Hisob bloklangan
Hisob bilan kirish paytida bloklash haqidagi xabar paydo boʻlsa, mos turdagi hisob uchun tavsiyalardan foydalaning:
-
Yandex hisobi – agar toʻliq registratsiyadan oʻtib, hisobingiz uchun alohida login va parol yaratgan boʻlsangiz. Bunda email manzili
sizninghisobingiz@yandex.ru(yokiya.ru,yandex.comva boshqa) koʻrinishga ega boʻladi. -
Korporativ pochtaga ega hisob – hisobni biznes uchun Yandex 360 ilovasida tashkilot administratori yaratadi. Yandexdagi hisobingiz pochta manzilida
@belgisidan keyin tashkilotingiz nomi turadi. -
Oʻz pochtasiga ega hisob – agar soddalashtirilgan registratsiyadan foydalangan va boshqa xizmatdagi (Mail.ru, Rambler, Gmail va boshqa) pochtangizni loginga kiritgan boʻlsangiz. Bunday hisob haqida batafsil Har qanday pochta bilan registratsiya boʻlimida tanishing.
yandex.ru pochtasiga ega hisob bloklangan
Hisobni tiklashga yoki oʻchirishga urinish paytida bloklab qoʻygan boʻlishingiz mumkin.
-
Kirishni tiklash paytida
Emailni tekshiring — u yerda Yandex yordam xizmatidan ruxsatni tiklash havolasiga ega xat bo‘lishi kerak. Agar xat kiruvchilar jildida boʻlmasa, u “Spam” jildiga tushgan boʻlishi mumkin.
Hisobni blokdan chiqarish uchun xatdagi havolaga kiring. Havolaning amal qilish muddati tugagan boʻlsa, bu haqida javob xatida yozing.
-
Hisobni oʻchirish paytida
Hisobni oʻchirayotganingizda u 30 kunga muzlatiladi. Bu vaqt mobaynida hisobni tiklash mumkin.
Agar tavsiyalar yordam bermagan boʻlsa, yordam xizmatiga yozing.
Korporativ pochtaga ega hisob bloklangan
Korporativ pochtaga ega hisob domen administratori tomonidan yaratiladi va boshqariladi. Agar bloklash haqidagi xabarni koʻrsangiz, hisob administrator tomonidan bloklangan – sizga aynan u kirish uchun login va parol bergan.
Hisobni bloklash sababini bilish va uni blokdan chiqarish uchun administrator bilan aloqaga chiqing. Blokdan chiqarish uchun u Biznes uchun Yandex 360 sahifasida oʻzi domenni yoqqan login yordamida avtorizatsiya qilishi kerak.
HIsoblarni boshqarish haqida batafsil maʼlumot uchun Xodimlar, boʻlinmalar va guruhlar boʻlimiga qarang. Xuddi shu sahifada yordam xizmatiga murojaat uchun shaklni topish mumkin.
Oʻz pochtasiga ega hisob bloklangan
Hisob kirishni tiklash paytida bloklangan boʻlishi mumkin.
Emailni tekshiring — u yerda Yandex yordam xizmatidan ruxsatni tiklash havolasiga ega xat bo‘lishi kerak. Agar xat kiruvchilar jildida boʻlmasa, u “Spam” jildiga tushgan boʻlishi mumkin.
Hisobni blokdan chiqarish uchun xatdagi havolaga kiring. Havolaning amal qilish muddati tugagan boʻlsa, bu haqida javob xatida yozing.
Agar tavsiyalar yordam bermagan boʻlsa, yordam xizmatiga yozing.
Yordam xizmatiga yozish
Agar taklif qilingan tavsiyalar yordam bermagan yoki sizda boshqa savollar yuzaga kelgan boʻlsa, yordam xizmatiga yozing.