Kassaga navbat judda uzun va bor yog'i 5 da kassa bor, soat 10:00 kelib kassaga navbatim deyarli 12:00 yaqin keldi. Iloji bo'lsa kassani sonini oshirila. WiFi ishlamidi, ya'ni free va Anor bor lekin ula internetga kirmidi. Shu 2 ka masalaga etib or berishilani so'rab qolaman. Bu na faqat balki boshqa minozlani fikridir.
Juda chiroyli interyerli bank offisi mavjud. Man ularni mijozi emasman. Lekin kredit siyosayi manga umuman yoqmaydi. Bankda juda uzoq kutdim valyutani mastercardga tashash uchun. Manga qolsa bu bank bilan ishlamasdim.
Asli bir habo ham ko'plik qiladi.
Bir tiynga qimmat bank. Qayerdandir nomerimni olib mana 6-oy qo'ng'iroq qilishmoqda. Har kuni har xil nomerdan qo'ng'iroq. Qon qildi odamni. Kimningdir krediti uchun men javobgan bo'lib qolibman. Qizig'i bundan behabarman. Mening kontaktimni bu noto'g'ri ro'yxatidan olib tashlashini bir necha bor so'radim. Hanuzgacha qo'ng'ioq qilishmoqda. Tizim degan tushunchning o'zi yo'q. Qo'ng'iroq qilgan hodimlar boshqa odamning olgan krediti uchun menga qo'pol muomala qilishlariga hayronman. U odam kredit olganligini, manzilini, qo'ng'irog'ini mendan so'rashlariga besh baho))))
Muomala nol. Bank servislari ham shunday nol bo'lsa ajab emas.