Umid M.
2
Umid M.
0
obunachi
0
obuna
569
tomosha
Sharhlar
1
Tanlanmalar
Suratlar
Safia
Toshkent · Qandolatxona
Saqlash
May 2026
Hizmat korsatish umuman yomon. Kirib 2 ta bola bilan otirdik, kimdir kelib qariydimi disa hamma yuribdi öynab bemalol, hich kim kelib qaraganiyam yo’q so’raganiyam yo’q nima kere dib. 10 minut davomida. Bunaqa hurmatsizlidan keyin boshqa kirmase kere bu joyga