M
mustafa ç.
M
2
mustafa ç.
0
obunachi
0
obuna
44,3ming
tomosha
Sharhlar
1
Tanlanmalar
Suratlar
Tüvtürk
Pendik · Texnik ko‘rik punkti
Saqlash
May 2025
Saat 15:30 da randevum vardı. 15:10 geçe orda oldum. Öncelikle vezneye gidiyorsunuz hem egzoz hem muayene ücretini ödüyorsunuz. Kredi kartıyla 150₺ civarıydı galiba komisyon alıyorlar. Nakitle gidin 150₺ size kalsın. Sonra egzoza giriyorsunuz egzoz muayenesinde çok kuyruk olmuyor max. 5 dk sürüyor. Sonra araç muayenesi için numaranızın yanmasını bekliyorsunuz benim işim 16:30 da bitti. Gayet hızlı bence