T
Tuncay Çukur
T
9
Tuncay Çukur
0
obunachi
0
obuna
218,1ming
tomosha
Sharhlar
32
Tanlanmalar
Suratlar
33
Acarloft Bowling
Beykoz · Bouling klubi
Saqlash
Iyun 2026
Hafız bir kez oynamaya geliyorum çok güzel bir salon Harika bir işletmeciliği var Otopark sorunu hiç yok çok keyifli bir yer şimdi şimdi bir de bilardo masası koymuşlar orda da güzel vakit geçiriyoruz dostlarla tavsiye ederim herkese
Tüvturk
Şile · Texnik ko‘rik punkti
Saqlash
Aprel 2026
Her zaman çok vakit harcanan ve çok para harcanan bir uygulama. Asla mutlu olmak mümkün değil
Smeg Acarkent
Beykoz · Maishiy texnika do‘koni
Saqlash
Aprel 2026
Smeg cihazları mutlaka görmek gerekiyor. İnanılmaz estetik ve renkler varki tercihte çok zorlanıyor insan
Lineadecor
Beykoz · Oshxona mebellari
Saqlash
Aprel 2026
Çok ama çok ilgili inanılmaz mutfaklar gördük çeşit çeşit renkler kapak modeller. Bir mutfak için inanılmaz çözümler mutfağımızı 6 haftada kullanılmaya hazır teslim ettiler. Hüseyin beye çok teşekkür ederiz
Bim
Beykoz · Supermarket
Saqlash
Yanvar 2026
Bim bim hep bim bildiğiniz bim
The Loft On Hair & Make Up & Nail Art Women - Men
Beykoz · Savdo markazi
Saqlash
Oktabr 2025
Merhabalar herkese vallahi ben Saçsızım dolayısıyla berbere hiç gitmiyorum fakat oğlum gidiyor son derece mutlu memnun aldığı hizmetten
Nezih
Beykoz · Kitoblar do‘koni
Saqlash
Oktabr 2025
Çok güzel bir kırtasiye çalışanlar inanılmaz saygılı ilgili ulaşım çok rahat tavsiye ederim
Housing complex
Atasehir · Turar-joyi majmuasi
Saqlash
Oktabr 2025
Çok güzel çok sıcak bir site herkes çok memnun burda yaşamaktan hiç sorun yok
Weber Store Istanbul
Beykoz · Aralash mollar do‘koni
Saqlash
Oktabr 2025
WEBER barbekü harika bizim eskiden mangal dediğimiz fakat WEBER barbekü inanılmaz keyifli bir mangal herkese tavsiye derim çok güzel bir mağaza kömürlü gazlı Elektirikli çeşitleri ve çok ilginç aksesuarları var. Mağazada Hüseyin bey var çok ilgili şiddetle tavsiye ederim
Petbox Acarloft
Beykoz · Zoodo‘kon
Saqlash
Sentabr 2025
Harika bir yer aradığınız her şeyi bulabiliyorsunuz Yoksa sizin için sipariş ediyorlar park sorunu yok gittiğinizde hoş karşılanıyorsunuz