon nomi va biznesingiz haqidagi boshqa muhim ma’lumotlarni ko‘rsatishingiz shart emas, chunki ular avtomatik ravishda yuklanadi va Market Yandex Go xodimlari ularni darhol ko‘radi.
Agar muammo mahsulotingiz joylashuvi bilan bog‘liq bo‘lsa, Do‘koningiz sahifasidagi maydonlarni to‘ldiring.
Tezroq javob olish uchun:
- Turli muammolarni bir murojaatda birlashtirmang.
- Iloji boricha batafsil xabar bering: Xabar maydonida muammoning mohiyatini tasvirlang, ilovada esa Fayllarni tanlang tugmasi yordamida masalaga aloqador suratlar, skrinshotlar, videolar yoki boshqa hujjatlarni biriktiring.
- Agar muammo aniq buyurtma bilan bog‘liq bo‘lsa, uning raqamini aniqlashtiring.
- Agar muammo mahsulot kartochkalari bilan bog‘liq bo‘lsa, barcha SKUlarni sanab o‘ting: ularni Mahsulot(lar) SKU kodi maydonida ko‘rsating yoki ro‘yxat faylini biriktiring. Har bir kartochkaga bir xil muammo bo‘yicha alohida murojaat yaratish shart emas.
Bu muhim
E’tirozlarni rasmiylashtirish uchun boshqa qoidalar amal qiladi. E’tiroz qanday beriladi
Aloqa shakli orqali
Agar kabinetga kira olmasangiz, savolingizni yozing.
Javobni pochta orqali olish
Xizmatni yaxshilashga oid takliflar
Agar Market Yandex Go bilan ishlashda kamchiliklar bo‘lsa yoki xizmatni qanday yaxshilash bo‘yicha g‘oyalaringiz bo‘lsa, bizga yozing:
-
Shaxsiy kabinetingizni oching va pastki chap burchakda G‘oyani ulashish tugmasini bosing.
-
Mavzuni tanlab, xabarni yozing.