Telefon raqamiga oid muammolar
«Raqam formati xato»
Telefonni quyidagi formatda kiritish kerak (+998 – Oʻzbekiston kodi):
«Ushbu raqam bloklangan»
Tasdiqlash kodi yuborilgandan keyin raqamlar bir muncha vaqt bloklanadi. Telefon raqamini kiritib, SMS-kodni kuting yoki bir necha soatdan keyin yana bir marta yuborishni so‘rashga urining.
Tasdiqlash kodlarining amal qilish muddati yo‘q. Kodni qachon olganingizdan qat’i nazar, istalgan paytda Telefonlar sahifasiga qaytish va uni kiritish mumkin.
Tasdiqlash kodi kelmayapti
Ehtimoliy sabablar:
-
Tizim hali SMS-xabarni qayta ishlashga ulgurmagan (xabarni yetkazib berishning maksimal muddati — 24 soat).
-
Telefoningiz o‘chirilgan yoki tarmoqdan tashqarida.
-
Xato telefon raqamini kiritgansiz. Mamlakat kodini bexato kiritganingizga ishonch hosil qiling:
- +7 — Rossiya va Qozog‘iston kodi;
- +998 — O‘zbekiston kodi;
- +380 — Ukraina kodi;
- +375 — Belarus kodi;
Boshqa mamlakatlar kodlarini istalgan vaqt qidiruv tizimida topish mumkin.
-
Yandex mobil operatorga xabar yubora olmaydi.
Undan tashqari, telefon xotirasini tozalab, uni qaytadan yoqishni tavsiya qilamiz. Yuboruvchining Yandex “qora ro‘yxatda” emasligini tekshiring va SMS xabarning qayta yuborilishini so‘rang.
Agar uyali telefondan foydalanmasangiz yoki Yandex sizning operatoringizga SMS xabarlar yubormasa, siz unutilgan parolni qo‘shimcha pochta manzili yoki nazorat savoliga javob yordamida almashtirishingiz mumkin.
Menga telefon raqami kiritilgani, o‘zgartirilgani yoki o‘chirilgani haqida yozishsa nima qilishim kerak?
Agar o‘zingiz asosiy telefon raqami yordamida biror narsa qilishga urinayotgan bo‘lsangiz, davom etavering: Yandex xavfsizlik maqsadida barcha amaliyotlar haqida pochtaga xatlar va SMS-xabarlar yuboradi.
Agar xabarnoma kutilmaganda kelgan bo‘lsa, demak, kimdir sizning hisobingizga kira oladi. Xavotirlanmang: asosiy telefon raqamidan foydalanib hisobingizga kirishni osonlik bilan tiklashingiz mumkin. Telefoningizga kirmasdan turib yovuz niyatli kishi ulangan raqamni faqat 14 kundan keyin o‘chirishi yoki o‘zgartirishi mumkin. Bu vaqt ichida siz:
-
Kirishni qayta tiklashingiz va parolni o‘zgartirish.
Parolni eslash havolasiga kiring va ko‘rsatmalarga rioya qiling: qayta tiklash kodini qabul qiling va yangi parolni o‘rnating (parolni yaratganda bizning tavsiyalardan foydalaning).
-
Telefonlar sahifasidagi asosiy raqamni o‘chirish yoki o‘zgartirishni bekor qilish.
Mening tasdiqlash kodim boshqa birovning raqamiga yuborilgan
Agar adashib begona raqamni kiritgan bo‘lsangiz yoki siz ortiq foydalanish imkoniyatga ega bo‘lmagan (va yangi egasiga o‘tgan) eski raqamni ajratgan bo‘lsangiz, sizning kodingiz begonalarga yuborilishi mumkin.
Sizning hisobingizga hech qanday tahdid bo‘lmaydi: faqat telefon raqami va tasdiqlash kodini bilib unga buzib kirish imkoni yo‘q.